Spojovací kabel tramvají

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 08.4.2006 12:15

V Brne se pouziva hromadne tento typ zasuvky...stary CKD zasuvky zustaly snad uz jen na par zrychlovacich...
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1625_zasuvka-mi:20050702

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 07.4.2006 10:51

Děkuju.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 07.4.2006 10:31

to je CKD zasuvka ne ? Nektery serie (aspon v brne) maji jinou zasuvku, mimo jine se projevujici odlisne fungujicima blikacama na souprave ( u jedny sou syncro, u druhy nezavisly ablikaji si kazdej vuz zvlast) .

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 07.4.2006 9:54

Predseda píše:A já bych se chtěl k tomu kabelu T3 zeptat, kolikažilový je (resp. kolik má konektor kontaktů).

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 07.4.2006 9:51

A já bych se chtěl k tomu kabelu T3 zeptat, kolikažilový je (resp. kolik má konektor kontaktů).

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 07.4.2006 9:37

no kdyz sme u tech kabelu. Rad by se zeptal mistnich pametniku. Bylo mi tvrzeno ze jeden nebo 2 prazsky vozy mely pridelam poloautomat , a slouzily pro testy a ozivovani vozu pro nemecko.
Jinak nevite jak byl propojen prototyp B4 (vykuchana T1) ?

DavidD

Příspěvek od DavidD » 07.4.2006 9:21

Predseda píše:Je pravda, že jsem to začal já, ale tohle asi opravdu patří do fóra "Bývalé SSSR".
Jelikoz se tu bavime o spojovacim kabelu 600V mezi vozy tak si myslim ze splnujem tema ne?

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 07.4.2006 8:19

Je pravda, že jsem to začal já, ale tohle asi opravdu patří do fóra "Bývalé SSSR".

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 06.4.2006 22:55

PvvS píše:aspon sucs z vyroby, mely s tim byt dodany i nektery vozy do KE , pak se ta zasuvka likvidovala, prvni serie nevim , ale jelikoz se s tim vyskytovaly i T2SU , je to pravdepodobny.
Opět posloužím pra-vzpomínkami z Oděssy 1990: první série (dvoudveřové, podélný transparent na čele, hliníkové lišty) zásuvky neměly, další (dvoudveřové, obdélníkový transparent, bez hliníkových lišt) měly zásuvky zřejmě dodělávané - některé jen vepředu nebo jen vzadu. Třídveřové vozy měly zásuvky na obou čelech. Nejstarší vozy bez zásuvek nejezdily ve trojicích, ale možná jen patřily vozovně, která trojčatové linky nevypravovala.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 06.4.2006 21:50

PvvS píše:V nekterych mestech je to jeden z lepsich vozu. I kdyz i tam se to meni, tak misty je to jeste horsi jak v KE na srotove koleji.
DPMK je uz nuteny opravovat stare trate, ku koncu aprila sa ide opravovat trat na od ZST do mesta :D

ja byvam asi 100m od kolajnic na nasom sidlisku a ked ide elektricka trochu vacsou rychlostou tak az v byte citim vibracie :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 20:41

V nekterych mestech je to jeden z lepsich vozu. I kdyz i tam se to meni, tak misty je to jeste horsi jak v KE na srotove koleji.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 06.4.2006 20:38

PvvS píše:NE
tady je videt na cele ta zasuvka
http://photo.tramvaj.ru/images/kh_salt/763.jpg
stejna je vzadu a je to pouze prenos 600v
mozno trochu offtopic ale ta T3 nebola len na specialnej jazde s vacsim zaujmom? :D vyzera na rozpradnutie :shock: :!:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 20:34

NE
tady je videt na cele ta zasuvka
http://photo.tramvaj.ru/images/kh_salt/763.jpg
stejna je vzadu a je to pouze prenos 600v

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 06.4.2006 20:18

nebude to daco na styl tajeto blavackej reko supravy? :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.4.2006 19:29

aspon sucs z vyroby, mely s tim byt dodany i nektery vozy do KE , pak se ta zasuvka likvidovala, prvni serie nevim , ale jelikoz se s tim vyskytovaly i T2SU , je to pravdepodobny.

Zamčeno