Provoz na linkách

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 22.10.2006 13:49

KM: dobře, ale jakej je pak podle tebe rozdíl mezi 15/25 a 4/10, resp. 16/10? žádnej. a máš to.

a navíc - psal jsi: "Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý." stejně tak to poznám u 22/23, když se 22 zdrží někde na zahradním městě a 23 jede načas. daleko častější ale je, že blbě jede 23 - nestíhá vlivem zpoždění dotáhnout obrat na malovance, na kubáni jí podjede něco jinýho apod.

K-M

Příspěvek od K-M » 22.10.2006 6:52

pawel píše:jo, s tim bych souhlasil. proc ale teda pozadujes 9/29 a 22/23, 15/25? mirne si protirecis, ostatne jako obvykle :) a ja zrovna tyhle "delene" linky znam doopravdy na vlastni kuzi. pred chvili jsem odvolil a jel do centra, bylo to kolem 3/4 na 9, a od kastanu jely zcela za sebou 25 (smer KO) a 15 (smer HL). ma tohle deleni nejakej smysl?
Přemýšlej, jaký je rozdíl mezi 22*23 nebo hypotetickou 9*29 a třeba 4*10 nebo 16*10? Určitě na to přijdeš.
PS Čím více pozoruju provoz, tak bych se přimlouval za zrušení 25 a zavedení 15 CD,CT. Odpadly by stážnosti na 25 a kaštani by si zvykli, žejim od Tržnice jezdí 1 a z Vltavský 26

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 21.10.2006 18:47

7080 píše:Ono to IPP není jen ty dvě křižovatky, ale na sebe několik napojených, jako třeby Legerova x Rumunská. Tak do půl hodiny od spuštění preference by tam ta doprava totálně zkolabovala.
Právě proto je tam blbost tu preferenci zavádět. :wink:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 21.10.2006 18:25

Mapl píše:Preference je rozhodně dobrá věc, ale preference tramvají u IPP ve všední dny - to by stálo za to. :wink:
Auta bystála až někde za Nuselákem a počet projíždějících tram. by úplně vyřadil auta. To taky není dobře.
Ono to IPP není jen ty dvě křižovatky, ale na sebe několik napojených, jako třeby Legerova x Rumunská. Tak do půl hodiny od spuštění preference by tam ta doprava totálně zkolabovala.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 21.10.2006 18:04

Preference je rozhodně dobrá věc, ale preference tramvají u IPP ve všední dny - to by stálo za to. :wink:
Auta bystála až někde za Nuselákem a počet projíždějících tram. by úplně vyřadil auta. To taky není dobře.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 21.10.2006 13:53

Jak chcete jezdit na čas (na vteřinu),když si cykly semaforů určují sami policisté podle počtu aut,tak aby auta jezdila?
Radek 31 má pravdu,že v úseku IPP-KN může být jízdní doba od 3 do 10minut a navíc během jedné hodiny se může změnit.Tedy,že já úsek projedu v 15:50 za 4 minuty,Radek 31 v 16:12 za 10minut a opačně.
Takových míst je v Praze bohužel docela dost a totálně dokáží rozhodit sebelíp udělaný JŘ.Takže i když se v kanclu človíček snaží udělat JŘ dobře,osobně si danou trať několikrát projede (i takoví tam jsou),tak stejně je výsledek jeho práce špatný.
Jediné řešení je opravdu preferovat tramvaje,ale pochopitelně všude,neboť budu-li preferovat Karlák,zácpy se přesunou jen na Palačák či IPP.Ovšem to závisí na našich zastupitelech,které si zvolíme.Takže za pár hodin se dozvíme zda MHD bude dále odsouvána na pozici socky či zda (při dodržení líbivých slibů) se pohneme západním směrem.

Uživatelský avatar
8655
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2006 20:15

Příspěvek od 8655 » 21.10.2006 10:20

radek31 píše:já bych to upravil na 1 minutu až 10 minut (někdy to tam je fakt zasekané - imho by stačilo o pár sekund prodloužit volno pro tramvaje na horní křižovatce a dát tam policajta s kamerou, aby auta neblokovala tramvaje stáním na kolejích - to by vyřešilo všechny zdržení tramvají, odstranilo fronty a hlavně zkrátilo reálnou jízdní dobu v obou směrech
No,když se chce všechno jde.Bohužel nikoho to moc nezajímá.Holt ti co to mají na starosti si jezdí autem a nějaké tramvaje je vůbec nezajímají.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 21.10.2006 10:15

Mapl píše:Např. úsek Štěpánská - IPP jsem jednou jel za 45 vteřin, ale kolikrát to trvá i 3 minuty. Tam je to s dodržováním jízdních dob dost ošemetné. :wink:
já bych to upravil na 1 minutu až 10 minut (někdy to tam je fakt zasekané - imho by stačilo o pár sekund prodloužit volno pro tramvaje na horní křižovatce a dát tam policajta s kamerou, aby auta neblokovala tramvaje stáním na kolejích - to by vyřešilo všechny zdržení tramvají, odstranilo fronty a hlavně zkrátilo reálnou jízdní dobu v obou směrech

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 20.10.2006 22:34

Tom 11 píše:Ta Štěpánská-IPP je dobrý příklad.Tam jsou ty doby dost rozdílný.
Právě .... a mělo by se s tím úsekem něco začít dělat.
Návrhy tady na fóru padly nesčetněkrát, ale žádný z nich nebyl dost dobrý...
:cry: Jedině vybudovat trať přes Václavské náměstí a odlehčit tím IPP - KN, ale kdo zase bude z Pavláku na Karlák jezdit přes VN. :wink: :roll: :roll:
Je to začarovaný kruh...

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 20.10.2006 22:25

Mapl píše:Víte, všechno co píšete je naprostá pravda a já také souhlasím, ale tramvajová doprava v Praze má moc much.
Např. úsek Štěpánská - IPP jsem jednou jel za 45 vteřin, ale kolikrát to trvá i 3 minuty. Tam je to s dodržováním jízdních dob dost ošemetné. :wink:
Ta Štěpánská-IPP je dobrý příklad.Tam jsou ty doby dost rozdílný.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 20.10.2006 22:22

K-M píše: Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý.
jo, s tim bych souhlasil. proc ale teda pozadujes 9/29 a 22/23, 15/25? mirne si protirecis, ostatne jako obvykle :) a ja zrovna tyhle "delene" linky znam doopravdy na vlastni kuzi. pred chvili jsem odvolil a jel do centra, bylo to kolem 3/4 na 9, a od kastanu jely zcela za sebou 25 (smer KO) a 15 (smer HL). ma tohle deleni nejakej smysl?

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 20.10.2006 22:10

Víte, všechno co píšete je naprostá pravda a já také souhlasím, ale tramvajová doprava v Praze má moc much.
Např. úsek Štěpánská - IPP jsem jednou jel za 45 vteřin, ale kolikrát to trvá i 3 minuty. Tam je to s dodržováním jízdních dob dost ošemetné. :wink:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 20.10.2006 19:47

I.am.good píše:Shodneme se tedy v tom, že by bylo nejlepší, kdyby se na APEXu (MYPOLu) zobrazoval odjezd z každé zastávky? Samozřejmostí by bylo takové vyladění jízdních dob, aby skutečně odpovídaly alespoň většině dne. Slušní řidiči by podle toho času jezdili a prasata bych postihoval (jede-li třeba v úseku UD - Solidarita, kde ho nemá co zdržet, neustále napřed a pak čeká na Solidaritě do času, pak ten člověk nemá co dělat za panelem, kde především SLOUŽÍ cestující veřejnosti). V opačném směru bych například toleroval dřívější odjezd např. linky 11 z Voz. Str. přes křižovatku na Vinici, kdyby za ní třeba zvonila zpožděná 26. Jinak ale bez tolerance. Znovu dodávám, že by to samozřejmě bylo možné jen se skutečně dobře navrženými časy mezi zastávkami.
Shodneme se tedy na tom?
No podle mě se shodnou skoro všichni.Já určitě!

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 20.10.2006 18:50

Shodneme se tedy v tom, že by bylo nejlepší, kdyby se na APEXu (MYPOLu) zobrazoval odjezd z každé zastávky? Samozřejmostí by bylo takové vyladění jízdních dob, aby skutečně odpovídaly alespoň většině dne. Slušní řidiči by podle toho času jezdili a prasata bych postihoval (jede-li třeba v úseku UD - Solidarita, kde ho nemá co zdržet, neustále napřed a pak čeká na Solidaritě do času, pak ten člověk nemá co dělat za panelem, kde především SLOUŽÍ cestující veřejnosti). V opačném směru bych například toleroval dřívější odjezd např. linky 11 z Voz. Str. přes křižovatku na Vinici, kdyby za ní třeba zvonila zpožděná 26. Jinak ale bez tolerance. Znovu dodávám, že by to samozřejmě bylo možné jen se skutečně dobře navrženými časy mezi zastávkami.
Shodneme se tedy na tom?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 20.10.2006 18:43

demon píše:No jasně, cestující nechce být později na Smíchově ani na Andělu, ale když mu ta tramvaj o minutu ujede už na Barrandově, tak je mu prd platný, že je ta tramvaj na tom Andělu načas, když on dřepí na stanici a čeká na další ......
Naprosto přesně to vystihuje můj názor.

Zamčeno