Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Podle mně je jízdní doba na Barrandově v pořádku. Že to tramvaj stihne dříve je její problém (nebo štěstí). Pokud chce jezdit na čas, tak prostě na čas jezdí.
Podobné to je v Modřanech - tam tramvaje při nižším počtu kaštanů taky jezděj celou tu trasu Braník - S. Modřany tak o minutu, dvě rychlejc.
Pořád ale lepší, než kdyby nabíraly pětiminutový zpoždění.
Podobné to je v Modřanech - tam tramvaje při nižším počtu kaštanů taky jezděj celou tu trasu Braník - S. Modřany tak o minutu, dvě rychlejc.
Pořád ale lepší, než kdyby nabíraly pětiminutový zpoždění.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Ono spíš by stačilo mít mezi smyčkou a Poliklinikou minutu nikoliv 2. Ale že by někdo ujel úsek smyčka - CHaplinovo náměstí za minutu.... To si nějak nedovedu představit.8729 píše:(...)Jak tady někdo podotknul, tak by stálo za to zkracovat, nadruhou stranu to by musela bejt jízdní doba ze Sídl.Barr na Chapl.nám. jenom 1 minuta, a to se nikomu takhle nebude chtít předělávat... Takže se to prostě nevyřeší a budem všichni radši chodit dřív.
Na Barrandově jsou dřívější odjezdy tramvají DC naprosto běžný jev... Ve špičce to je jedno, ale brzo ráno a soboty a neděle je fakt vopruz tam stát 10 minut - chodíval jsem na Chaplinovo nám. na minutu, ale od tý doby, co sem viděl maximálně blikající oranžový světlo u podjezdu pod Lamačovou ulicí, tak chodim o 2min.dřív... Jak tady někdo podotknul, tak by stálo za to zkracovat, nadruhou stranu to by musela bejt jízdní doba ze Sídl.Barr na Chapl.nám. jenom 1 minuta, a to se nikomu takhle nebude chtít předělávat... Takže se to prostě nevyřeší a budem všichni radši chodit dřív.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
pevný cyklus není lepší, protože na ten si tu právě stěžujeme
Koh-i-noor je v podstatě pevný cyklus, který je bohužel ještě schválně zhoršen - pokud se tramvaj nepřihlásí včas, tak jí to prostě nepadne (na odbočení) + na rovně je volno pár sekund (neprojede druhá tramvaj), ale zelená pro auta pak trvá dalších minimálně 15-20s - to by mohla projet klidně další tramvaj, bohužel hajzl který dělal ten program si to tak nepřál a PČR vždy preferuje auta, tak se mu to schválilo
navíc to je vylepšeno tím, že na Obloukové padne tramvaji stůj přímo do jízdy, takže se to často nestihne a na Otakarově je preference taková, že stůj padne při zavírání dveří a pak se 1,5 minuty čeká na volno (samozřejmě v tu dobu už tam je l. 18 a ta křižovatka je nesmyslně udělaná tak, že preferuje l. 6,11,18 před 7,24)
ad blokování - případů, kdy selhalo blokování už bylo hodně, takže tudy cesta nevede, ale určitě by šlo upravit blokování tak, jako je na Červeném vrchu (odblokuje, když je tramvaj 1 m za výhybkou) a pokud bude přijímač rádiového signálu blízko výhybky, tak to nebude velké zdržení
bohužel většina výhybek má blokování zbytečně dlouhé a extrém je třeba zast. Kobylisy, kde výhybka odblokuje až když je předchozí tramvaj cca 50m daleko (a to se tam jezdí 15 km/h)
Koh-i-noor je v podstatě pevný cyklus, který je bohužel ještě schválně zhoršen - pokud se tramvaj nepřihlásí včas, tak jí to prostě nepadne (na odbočení) + na rovně je volno pár sekund (neprojede druhá tramvaj), ale zelená pro auta pak trvá dalších minimálně 15-20s - to by mohla projet klidně další tramvaj, bohužel hajzl který dělal ten program si to tak nepřál a PČR vždy preferuje auta, tak se mu to schválilo
navíc to je vylepšeno tím, že na Obloukové padne tramvaji stůj přímo do jízdy, takže se to často nestihne a na Otakarově je preference taková, že stůj padne při zavírání dveří a pak se 1,5 minuty čeká na volno (samozřejmě v tu dobu už tam je l. 18 a ta křižovatka je nesmyslně udělaná tak, že preferuje l. 6,11,18 před 7,24)
ad blokování - případů, kdy selhalo blokování už bylo hodně, takže tudy cesta nevede, ale určitě by šlo upravit blokování tak, jako je na Červeném vrchu (odblokuje, když je tramvaj 1 m za výhybkou) a pokud bude přijímač rádiového signálu blízko výhybky, tak to nebude velké zdržení
bohužel většina výhybek má blokování zbytečně dlouhé a extrém je třeba zast. Kobylisy, kde výhybka odblokuje až když je předchozí tramvaj cca 50m daleko (a to se tam jezdí 15 km/h)
8655 napsal: CIT: "Možná by bylo lepší udělat tak všechny JŘ.Třeba napsat interval 8 minut apod.Lepší než 15 00,05,10 ..."
To by byl krok zpátky. Cesta je jedině trvat na dodržování JŘ. Pamatuju dobu, kdy měly tramvaje vypsáno v neděli odpo: int 14-17 minut. To bylo na prd. No a pak to co píšu už dávno - méně linek, nižší intervaly a žádné proklady, plus napaječe, které by jezdily pravidelně (2,13,11,21)
Sleduji, že si tu nejvíce stěžujete na signalizace-semafory. Kacířská a laická myšlenka: Nebyl by nakonec pevný, ale delší cyklus lepší? Tedy ne ten hypermoderní, který preferenčně sice pustí jednu tramvaj, ale už ne tu druhou za ní? Není zákaz průjezdu přes kontakt výhybky za předchozí soupravou , když je výhybka přeci blokována nadbytečný a jen alibisticky dvojnásobně jistící?
To by byl krok zpátky. Cesta je jedině trvat na dodržování JŘ. Pamatuju dobu, kdy měly tramvaje vypsáno v neděli odpo: int 14-17 minut. To bylo na prd. No a pak to co píšu už dávno - méně linek, nižší intervaly a žádné proklady, plus napaječe, které by jezdily pravidelně (2,13,11,21)
Sleduji, že si tu nejvíce stěžujete na signalizace-semafory. Kacířská a laická myšlenka: Nebyl by nakonec pevný, ale delší cyklus lepší? Tedy ne ten hypermoderní, který preferenčně sice pustí jednu tramvaj, ale už ne tu druhou za ní? Není zákaz průjezdu přes kontakt výhybky za předchozí soupravou , když je výhybka přeci blokována nadbytečný a jen alibisticky dvojnásobně jistící?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
pokud by byla 7 předjetá, tak jí 6 může dojet na Obloukové, tam je KB - v případě, že tam ta 7 je taky předjetá, tak napiš stížnost (není tam kontrolní bod, ale oni si to stáhnou z GPS)demon píše:zažívam to každý ráno na přestupu z l.6 do l.7. Šestka končící na Kubáni jede většinou na čas a v sólu nikdy mezi Otakarkou a Kubání nedožene pravidelně předjetou sedmičku v soupravě
S touto Tvou větou souhlasím. Oddělení JŘ DP totiž nedělá jízdní řády, které se zakládají na skutečnosti. Z praxe vím, že z té větší části to jsou LŽIVÉ INFORMACE.Tito pracovníci jízdní řády fládrují nikoli tvoří.8655 píše:Takže JŘ je pouze orientační
Možná by bylo lepší udělat tak všechny JŘ.Třeba napsat interval 8 minut apod.Lepší než 15 00,05,10 ...
Vůbec se nezabývají tím, jestli je na trati dlouhodobě vyvěšená omezená rychlost (viz Libeňský most). Prostě tyto lidičky přirovnávám k zedníkům, co šidí materiál na stavbě. Jak pak taková stavba dopadne? Na tuto otázku lehká odpověď.
Už nějakou dobu pozoruji, že v DP se apeluje více na kvantitu nežli na KVALITU, a je to na trati bohužel znát. Chtělo by to udělat řádnou prubírku v zaměstnancích a dosadit tam lidi, co mají mozek a myšlení na pravém místě,ambiciozní a řádně VZDĚLANÉ, co mají chuť tvořit nové věci. Jenže ve firmě, kde vládne z větší části spíše to socialistické myšlení se tohoto činu nedočkáme. V DP to funguje formou škatulata-batulata, trochu dětinské na dnešní dobu, nemyslíte?
Tím neházím všechny do jednoho pytle, jenže ti normální, co mají chuť něco tvořit a vyšlapat tak cestu ostatním k normálnímu pracovnímu výkonu (bez stresu a lží k veřejnosti) jsou těmi škatuláky-batuláky omezovaní (něco na způsob, jako před rokem 89).
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Ale jo, přijde! Už se zase opakuju, ale zažívam to každý ráno na přestupu z l.6 do l.7. Šestka končící na Kubáni jede většinou na čas a v sólu nikdy mezi Otakarkou a Kubání nedožene pravidelně předjetou sedmičku v soupravě a to přesto, že se zapojuje do závěsu jen o půlcyklus později. Navíc řidiče sedmičky zatím nikdy nenapadlo, že by třeba někdo mohl chtít přestoupit....radek31 píše:...žádný cestující nepřijde na tramvaj vteřinu poté, co mu ujela - řidič takového cestujícího samozřejmě vidí z dálky - takže ty teorie, že někdo přijde v 16:05:03 a tramvaj už je pryč jsou mimo mísu...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
2 themuf - tak samozřejmě řidiči jsou různí, ale ty schválnosti jak popisuješ neovlivní JŘ
ad čekání na čočky - ono to taky není jednoduché, někdy prostě řidič nemůže znova otevřít dveře, protože by mu utekl signál volno a měl pak zbytečně 1-2 minuty zpoždění navíc - to vyřeší lepší preference, takže tramvaj nebude minutu čekat na 3s dlouhý signál volno
ale padne jí to po odstanicování a podrží než projede
ad čekání na čočky - ono to taky není jednoduché, někdy prostě řidič nemůže znova otevřít dveře, protože by mu utekl signál volno a měl pak zbytečně 1-2 minuty zpoždění navíc - to vyřeší lepší preference, takže tramvaj nebude minutu čekat na 3s dlouhý signál volno
ale padne jí to po odstanicování a podrží než projede
No tak tohle mimo mísu neni. Představ si příklad jakýhokoliv ostrůvku po Praze. Člověk vidí tramvaj, běží po chodníku na stanicující tramvaj, ale nemůže přeběhnout na ostrůvek, protože stále jedou auta, pak odjede poslední auto a on může přeběhnout, tak přeběhne a často se mu těsně před očima zavřou dveře a tramvaj odjede. Dalším příkladem je zastávka Otakarova. Předevčírem jsem jel linkou 6 směr IPP, přijeli sme na zastávku, vystoupili/nastoupili lidé, pak řidič zavřel dveře a v tu chvíli přiběhl uřícený mladý muž, který chtěl nastoupit, ale řidič mu dveře neotevřel, tak mu mladík klepal i na okno, ale ten se na něj jen podival, ale nic neudělal. Přitom jsme tam ještě nejmíň 15 vteřin čekali na čočky, než jsme odjeli.radek31 píše:...žádný cestující nepřijde na tramvaj vteřinu poté, co mu ujela - řidič takového cestujícího samozřejmě vidí z dálky - takže ty teorie, že někdo přijde v 16:05:03 a tramvaj už je pryč jsou mimo mísu.
Někteří řidiči nechaj po celou dobu otevřený dveře než jim nepadnou čočky a pak až zavřou dveře a odjedou, ale to, že je někteří zavřou a pak se dívaj, jak lidi mačkaj tlačítka nebo jim klepou na okno je dost neseriórní a arogantní.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
to je přesně důvod, proč jsem na tebe reagoval tak jak jsem reagoval - já se snažím svojí práci dělat pořádně a když začneš kritizovat a navážet se do nás, tak to prostě nepřejdu, ale odpovím tiI.am.good píše:A i když vím, že v práci mohu všechno ojebat a nebude mi vyčteno nic, tak to svoje si stejně dělám poctivě, i když to nikdo neocení.. dělám to ale i kvůli sobě, kvůli svému svědomí..
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
To si piš, že to někdo ocení. Bohužel máš pravdu, je u nás až moc grázlů. S tím toho asi moc nezmůžem, bohužel.I.am.good píše:... A i když vím, že v práci mohu všechno ojebat a nebude mi vyčteno nic, tak to svoje si stejně dělám poctivě, i když to nikdo neocení.. dělám to ale i kvůli sobě, kvůli svému svědomí..
Víš, jo, jsou chytří. Protože všechno to je JEN o lidském přístupu. O přístupu konkrétního člověka k té určité věci. Ve všem... Nejen v MHD. A je vidět, že v tomhle státě žijou skutečně jen samí grázlové, kteří na to kašlou a pka lidé, kteří by možná byli slušní, ale když vidí, že nto nemá cenu, tak na to už taky kašlou. Jenže to je strašně smutný... Protože jsem asi *******, nicméně já takový jsem. A i když vím, že v práci mohu všechno ojebat a nebude mi vyčteno nic, tak to svoje si stejně dělám poctivě, i když to nikdo neocení.. dělám to ale i kvůli sobě, kvůli svému svědomí..8655 píše:Samozřejmě se musíš smát některým příspěvkům od těch,kteří tramvaj nikdy neřídili a myslí si jak jsou chytří.Ale kdo to nezažije nemůže vědět o co jde.