Petr píše:Já snad špatně čtu - to jako že za socialismu se toho hodně vybudovalo ? No já nevím... Nikdy jsem to sice nepoměřoval, ale mám takový pocit, že soudruzi nám toho spíš víc zrušili, než postavili. Musel bych tedy hodně pátrat, neb z hlavy to nepřednesu, ale do období socialismu spadají snad jen TT Kobylisy - Ďáblice, Kbelská - Lehovec, Ohrada - Palmovka, Černokostelecká - Dílny, Motol - Řepy, Trojská a víc mě tak nějak nenapadá... Zrušené byly tratě na Václaváku, v Koněvově, Opletalově, Hybernské, Příkopech, Celetné, Pařížské, Radlické, Budějovické, Ryšánka + Kačerov... Ale asi si opravdu sednu a budu porovnávat... Je to téma k zamyšlení
No já to myslel drobátko jinak teda, ale když už tak, smyčky do toho počítat nebudu:
-trať ulicí Na Florenci (25.4.1948)
-trať Vysočany-Nový Hloubětín (7.10.1948)
-trať Střešovice-Petřiny (26.11.1950)
-trať Nové Strašnice-Černokostelecká (24.7.1952)
-trať Zahradní město-Hostivař (3.1.1954)
-trať Michelská-Záběhlice (31.12.1955)
-trať Černokostelecká-ÚDDP (2.5.1967)
-trať na Zvonařku (29.6.1967)
-trať Moráň-Palackého náměstí (29.7.1968) i když šlo o náhradu za Resslovu ulici to je pravda
-trať Střelničná-Sídliště Ďáblice (3.1.1971)
-trať v Opletalově ulici (26.6.1972)
-dále se domnívám, že šlo i o prodloužení tehdy do Divoké Šárky, trať Trojskou, Hostivař-Nádraží Hostivař, Krejcárek-Palmovka, de facto i Modřany-Braník (byť se postavila, až za ČR, ale projekt byl nachystán od poloviny 80. let, ale nebudeme ji počítat), Motol-Řepy. Většinu smyček, vozvonu Hloubětín. Faktem, je že co se postavilo tehdy se i často rušilo, jenže doba byla orientovaná na levnou naftu, tak co se divit. Jedinou opravdovou škodou bylo zrčušení tratí na Pankráci, v Horní polovině VN. Z dnešního hlediska pochopitelně. Všechno je to o kdyby. Já to jen myslel, tak, že kdyby jsme už v době socialismu měli, to co teďka, že máme polovinu z toho. Protože za 17 let vybudovat, dvě trati + jedno obratiště je docela dost málo.