Spojovací kabel tramvají

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 05.4.2006 21:58

Sheep píše:daju sa spojit aj 3x T6A5 :D
Kdyz uz T6A2 , ale rozdil nejni velky ( po elektricky strance) .

Kdyz jsme u toho spojovani, po praze v ramci testovani jezdily i 2*K5Ar, na vyluce 2*KT8 , v nemecku i 3*KT4 .

Spojit se da skoro cokoliv s cimkoliv (pokud nejste v brne, kde to ma vetsinou aspon stejny sprahla) .

U tech trojicek T3, by me vcelku zajimalo jak byly indikovany dvere, ted yjejich zavreni, to nebyl jeen vuz indikovan ? (na malym panelu kontrolkama ). A jak se to chovalo pres sekce, To museli jet celou dobu vybehem ? Nebo jak ?

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 05.4.2006 21:47

daju sa spojit aj 3x T6A5 :D
Predseda píše:Koukal jsem na nějaký fotky vyřazených německých T3ek a zaujalo mě, že tam byly zadní vozy úplně odlišný od předních - neměly přední světla a stanoviště řidiče, místo něj tam byly normálně sedadla pro cestující. Zajímalo by mě, jestli i tam se zapínalo osvětlení a topení někde v druhém voze, nebo to tam bylo nějak dořešený vedením z vozu prvního, když druhý vůz byl samostatně neprovozovatelný. Ví to někdo?
ano aj tak pretoze v podstate aj ked druhy vozen ovladas z prveho ziadne gombiky ani paky sa v druhom vozni pritom same nestalacaju, teda cez kabel idu pokyny z ovladacieho panela prveho vozna do riadiacej jednotky(procesor, menice, mala pamat) do druhej riadiacej jednotky v druhom vozni a nato ovladaci panel netreba, takato varianta premava v ostrave ako vlecka na T3 a to je VV60LF :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sheep dne 05.4.2006 21:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 05.4.2006 21:03

PvvS píše:pokud to nemelo svetla , byl to vlecnak, pokud to melo svetla, tak tam je maly pult pro nouzove pojizdeni a je to reko T4D
Ano, Pepa to nafotil:
http://www.mhdcr.biz/tram/dresden/tram, ... esden2.htm
Na těch vozech v podstatě došlo jenom (viditelné změny) k úpravě interiéru a odstranění klasického stanoviště řidiče, jinak je to pořád normální motorový vůz.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 05.4.2006 20:05

pokud to nemelo svetla , byl to vlecnak, pokud to melo svetla, tak tam je maly pult pro nouzove pojizdeni a je to reko T4D

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 05.4.2006 19:40

Pepa píše:Ty vozy bez kabiny jsou B3/B4 a vše podstatné je přenášeno poloautomatickým spřáhlem.
B3/B4 jsou vlečňáky. Ale ony se i T3/T4 (tj. motorové vozy), které jezdily v soupravě jako druhé, někdy rekonstruovaly na vozy bez kabiny řidiče. Takže třeba souprava klasická T4 + T4 bez kabiny + B4

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 05.4.2006 17:13

Pepa píše: 8750: 2xT3SUCS je standart každého dne :lol:
Jasně, už si volám sanitku do Bohnic :lol: Pochopitelně jsem chtěl napsat 3xT3SUCS. Nejradši bych se :smt067

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 05.4.2006 17:02

62.240.180.1 píše:No myslel jsem zrcátka v kabině, ale ty vysílačky tam možná jsou ale ne terminály u T3SU a s těma vyslílačkama bych si nebyl tak jistej jelikož jsem slyšel že i pár kusů T6 z motola nemá vysílačky a myslim si že obdobný to bude i u T3SU.
DavidD: T3SU jsou vybaveny všechny kompletně (nepleteš si je náhodou s T3SUCS?)

8750: 2xT3SUCS je standart každého dne :lol:
Naposledy upravil(a) Pepa dne 05.4.2006 18:27, celkem upraveno 1 x.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 05.4.2006 15:52

tramvajak píše:což je samozřejmě blbost, že... :roll:
No já doufám ale slyšel jsem opak (ale rozhodně jsem tim nemyslel že nemá palubní počítač ale že tam chybí nebo neni funkční vysílačka jako ta bednička schovaná někde ve vnitř)

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: trojče

Příspěvek od tramvajak » 05.4.2006 15:38

P_V píše:Myslím že se běžně jezdilo 3xT3 do košických železáren.
ano, ještě v nedávné době. Foto například zde:
http://www.imhd.sk/ke/fotky/_00001/e338a02.jpg
http://www.imhd.sk/ke/fotky/_00001/e348a04.jpg
http://www.imhd.sk/ke/fotky/_00001/e351a03.jpg

Stejně tak to není nic neobvyklého třeba na Ukrajině:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

3xT3

Příspěvek od tramvajak » 05.4.2006 15:29

DavidD píše:...jsem zjistil na DOD v loni že T3R.P maj již problémy při spojení do 3 vozu,jelikož již ten 3. vagon nestáhá tak rychle spínat a dochází tam ke zpoždění (myslim tím rozjezdů a brždění) a tim k hádáním vozů.
No tak to jsi asi sedl někomu na lep, protože to není pravda. S 3xT3R.P jsem osobně jel několikrát (po vozovně i venku - Barrandov) a problém se neobjevil žádnej (nepočítám trojici, kde by byly smíšené Progressy), jen, tuším, jednou byl na třetím voze problém s apexem, ale to nebylo prokazatelně zaviněno spojením do trojice. Samozřejmě lepší požitek z jízdy máš s digitály, ale i analogy to v pohodě zvládají. T3R.PV na tom budou pochopitelně stejně.
Jenki píše:teoreticky lze mít těch vozů nekonečno...
teorie je věc jedna, praxe druhá. V podstatě sis odpověděl sám, důležitou roli tam hraje napětí. Proto jsou T2, T3 a T4 určeny pro provoz max. ve trojicích.
62.240.180.1 píše:i pár kusů T6 z motola nemá vysílačky
což je samozřejmě blbost, že... :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: trojče

Příspěvek od P_V » 05.4.2006 15:28

Jenki píše:...
Myslím že se běžně jezdilo 3xT3 do košických železáren.

62.240.180.1

Příspěvek od 62.240.180.1 » 05.4.2006 14:30

Pepa píše:Jinak všechny T3SU jsou komplet (vysílačka atd.) Zrcátka jsou i na tzv. trvalých zadních vozech!
No myslel jsem zrcátka v kabině, ale ty vysílačky tam možná jsou ale ne terminály u T3SU a s těma vyslílačkama bych si nebyl tak jistej jelikož jsem slyšel že i pár kusů T6 z motola nemá vysílačky a myslim si že obdobný to bude i u T3SU.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 05.4.2006 14:29

Jezdily zkušebně i 2xT3SUCS - V publikaci o vozovně Hloubětín je i fotka.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 05.4.2006 14:24

Téměř každý druhý vůz si zajezdí sám, ale ne vždy s cestujícíma.

Jinak všechny T3SU jsou komplet (vysílačka atd.) Zrcátka jsou i na tzv. trvalých zadních vozech!

Ty vozy bez kabiny jsou B3/B4 a vše podstatné je přenášeno poloautomatickým spřáhlem.

Jenki

trojče

Příspěvek od Jenki » 05.4.2006 14:20

Svého času (tak 10 let zpátky) byl na noční směněn ve vozovně v Ostravě - Porubě uskutečněn následující neoficiální pokus :
1. spojilo se trojče, vyzkoušelo a opatrně se s ním kroužilo, víceméně bez problému
2. spojila se celá kolej (8 vozů), nastartovalo se, vyzkoušely se dveře, blinkry a kolejovky (vše OK), pak se našláplo a vyletěla měnírna :)

Jinak se oficiálně zkoušelo :
- 3xT6 jen po vozovně (všechny vozy funkční, někdy v roce 1996, mám i foto)
- 3xT3-TV1 někdy v roce 1982 (všechny vozy funkční, bylo i venku, foto existuje, znám 1ks)
- 3xT2 někdy 196x (prostřední vůz nespínal jízdu, jen EDB; bylo to i venku, existuje spousta fotek)

Zamčeno