Stránka 14 z 19

Re: Nástupní ostrůvky

Napsal: 20.11.2007 21:18
od pawel
zdá se, že na říčanově začala akce rozšíření ostrůvku (oba směry). může mi to někdo potvrdit/vyvrátit? totéž se má podle radničních novin P6 konat i na vypichu.

Re: Nástupní ostrůvky

Napsal: 19.11.2007 19:40
od trainzjohny
pawel píše:no sláva, snad to předláždí a zklutivují do nějaké normální podoby. nechci to zakřiknout, ale skoro se zdá, že dpp přišel na to, že ostrůvky lze renovovat i jindy než jen během kompletních rekonstrukcí TT.
Což zrovna v Řepích a zrovna na zcela nepoužíváné zastávce Krematorium Motol je vyhození peněz.

P.S. Řepáci věří v totální reko tratě v roce 2009. [-o<

Re: Nástupní ostrůvky

Napsal: 19.11.2007 19:30
od pawel
no sláva, snad to předláždí a zklutivují do nějaké normální podoby. nechci to zakřiknout, ale skoro se zdá, že dpp přišel na to, že ostrůvky lze renovovat i jindy než jen během kompletních rekonstrukcí TT.

Hlušičkova + Krematorium Motol

Napsal: 19.11.2007 18:24
od Damir Holas
Během dneška byly demontovány přístřešky v zastávkách Hlušičkova a Krematorium Motol v obou směrech, dotčené zastávky byly zároveň zkráceny na délku jedné soupravy. Nevíte někdo, jak dlouho to potrvá? Dá se čekat nějaký líp vypadající typ čekáren, než tam byl doteď?
(I když u krematoria asi úplně stačil... )

Napsal: 25.9.2007 15:22
od Radek
Absolut píše:Radku, musím s Tebou hrubě nesouhlasit, rozšířená zastávka bude naopak o 4 metry delší, než ta stávající. Zkrácení proběhne v době 2.10. až konec Palačáku a to pouze z d§vodu výstavby.
Myslíme oba dva to samé. Asi jsem to nenapsal dost jasně, zkrácení opravdu jen po dobu výstavby. Jo, a zkrácení by podle vydaného DO mělo být ve dvou etapách do 1.12.

Napsal: 25.9.2007 14:59
od Absolut
Radku, musím s Tebou hrubě nesouhlasit, rozšířená zastávka bude naopak o 4 metry delší, než ta stávající. Zkrácení proběhne v době 2.10. až konec Palačáku a to pouze z d§vodu výstavby.

Napsal: 25.9.2007 14:52
od Radek
A máme tu velmi dobrou zprávu: od 15.10. se zkracuje zast Moráň na délku jedné soupravy z důvodu rozšíření a prodloužení zastávky. :smt041

Napsal: 14.6.2007 19:55
od syverin
Vulture píše:Budou také nově natírány zastávkové označníky jako u autobusů? Celé červené (včetně "hlavy" a koše) + bílý rámeček.
Asi ano. Ke zhlédnutí v zastávce Bulovka DC.

Napsal: 14.6.2007 19:33
od Vulture
Budou také nově natírány zastávkové označníky jako u autobusů? Celé červené (včetně "hlavy" a koše) + bílý rámeček.

Napsal: 26.5.2007 20:14
od P_V
Antivandalská zastávka v Číně: :D
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?f ... ramvaj.jpg

Napsal: 06.1.2007 20:18
od jara
DJ LA DÉFENSE píše:Význam by to mělo, kdyby chlupatý odtahovaly ty auta, co to tam vždycky zablokujou, tak že se tam dá projet velmi těsně... Mě se to tam nelíbí, význam by to mělo, kdyby se v pohodě decentně dalo projet a ne hned strhávat volant na koleje... Je to prostě divný.
Tak se přiznám ted to chápu. Ono by to chtělo i něco na straně chodníku aby tam prostě ty auta neparkovali. To máš pravdu. Souhlasím s tebou.

Napsal: 06.1.2007 20:02
od DJ LA DÉFENSE
Význam by to mělo, kdyby chlupatý odtahovaly ty auta, co to tam vždycky zablokujou, tak že se tam dá projet velmi těsně... Mě se to tam nelíbí, význam by to mělo, kdyby se v pohodě decentně dalo projet a ne hned strhávat volant na koleje... Je to prostě divný.

Napsal: 06.1.2007 19:49
od jara
DJ LA DÉFENSE píše:Jak kdo...

Jinak přesně se stalo to co jsem čekal, někdo už povalil tu značku no... Takže fakt řešeníčko... :?
A povali proč pak??? Jel rychle. Je to právě kvuli tomu aby lidé jezdili pomalu. Martine ty to nechápeš??

Napsal: 06.1.2007 19:26
od DJ LA DÉFENSE
pan Vedoucí píše:3/ Auta projíždí pomaleji, jelikož následuje šikana s přejezdem na tramvajový pás. Další splněná bezpečnostní funkce.
Jak kdo...

Jinak přesně se stalo to co jsem čekal, někdo už povalil tu značku no... Takže fakt řešeníčko... :?

Napsal: 06.1.2007 18:04
od pan Vedoucí
Nemohu suplovat autora řešení, takže jen mé hypotézy, které mi říkají, proc dane reseni vzniklo.

1/ Zastávky jsou umístěné v obou směrech před křižovatkou - tzn. jízdní pruh by neměl v křižovatce přecházet na kolejový pás, ale měl by procházet pokud možno co nejkratší a nejlepší cestou = přímo i za křižovatkou - SPLNĚNO

2/ Bezpečnostní hledisko. Křižovatka není opatřena SSZ. Vzhledem k tomu je velice nevhodné, aby byl přechod pro chodce veden přes tramvajové těleso a přilehlý jízdní pás. Ostrůvek přechod logicky rozděluje na dvě přirozené části, chodci se mohou cítit bezpečněji. Navíc před auty mají přednost, kdežto před tramvají nikoliv. Mohou na něm stát a nic se jim nestane. - SPLŇUJE

3/ Auta projíždí pomaleji, jelikož následuje šikana s přejezdem na tramvajový pás. Další splněná bezpečnostní funkce.