Jó, tak to já nevím, ale co vím tak je že jezdí téměř zásedaně úplně prázné a večer často i po tmě (že v salónu nesvítí). Oni většinou jedou hned za normální linkou.8750 píše:V tom případě to je ale matoucí - výstupní zastávka je Motol. Když se to praktikuje u Solidarity, tak nevím proč tady ne, navíc když všechny motolské vozy mají digitální orientaci.
Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
No,tak Solidarita jsem myslel dopředu(čelo vozu),tu Vůz končí v zastávce Solidarita je hozená přes teploměr.Kaštany vyhodí na Solidaritě,protože u vozovny zastávka není. Ale někdy se jezdí i bez cedulí,protože řidič(co já jsem viděl) otevírá pouze přední dveře.S tím hlášením je to normální,po vyhlášení zastávky pokračuje dodatek,že vlak zatahuje.Já jsem to psal kvůli tomu,že jsem nikde jinde neviděl papír vůz končí v zastávce,všude je vůz jede do vozovny...Sirka píše:To mi přijde docela divný, co já vim např. z 2 nebo 1, prostě když zatahuje, tak hodí přes teploměr papír Vůz jede do Vozovny ... (ještě možná můžem polemizovat o slově vůz v případě 2xT), dopředu cedule s nápisem kam se jede (většinou je zastávka přímo u samotné vozovny) a zbytek je většinou popsán v JŘ.
To mi přijde docela divný, co já vim např. z 2 nebo 1, prostě když zatahuje, tak hodí přes teploměr papír Vůz jede do Vozovny ... (ještě možná můžem polemizovat o slově vůz v případě 2xT), dopředu cedule s nápisem kam se jede (většinou je zastávka přímo u samotné vozovny) a zbytek je většinou popsán v JŘ.Tom 11 píše:No,třeba 11,která končí na Solidaritě(zatahuje do Strašnic) tak má na ceduli Solidarita a má i postranní cedule:Vůz končí v zastávce Solidarita,ale hlásí:Vlak jede do vozovny Strašnice...
Odpověď pro Cizince a 8029 ze vzkazníku:
1. Moc nechápu co Vozovna Žižkov má společného s postřehy z provozu a proč to nepíšete sem!!
Taky nením proč nemůže tam být napsáno Vápenka. Bylo by to pro cestující logické.Přesně jak zmiňuje Cizinec na PT.
1. Moc nechápu co Vozovna Žižkov má společného s postřehy z provozu a proč to nepíšete sem!!
2.pro 8029: Vůbec to nechápu, na Vápence sice nic nekončí, ale oficiálně to konečná je a v té zastávce končí vozy Vozovny Žižkov. Tak proč tam tu Vápenku nenapsat, co to má společného s kratší trasou, jestli je tam Vápenka nebo Voz. žižkov? Sice cedule mají na jedné straně SLUŽEBNÍ JÍZDA, ale snad se dá ta druhá strna přelepit. Co pak Vozovna žižkov je konečnou? Prostě tě nechápu.Na Vápence nic nekončí, tudíž to musí mít značku Vozovna Žižkov pro zátah, rozumíš?Prostě kolem Vápenky, resp. Vozovny Žižkov tramvaje jenom projíždějí, tudíž musí mít kratší trasu, když zatahuje na Žižkov. A navíc Vápenka by byla zbytečná, když mají žižkovský vozy ceduli SLUŽEBNÍ JÍZDA a na druhé straně vozovnu Žižkov.
Taky nením proč nemůže tam být napsáno Vápenka. Bylo by to pro cestující logické.Přesně jak zmiňuje Cizinec na PT.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
ad konvojování - včera (neděle) jsem jezdil na l. 9 za řidičem vozovny ŽI a všechny 4 kola, co jsem za ním jel ve směru na Spojovací, jsem ho dojel (jednou měl zpoždění 7 minut, podruhé 11 takže já měl kvůli němu 3, pak 8 a na závěr 10) - to vše při víkendovém/večerním provozu bez mimořádných událostí a při slušných jízdních dobách (tzn. kdo jede o víc než 3 pozdě za normálních okolností je divnej) - proč takový "řidič" ještě může jezdit? co si cestující pomyslí o takové MHD?
btw když už ví, že neumí jet normálně, tak je vrchol, že z konečné vyjíždí o minutu pozdě (a to jen díky tomu, že jsem ho prozvonil, aby se probudil) - a to předvedl několikrát
btw když už ví, že neumí jet normálně, tak je vrchol, že z konečné vyjíždí o minutu pozdě (a to jen díky tomu, že jsem ho prozvonil, aby se probudil) - a to předvedl několikrát
martyn: díky za info, to je pozitivní, protože dosud byla zpoždění už při výjezdu z nástupní stanice u 23 dost běžná. od září zas není díky lepšímu proložení 15/25 příliš dobrá přestupní vazba 25->23 směr centrum, tak to tolik nesleduju.
KM: jistě, to jsem pochopil. zde můj domácí úkol:
1) 15 přes NH a 25 přes VL také získají různá zpoždění a konvojují snáze
2) podjetá 23 z kub.n. a 22 od zahraďáku také získají různá zpoždění a konvojují snáze; potažmo nacpaná 9 z Řep se snadno nechá dojet prázdnou 39 (29)z kotlářky. a tak dále. a pak že jseš příznivcem "bagrů".
KM: jistě, to jsem pochopil. zde můj domácí úkol:
1) 15 přes NH a 25 přes VL také získají různá zpoždění a konvojují snáze
2) podjetá 23 z kub.n. a 22 od zahraďáku také získají různá zpoždění a konvojují snáze; potažmo nacpaná 9 z Řep se snadno nechá dojet prázdnou 39 (29)z kotlářky. a tak dále. a pak že jseš příznivcem "bagrů".
Pawel: Tvůrce grafikonu už se naštěstí poučil, a tak je od září ve špičce na Malovance pro linku 23 konec dlouhý 15 minut. Něco podobného bylo teď na lince 17 v Modřanech (ve špičce obrat pouhých 6 minut, často bylo zpoždění z centra větší a tak se nestíhalo). Od pondělí je přidáno pořadí a obratový čas vzrostl na 14 minut. Totéž by ještě prospělo lince 25, kde je na BH taktéž pouhých 6 minut. Při ucpané Letné se to nabere jako nic.
Bože můj, Pawle - rozdíl je v tom, že 16 od Hrdlořez a 4 od Minské získají různá zpoždění a zkonvojují snáze, než dvě 16 od Hrdlořez se stejnými příčinami zpoždění. Za domácí úkol vytvoř další příklady vnějšího ovlivnění pravidelnosti. To co popisuješ s 23 je vnitřní blbost tvůrce grafikonu.pawel píše:KM: dobře, ale jakej je pak podle tebe rozdíl mezi 15/25 a 4/10, resp. 16/10? žádnej. a máš to.
a navíc - psal jsi: "Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý." stejně tak to poznám u 22/23, když se 22 zdrží někde na zahradním městě a 23 jede načas. daleko častější ale je, že blbě jede 23 - nestíhá vlivem zpoždění dotáhnout obrat na malovance, na kubáni jí podjede něco jinýho apod.