Nástupní ostrůvky

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 20.9.2006 11:36

K-M píše:Především bych to předělání dal někomu zaplatit. Ale hlavně, na každý prd je tisíc úředníků a stovky razítek a ti všichni povolí tohleto. Pochopím, že nějaký architektonický bohém navrhne volovinu, ale od toho jsou úřady, aby ho krotily.
On to samozřejmě NĚKDO zaplatí... :wink:

K-M

Příspěvek od K-M » 20.9.2006 11:24

Absolut píše:Pánové asi takhle. Úprava náměstí proběhla podle vize architekta, který dělal Palladium a všechno tam okolo. Tam někde bych hledal důvod.

Jinak není samozřejmě problém během pár dní tam něco pravit/předělat, pokud si na to bude někdo dostatěčně nahlas stěžovat (viz samotné náměstí republiky a noční busy a následné odsazení obrub), nebo pokud se tam něco stane (viz ******* cinkátka na Poliklinice Barrandof místo jednoho zakrouceného zábradlí a velkého zrcadla. Na tom námrepu to bude o držku v zimě, až to namrzne.
Především bych to předělání dal někomu zaplatit. Ale hlavně, na každý prd je tisíc úředníků a stovky razítek a ti všichni povolí tohleto. Pochopím, že nějaký architektonický bohém navrhne volovinu, ale od toho jsou úřady, aby ho krotily.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.9.2006 9:47

Pánové asi takhle. Úprava náměstí proběhla podle vize architekta, který dělal Palladium a všechno tam okolo. Tam někde bych hledal důvod.

Jinak není samozřejmě problém během pár dní tam něco pravit/předělat, pokud si na to bude někdo dostatěčně nahlas stěžovat (viz samotné náměstí republiky a noční busy a následné odsazení obrub), nebo pokud se tam něco stane (viz ******* cinkátka na Poliklinice Barrandof místo jednoho zakrouceného zábradlí a velkého zrcadla. Na tom námrepu to bude o držku v zimě, až to namrzne.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 20.9.2006 8:46

Stále chytřejší,že? Já bych je tam posadil na vozík a ať mi ukážou jak se tam dostanou!Nebo to někdo navrhnul tak,že se nastupuje s kočárkem...zadními dveřmi :D

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 19.9.2006 22:57

K-M píše:Tak vidím že to ještě nikoho nevzrušilo... Všimli jste si něčeho na náměstí republiky? Celé náměstí v rovině, dokonce i vozovka zmizela, i TT je oddělena jen symbolicky, ale nástupní ostrůvky mají SCHOD v POLOVINĚ ŠÍŘKY CHODNÍKU! Na koncích je sice "nájezd" pro vozíčkáře, jenže - uprostřed těch nájezdů je staniční sloupek! A to prosím v době bezbariérovosti a v týdnu mobility... :?: :roll: :x
Zrovna na to koukám ve fotožurnále...
Napadá mě, že to asi vymyslel někdo naprosto zhulenej - doslova. Aby bylo jasný, kde se může čadit a kde ne ](*,) jinej (ne)smysl to mít nemůže.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.9.2006 1:36

DJ: taky chápu, jak to myslíš, asi jsi myslel v letech 1948-89, tedy "v době vlády KSČ"... pojmy (reálný) socialismus a komunismus jsou holt ošemetné.
teď budu zase "kdyby", nicméně moje představa je taková, že pokud by svobodná ČSR zůstala věrna středoevropské tradici, tramvaje by zas tak špatně nedopadly. souběžné úseky s metrem by určitě byly rušeny, to byl zkrátka duch doby.. no nic, jdu spát a zítra ráno hurá do T3 na BKV.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 19.9.2006 1:23

218 píše:Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).
Takhel nějak jsem to myslel, no... :oops: Ale blbě ais napsal

Návštěvník

Re: Doris

Příspěvek od Návštěvník » 19.9.2006 1:21

Petr píše:Já snad špatně čtu - to jako že za socialismu se toho hodně vybudovalo ? No já nevím... Nikdy jsem to sice nepoměřoval, ale mám takový pocit, že soudruzi nám toho spíš víc zrušili, než postavili. Musel bych tedy hodně pátrat, neb z hlavy to nepřednesu, ale do období socialismu spadají snad jen TT Kobylisy - Ďáblice, Kbelská - Lehovec, Ohrada - Palmovka, Černokostelecká - Dílny, Motol - Řepy, Trojská a víc mě tak nějak nenapadá... Zrušené byly tratě na Václaváku, v Koněvově, Opletalově, Hybernské, Příkopech, Celetné, Pařížské, Radlické, Budějovické, Ryšánka + Kačerov... Ale asi si opravdu sednu a budu porovnávat... Je to téma k zamyšlení
No já to myslel drobátko jinak teda, ale když už tak, smyčky do toho počítat nebudu:
-trať ulicí Na Florenci (25.4.1948)
-trať Vysočany-Nový Hloubětín (7.10.1948)
-trať Střešovice-Petřiny (26.11.1950)
-trať Nové Strašnice-Černokostelecká (24.7.1952)
-trať Zahradní město-Hostivař (3.1.1954)
-trať Michelská-Záběhlice (31.12.1955)
-trať Černokostelecká-ÚDDP (2.5.1967)
-trať na Zvonařku (29.6.1967)
-trať Moráň-Palackého náměstí (29.7.1968) i když šlo o náhradu za Resslovu ulici to je pravda
-trať Střelničná-Sídliště Ďáblice (3.1.1971)
-trať v Opletalově ulici (26.6.1972)
-dále se domnívám, že šlo i o prodloužení tehdy do Divoké Šárky, trať Trojskou, Hostivař-Nádraží Hostivař, Krejcárek-Palmovka, de facto i Modřany-Braník (byť se postavila, až za ČR, ale projekt byl nachystán od poloviny 80. let, ale nebudeme ji počítat), Motol-Řepy. Většinu smyček, vozvonu Hloubětín. Faktem, je že co se postavilo tehdy se i často rušilo, jenže doba byla orientovaná na levnou naftu, tak co se divit. Jedinou opravdovou škodou bylo zrčušení tratí na Pankráci, v Horní polovině VN. Z dnešního hlediska pochopitelně. Všechno je to o kdyby. Já to jen myslel, tak, že kdyby jsme už v době socialismu měli, to co teďka, že máme polovinu z toho. Protože za 17 let vybudovat, dvě trati + jedno obratiště je docela dost málo.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1937
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 19.9.2006 1:05

218 píše:Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).
OK. Dalo by se na to pohlížet i takto, kdyby člověk nevěděl, kolik toho zrušit nestačili ač chtěli. Původní plány počítaly, že metro bude všespasitelné a likvidovat se měly všechny souběžné tratě, tramvaje v podstatě měly napájet jen okraje města.

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 19.9.2006 1:00

Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1937
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Doris

Příspěvek od Petr » 19.9.2006 0:34

DJ LA DÉFENSE píše:Já s tebou naprosto souhlasím... Až na jednu drobnost, nebýt socialismu, tak v dnešní době nemáme ani polovinu sítě, to si laskavě uvědomme... Jinak máš fakt pravdu DP Praha se neumí zatím chovat k zákazníkovi.
Já snad špatně čtu - to jako že za socialismu se toho hodně vybudovalo ? No já nevím... Nikdy jsem to sice nepoměřoval, ale mám takový pocit, že soudruzi nám toho spíš víc zrušili, než postavili. Musel bych tedy hodně pátrat, neb z hlavy to nepřednesu, ale do období socialismu spadají snad jen TT Kobylisy - Ďáblice, Kbelská - Lehovec, Ohrada - Palmovka, Černokostelecká - Dílny, Motol - Řepy, Trojská a víc mě tak nějak nenapadá... Zrušené byly tratě na Václaváku, v Koněvově, Opletalově, Hybernské, Příkopech, Celetné, Pařížské, Radlické, Budějovické, Ryšánka + Kačerov... Ale asi si opravdu sednu a budu porovnávat... Je to téma k zamyšlení

DJ LA DÉFENSE

Re: Doris

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.9.2006 23:47

Yvona píše:...
V provozu se přesvědčuji, že klienti nejsou pro DP důležití (viz info o výlukách, zrušení Xek, apod...) . Natož, aby pro klienty DP budoval po městě elektr.info tabule o časech příjezdů linek. Když se nad tím tak zamyslíme, tak trať na Barrandov je tak jediná, čím se můžeme chlubit, což je na hl.město hodně málo,ehm 17 let po revoluci.
Já s tebou naprosto souhlasím... Až na jednu drobnost, nebýt socialismu, tak v dnešní době nemáme ani polovinu sítě, to si laskavě uvědomme... Jinak máš fakt pravdu DP Praha se neumí zatím chovat k zákazníkovi.

Yvona

Re: Doris

Příspěvek od Yvona » 18.9.2006 22:33

Bokša píše:Nevíte někdo, odkdy (a jestli vůbec) se budou montovat na zastávky informační tabule DORIS (nebo jak se ta věc jmenuje :).

S velkou slávou je před lety namontovali na barrandovskou trať, ale nechápu, proč jsou např. na zastávce Hlubočepy (kde nastoupí tak 20 lidí za půlrok), ale nejsou např. na Andělu či SN, odkud lidé na Barrandov jezdí.

Ostatně nechápu, proč nejsou všude po centru, když v pohodě fungují na Malostranský. V Německu je maj (skoro) na každý zastávce....
Jenže ČR není Německo. To jsem se přesvědčila v Cottbusu v sobotu, kdy jsme tam byli na výletě a bylo to spíše k n....í. Praha je hodně zaostalé město, co se týče MHD, i když se prezentuje, jako světový unikát (dnešní noviny Express, v kterých článek o tom "unikátu" bavil mě a mé kolegy).
V provozu se přesvědčuji, že klienti nejsou pro DP důležití (viz info o výlukách, zrušení Xek, apod...) . Natož, aby pro klienty DP budoval po městě elektr.info tabule o časech příjezdů linek. Když se nad tím tak zamyslíme, tak trať na Barrandov je tak jediná, čím se můžeme chlubit, což je na hl.město hodně málo,ehm 17 let po revoluci.

K-M

Příspěvek od K-M » 18.9.2006 22:13

Tak vidím že to ještě nikoho nevzrušilo... Všimli jste si něčeho na náměstí republiky? Celé náměstí v rovině, dokonce i vozovka zmizela, i TT je oddělena jen symbolicky, ale nástupní ostrůvky mají SCHOD v POLOVINĚ ŠÍŘKY CHODNÍKU! Na koncích je sice "nájezd" pro vozíčkáře, jenže - uprostřed těch nájezdů je staniční sloupek! A to prosím v době bezbariérovosti a v týdnu mobility... :?: :roll: :x

I.am.good

Re: Doris

Příspěvek od I.am.good » 18.9.2006 14:19

Bokša píše:Nevíte někdo, odkdy (a jestli vůbec) se budou montovat na zastávky informační tabule DORIS (nebo jak se ta věc jmenuje :).

S velkou slávou je před lety namontovali na barrandovskou trať, ale nechápu, proč jsou např. na zastávce Hlubočepy (kde nastoupí tak 20 lidí za půlrok), ale nejsou např. na Andělu či SN, odkud lidé na Barrandov jezdí.

Ostatně nechápu, proč nejsou všude po centru, když v pohodě fungují na Malostranský. V Německu je maj (skoro) na každý zastávce....
protože to stojí moc peněz a až na pár blbejch remcavejch kaštanů stávající stav nikomu nevadí :wink: tak uvažuje DP :)

Zamčeno