Máš sice pravdu, ale ty ostatní (staré) vozy jsou tady taky od toho, aby vydělávaly. Jsou prázdniny a výluky - omezení v provozu. Za dva týdny, až skončí výluka Stírka, bude omezení pro 14T míň a zase se jich může objevit víc. Ale jak jsem se zmiňoval na začátku, je potřeba aby jezdily i staré vozy než se vyřadí.cwapa píše:Jenom je mi divný, že nikomu nevadí to, že se vlastně povaluje ( postává ) několik milionů jen ve vozovně. Když nakoupím nové tramvaje za několik milionů, tak přeci musím koukat aby jezdily a vydělávaly na sebe.
Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Provoz na linkách
Re: Provoz na linkách
Jenom je mi divný, že nikomu nevadí to, že se vlastně povaluje ( postává ) několik milionů jen ve vozovně. Když nakoupím nové tramvaje za několik milionů, tak přeci musím koukat aby jezdily a vydělávaly na sebe.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Až na to 19 jezdí okolo dočasného domova 14T
Výjezd na 14/24 je prakticky totožný jako s klasickým výjezdem z Hloubětína na linku, která nejede přes Vysočany.
Výjezd na 14/24 je prakticky totožný jako s klasickým výjezdem z Hloubětína na linku, která nejede přes Vysočany.
Re: Provoz na linkách
Tak něco podobného (úvahu) jsem tady už napsal cca o 3 dny dříve, akorát to někam zmizlo. Ale k tomuto bych znovu podotkl toto. Jedná se o cca 3 týdny a bude zase změna. K výjezdům z Pankráce se nebudu vyjadřovat, fakt je že třeba na 7 se vyjíždí směr UD. A k výjezdům na vzdálené linky - 11, 19 ... asi toto.pawel píše:k vypravení 14T: 31 vozů? tak to je doopravdy výsměch - nové, nízkopodlažní vozy, pořízené za velké peníze, stojí ve vozovnách. přitom se nikdo nemůže vymlouvat na to, že by nebylo kam tramvaje nasadit - přinejmenším na 7, 12/25, 16 jsou rezervy v podobě pořadí vypravovaných z pankráce, který je motolem nahraditelný, pokud se vyjíždí na radlickou, barrandov resp. do braníka. a kdyby se chtělo, bylo by možné 14T i za cenu delších nájezdů vypravovat na 11, 19, (14)/24, 26 a další.
samozřejmě je možné očekávat klasickou výmluvu - požadavek rovnoměrného rozdělení vypravení mezi vozovny. DP by si ale měl uvědomit, že už se nepíše rok 1984, kdy jediným provozovaným typem tramvaje byla T3 a vozíčkáři trávili život zavření v ústavech. buď tedy měl zajistit rovnoměrné rozdělení NP tram mezi vozovny, nebo toho musí jedna vozovna odjezdit víc.
Ropid to nezaplatí. To už tady bylo. To není na libovůli DP.
Re: Provoz na linkách
k vypravení 14T: 31 vozů? tak to je doopravdy výsměch - nové, nízkopodlažní vozy, pořízené za velké peníze, stojí ve vozovnách. přitom se nikdo nemůže vymlouvat na to, že by nebylo kam tramvaje nasadit - přinejmenším na 7, 12/25, 16 jsou rezervy v podobě pořadí vypravovaných z pankráce, který je motolem nahraditelný, pokud se vyjíždí na radlickou, barrandov resp. do braníka. a kdyby se chtělo, bylo by možné 14T i za cenu delších nájezdů vypravovat na 11, 19, (14)/24, 26 a další.
samozřejmě je možné očekávat klasickou výmluvu - požadavek rovnoměrného rozdělení vypravení mezi vozovny. DP by si ale měl uvědomit, že už se nepíše rok 1984, kdy jediným provozovaným typem tramvaje byla T3 a vozíčkáři trávili život zavření v ústavech. buď tedy měl zajistit rovnoměrné rozdělení NP tram mezi vozovny, nebo toho musí jedna vozovna odjezdit víc.
samozřejmě je možné očekávat klasickou výmluvu - požadavek rovnoměrného rozdělení vypravení mezi vozovny. DP by si ale měl uvědomit, že už se nepíše rok 1984, kdy jediným provozovaným typem tramvaje byla T3 a vozíčkáři trávili život zavření v ústavech. buď tedy měl zajistit rovnoměrné rozdělení NP tram mezi vozovny, nebo toho musí jedna vozovna odjezdit víc.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Tak to se ti může stát na jakékoli lince. A střídání na Motole, možnost si říct na Palmovce aby to vzala záloha.Absolut píše:Utíká to skvěle, zejména, když Tě začne 10 minut po odjezdu z konečné bolet břicho a po dalších 10 minutách se dostaví nutkavá potřeba vyhledat ToiToi budku
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Když to jelo, tak to jelo...První dny se na interval nehrálo...Marek B. píše:Rád bych se zeptal, jaké int. měly ve špičce linky X-A a X-B od 17.9. 2002?
Byla mi i vyprávěna povedená příhoda, jak na SN přistavili KT8 a aby se urychlil výstup a nástup cestujících otevřeli se dveře na obou stranách (v přítomnosti dispečera), ale tak nějak bylo hodně lidí a ti co nastupovali, zase za chvilku vtlačeni ven - vystupovali Holt koloběh života...
Re: Provoz na linkách
Tuším, že to byl interval kolem 4 minut na obou linkách. Přesně si to ale nepamatuji.Marek B. píše:Rád bych se zeptal, jaké int. měly ve špičce linky X-A a X-B od 17.9. 2002?
Re: Provoz na linkách
Rád bych se zeptal, jaké int. měly ve špičce linky X-A a X-B od 17.9. 2002?
Re: Provoz na linkách
No pokud vím, tak strojvedoucí metra mají, když mají stejný problém, možnost kontaktovat dispečera, se kterým "situaci" vyřeší. Na tramvajích nic takového nelze, že by někde třeba záloha počkala a vystřídala? Dvě hodiny je přeci jen hodně.Absolut píše:Utíká to skvěle, zejména, když Tě začne 10 minut po odjezdu z konečné bolet břicho a po dalších 10 minutách se dostaví nutkavá potřeba vyhledat ToiToi budku
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Tak za další dvě hodinky jsi na konečný a můžeš vesele jít koulet očima....Absolut píše:Utíká to skvěle, zejména, když Tě začne 10 minut po odjezdu z konečné bolet břicho a po dalších 10 minutách se dostaví nutkavá potřeba vyhledat ToiToi budku
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Provoz na linkách
Utíká to skvěle, zejména, když Tě začne 10 minut po odjezdu z konečné bolet břicho a po dalších 10 minutách se dostaví nutkavá potřeba vyhledat ToiToi budku
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
No ale 11 hodinová šichta se docela v dnešním stavu hodí. A kolik to vůbec je 3-4 kola? To musí docela dobře i utíkat.martyn píše:Dneska jsme informovali na Hercovce a sledovat v tom vedru schvácenost řidičů i řidiček, kteří/které vyfasovali/y na lámané 10/17 tzv. "ranní polonoce", typově takovou takovou 25./10 (5.49-17.04), to fakt nebyl příjemnej pohled. Proč to nešlo zkrátit o půlkolo, to snad ví jenom OJŘ
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Dneska jsme informovali na Hercovce a sledovat v tom vedru schvácenost řidičů i řidiček, kteří/které vyfasovali/y na lámané 10/17 tzv. "ranní polonoce", typově takovou takovou 25./10 (5.49-17.04), to fakt nebyl příjemnej pohled. Proč to nešlo zkrátit o půlkolo, to snad ví jenom OJŘ
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Megadouble 10/17
To už tu bylo minulý rok - teď aspoň chvilku pojedeš, než budeš přemýšlet kudy dál. Kdežto loňská 3/16 s objezdem přes Albertov, to bylo žůžo...Zakutaleny.banan píše:Jo a pro ridice tramvaji na 14/24 v oblasti VN to bude pekna schiza. Toz si to pekne uzijte a nezblaznete se z toho.