Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
DavidD
Příspěvek
od DavidD » 06.4.2006 19:24
PvvS píše:Temer vsechny vozy pro CCCp mely nad prednim celem uprostred specielni zasuvku na prenos 600V do druheho/tretiho vozu. Proto v rusku malokdy mely dvojicky oba pantografy nahore.
No jo na to jsem uplně zapoměl,dík
A oni to měli už z výroby nebo až později dodělaný?
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 06.4.2006 19:20
DavidD píše:Ona nějaká T3 má zasuvku 600V?
Temer vsechny vozy pro CCCp mely nad prednim celem uprostred specielni zasuvku na prenos 600V do druheho/tretiho vozu. Proto v rusku malokdy mely dvojicky oba pantografy nahore.
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 06.4.2006 19:14
Já bych řekl, že je pouze zaslepená i když vyloučit se to nedá.
-
DavidD
Příspěvek
od DavidD » 06.4.2006 19:01
PvvS píše:Jinak si vsimnete ze rizsky kropic nema zasuvku 600V na cele , a moskevsky ano. To skoro vypada ze v rize upravili nejaky ex nemecky vuz.
Ona nějaká T3 má zasuvku 600V?
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 06.4.2006 18:56
Jinak si vsimnete ze rizsky kropic nema zasuvku 600V na cele , a moskevsky ano. To skoro vypada ze v rize upravili nejaky ex nemecky vuz.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 06.4.2006 18:55
pokud se nepletu a od prosinca v depu neposunovali , tak 0323_Smirnov.jpg by mel byt prototyp T7B5 3321. Takhle zatrenych a zneprovoznenych (po pozarech vetsinou panelu ridice ???? ) je asi 5 vozu.
-
tramvajak
- Uživatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 02.11.2004 14:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tramvajak » 06.4.2006 16:20
Pepa píše:Predseda: Jedná se o kropicí vůz. Nemáš více fotek tohoto vozu?
taktak, foto pořízeno v Rize (kladka), taky jsem jedno objevil. Jinak pro porovnání, jak vypadají kropící vozy v Moskvě...
Nechcete se přesunout do tématu Rusko a země bývalé SSSR?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 06.4.2006 15:39
Predseda: Jedná se o kropicí vůz. Nemáš více fotek tohoto vozu?
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 06.4.2006 12:47
PvvS píše:...U tech trojicek T3, by me vcelku zajimalo jak byly indikovany dvere, ted yjejich zavreni, to nebyl jeen vuz indikovan ? (na malym panelu kontrolkama ). A jak se to chovalo pres sekce, To museli jet celou dobu vybehem ? Nebo jak ?
Ty indikátory se podle mě dají doplňovat. Aspoň jsem si vždycky myslel, že indikátor brzdy "I-II-Vlak" je vlastně předělatelný na "I-II-III".
Sekce: machr stihne našlápnout mezi sběrači
, v SSSR trojice jezdily na 2 sběrače (a některé dvojice na jeden) - co si pamatuji z Oděssy (1990, byl jsem sice malej capart, ale už fanda MHD). Teď tam jezdí snad všechno sólo...
-
Predseda
- Uživatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 17.3.2005 9:51
- Bydliště: Žumpa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Predseda » 06.4.2006 7:36
Byl jsem týden v Kyjevě, před zhruba rokem, ale žádnou trojici tramvají jsem tam neviděl, i když T3ky jsou tam naprosto běžný. Taky jsou běžný v Rize, ale ani tam jsem neviděl trojici. Ale díky za objasnění spousty otázek.
A když už mi věnujete chvíli pozornosti, nevěděli byste, co by mohlo být tohle za pracovní vůz - k čemu slouží?
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 05.4.2006 22:44
Trojice KT4D je možno vidět ještě v Erfurtu (pokud už nebyli nahrazeny paskvily od siemensu combino)
Původní T6A2 měli TV3 po jejich různých modernizací byly nahrazeny nějakou jinou (jakou to nevím)
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 05.4.2006 22:41
to ma spolecny korat to ze oboji to je hranaty a vyzbroj je prapuvodne TV3 , u T6A2 je urcena pro jiny prevody a pro vyssi zateze
-
Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sheep » 05.4.2006 22:28
PvvS píše:Ne T6A2+T6A2+B6A2 to jsou vozy pro nemecko z uzsi skrini 2200 mm misto nasich obvyklych 2500mm. Jinak odlisnosti v konstrukci, vyzbroj je hodne podobna.
podla mna maju obycajnu TV3 ale nechaj tak sak vyzera jak T6A5 tak co?
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 05.4.2006 22:07
Ne T6A2+T6A2+B6A2 to jsou vozy pro nemecko z uzsi skrini 2200 mm misto nasich obvyklych 2500mm. Jinak odlisnosti v konstrukci, vyzbroj je hodne podobna.
-
Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sheep » 05.4.2006 22:00
PvvS píše:Kdyz uz T6A2 , ale rozdil nejni velky ( po elektricky strance) .
neni to ked tak T6A5+T6A5+T6A2?alebo jak to je, prve 2 vozne maju zberace