Spojovací kabel tramvají

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

DavidD

Příspěvek od DavidD » 06.4.2006 19:24

PvvS píše:Temer vsechny vozy pro CCCp mely nad prednim celem uprostred specielni zasuvku na prenos 600V do druheho/tretiho vozu. Proto v rusku malokdy mely dvojicky oba pantografy nahore.
No jo na to jsem uplně zapoměl,dík
A oni to měli už z výroby nebo až později dodělaný?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 19:20

DavidD píše:Ona nějaká T3 má zasuvku 600V?
Temer vsechny vozy pro CCCp mely nad prednim celem uprostred specielni zasuvku na prenos 600V do druheho/tretiho vozu. Proto v rusku malokdy mely dvojicky oba pantografy nahore.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 06.4.2006 19:14

Já bych řekl, že je pouze zaslepená i když vyloučit se to nedá.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 06.4.2006 19:01

PvvS píše:Jinak si vsimnete ze rizsky kropic nema zasuvku 600V na cele , a moskevsky ano. To skoro vypada ze v rize upravili nejaky ex nemecky vuz.
Ona nějaká T3 má zasuvku 600V?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 18:56

Jinak si vsimnete ze rizsky kropic nema zasuvku 600V na cele , a moskevsky ano. To skoro vypada ze v rize upravili nejaky ex nemecky vuz.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 18:55

pokud se nepletu a od prosinca v depu neposunovali , tak 0323_Smirnov.jpg by mel byt prototyp T7B5 3321. Takhle zatrenych a zneprovoznenych (po pozarech vetsinou panelu ridice ???? ) je asi 5 vozu.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 06.4.2006 16:20

Pepa píše:Predseda: Jedná se o kropicí vůz. Nemáš více fotek tohoto vozu? :P
taktak, foto pořízeno v Rize (kladka), taky jsem jedno objevil. Jinak pro porovnání, jak vypadají kropící vozy v Moskvě...
Nechcete se přesunout do tématu Rusko a země bývalé SSSR?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 06.4.2006 15:39

Predseda: Jedná se o kropicí vůz. Nemáš více fotek tohoto vozu? :P

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 06.4.2006 12:47

PvvS píše:...U tech trojicek T3, by me vcelku zajimalo jak byly indikovany dvere, ted yjejich zavreni, to nebyl jeen vuz indikovan ? (na malym panelu kontrolkama ). A jak se to chovalo pres sekce, To museli jet celou dobu vybehem ? Nebo jak ?
Ty indikátory se podle mě dají doplňovat. Aspoň jsem si vždycky myslel, že indikátor brzdy "I-II-Vlak" je vlastně předělatelný na "I-II-III".
Sekce: machr stihne našlápnout mezi sběrači :lol: , v SSSR trojice jezdily na 2 sběrače (a některé dvojice na jeden) - co si pamatuji z Oděssy (1990, byl jsem sice malej capart, ale už fanda MHD). Teď tam jezdí snad všechno sólo...

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 06.4.2006 7:36

Byl jsem týden v Kyjevě, před zhruba rokem, ale žádnou trojici tramvají jsem tam neviděl, i když T3ky jsou tam naprosto běžný. Taky jsou běžný v Rize, ale ani tam jsem neviděl trojici. Ale díky za objasnění spousty otázek.

A když už mi věnujete chvíli pozornosti, nevěděli byste, co by mohlo být tohle za pracovní vůz - k čemu slouží?

Obrázek

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 05.4.2006 22:44

Trojice KT4D je možno vidět ještě v Erfurtu (pokud už nebyli nahrazeny paskvily od siemensu combino)

Původní T6A2 měli TV3 po jejich různých modernizací byly nahrazeny nějakou jinou (jakou to nevím)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 05.4.2006 22:41

to ma spolecny korat to ze oboji to je hranaty a vyzbroj je prapuvodne TV3 , u T6A2 je urcena pro jiny prevody a pro vyssi zateze

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 05.4.2006 22:28

PvvS píše:Ne T6A2+T6A2+B6A2 to jsou vozy pro nemecko z uzsi skrini 2200 mm misto nasich obvyklych 2500mm. Jinak odlisnosti v konstrukci, vyzbroj je hodne podobna.
podla mna maju obycajnu TV3 ale nechaj tak sak vyzera jak T6A5 tak co? :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 05.4.2006 22:07

Ne T6A2+T6A2+B6A2 to jsou vozy pro nemecko z uzsi skrini 2200 mm misto nasich obvyklych 2500mm. Jinak odlisnosti v konstrukci, vyzbroj je hodne podobna.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 05.4.2006 22:00

PvvS píše:Kdyz uz T6A2 , ale rozdil nejni velky ( po elektricky strance) .
neni to ked tak T6A5+T6A5+T6A2?alebo jak to je, prve 2 vozne maju zberace :?:

Zamčeno