Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
KM: dobře, ale jakej je pak podle tebe rozdíl mezi 15/25 a 4/10, resp. 16/10? žádnej. a máš to.
a navíc - psal jsi: "Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý." stejně tak to poznám u 22/23, když se 22 zdrží někde na zahradním městě a 23 jede načas. daleko častější ale je, že blbě jede 23 - nestíhá vlivem zpoždění dotáhnout obrat na malovance, na kubáni jí podjede něco jinýho apod.
a navíc - psal jsi: "Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý." stejně tak to poznám u 22/23, když se 22 zdrží někde na zahradním městě a 23 jede načas. daleko častější ale je, že blbě jede 23 - nestíhá vlivem zpoždění dotáhnout obrat na malovance, na kubáni jí podjede něco jinýho apod.
Přemýšlej, jaký je rozdíl mezi 22*23 nebo hypotetickou 9*29 a třeba 4*10 nebo 16*10? Určitě na to přijdeš.pawel píše:jo, s tim bych souhlasil. proc ale teda pozadujes 9/29 a 22/23, 15/25? mirne si protirecis, ostatne jako obvykle a ja zrovna tyhle "delene" linky znam doopravdy na vlastni kuzi. pred chvili jsem odvolil a jel do centra, bylo to kolem 3/4 na 9, a od kastanu jely zcela za sebou 25 (smer KO) a 15 (smer HL). ma tohle deleni nejakej smysl?
PS Čím více pozoruju provoz, tak bych se přimlouval za zrušení 25 a zavedení 15 CD,CT. Odpadly by stážnosti na 25 a kaštani by si zvykli, žejim od Tržnice jezdí 1 a z Vltavský 26
Ono to IPP není jen ty dvě křižovatky, ale na sebe několik napojených, jako třeby Legerova x Rumunská. Tak do půl hodiny od spuštění preference by tam ta doprava totálně zkolabovala.Mapl píše:Preference je rozhodně dobrá věc, ale preference tramvají u IPP ve všední dny - to by stálo za to.
Auta bystála až někde za Nuselákem a počet projíždějících tram. by úplně vyřadil auta. To taky není dobře.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Jak chcete jezdit na čas (na vteřinu),když si cykly semaforů určují sami policisté podle počtu aut,tak aby auta jezdila?
Radek 31 má pravdu,že v úseku IPP-KN může být jízdní doba od 3 do 10minut a navíc během jedné hodiny se může změnit.Tedy,že já úsek projedu v 15:50 za 4 minuty,Radek 31 v 16:12 za 10minut a opačně.
Takových míst je v Praze bohužel docela dost a totálně dokáží rozhodit sebelíp udělaný JŘ.Takže i když se v kanclu človíček snaží udělat JŘ dobře,osobně si danou trať několikrát projede (i takoví tam jsou),tak stejně je výsledek jeho práce špatný.
Jediné řešení je opravdu preferovat tramvaje,ale pochopitelně všude,neboť budu-li preferovat Karlák,zácpy se přesunou jen na Palačák či IPP.Ovšem to závisí na našich zastupitelech,které si zvolíme.Takže za pár hodin se dozvíme zda MHD bude dále odsouvána na pozici socky či zda (při dodržení líbivých slibů) se pohneme západním směrem.
Radek 31 má pravdu,že v úseku IPP-KN může být jízdní doba od 3 do 10minut a navíc během jedné hodiny se může změnit.Tedy,že já úsek projedu v 15:50 za 4 minuty,Radek 31 v 16:12 za 10minut a opačně.
Takových míst je v Praze bohužel docela dost a totálně dokáží rozhodit sebelíp udělaný JŘ.Takže i když se v kanclu človíček snaží udělat JŘ dobře,osobně si danou trať několikrát projede (i takoví tam jsou),tak stejně je výsledek jeho práce špatný.
Jediné řešení je opravdu preferovat tramvaje,ale pochopitelně všude,neboť budu-li preferovat Karlák,zácpy se přesunou jen na Palačák či IPP.Ovšem to závisí na našich zastupitelech,které si zvolíme.Takže za pár hodin se dozvíme zda MHD bude dále odsouvána na pozici socky či zda (při dodržení líbivých slibů) se pohneme západním směrem.
No,když se chce všechno jde.Bohužel nikoho to moc nezajímá.Holt ti co to mají na starosti si jezdí autem a nějaké tramvaje je vůbec nezajímají.radek31 píše:já bych to upravil na 1 minutu až 10 minut (někdy to tam je fakt zasekané - imho by stačilo o pár sekund prodloužit volno pro tramvaje na horní křižovatce a dát tam policajta s kamerou, aby auta neblokovala tramvaje stáním na kolejích - to by vyřešilo všechny zdržení tramvají, odstranilo fronty a hlavně zkrátilo reálnou jízdní dobu v obou směrech
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
já bych to upravil na 1 minutu až 10 minut (někdy to tam je fakt zasekané - imho by stačilo o pár sekund prodloužit volno pro tramvaje na horní křižovatce a dát tam policajta s kamerou, aby auta neblokovala tramvaje stáním na kolejích - to by vyřešilo všechny zdržení tramvají, odstranilo fronty a hlavně zkrátilo reálnou jízdní dobu v obou směrechMapl píše:Např. úsek Štěpánská - IPP jsem jednou jel za 45 vteřin, ale kolikrát to trvá i 3 minuty. Tam je to s dodržováním jízdních dob dost ošemetné.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Právě .... a mělo by se s tím úsekem něco začít dělat.Tom 11 píše:Ta Štěpánská-IPP je dobrý příklad.Tam jsou ty doby dost rozdílný.
Návrhy tady na fóru padly nesčetněkrát, ale žádný z nich nebyl dost dobrý...
Jedině vybudovat trať přes Václavské náměstí a odlehčit tím IPP - KN, ale kdo zase bude z Pavláku na Karlák jezdit přes VN.
Je to začarovaný kruh...
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Ta Štěpánská-IPP je dobrý příklad.Tam jsou ty doby dost rozdílný.Mapl píše:Víte, všechno co píšete je naprostá pravda a já také souhlasím, ale tramvajová doprava v Praze má moc much.
Např. úsek Štěpánská - IPP jsem jednou jel za 45 vteřin, ale kolikrát to trvá i 3 minuty. Tam je to s dodržováním jízdních dob dost ošemetné.
jo, s tim bych souhlasil. proc ale teda pozadujes 9/29 a 22/23, 15/25? mirne si protirecis, ostatne jako obvykle :) a ja zrovna tyhle "delene" linky znam doopravdy na vlastni kuzi. pred chvili jsem odvolil a jel do centra, bylo to kolem 3/4 na 9, a od kastanu jely zcela za sebou 25 (smer KO) a 15 (smer HL). ma tohle deleni nejakej smysl?K-M píše: Na 9 nikdo nepozná, jestli jede včas nebo ne, ale na 4/10/16 to pozná každý.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
No podle mě se shodnou skoro všichni.Já určitě!I.am.good píše:Shodneme se tedy v tom, že by bylo nejlepší, kdyby se na APEXu (MYPOLu) zobrazoval odjezd z každé zastávky? Samozřejmostí by bylo takové vyladění jízdních dob, aby skutečně odpovídaly alespoň většině dne. Slušní řidiči by podle toho času jezdili a prasata bych postihoval (jede-li třeba v úseku UD - Solidarita, kde ho nemá co zdržet, neustále napřed a pak čeká na Solidaritě do času, pak ten člověk nemá co dělat za panelem, kde především SLOUŽÍ cestující veřejnosti). V opačném směru bych například toleroval dřívější odjezd např. linky 11 z Voz. Str. přes křižovatku na Vinici, kdyby za ní třeba zvonila zpožděná 26. Jinak ale bez tolerance. Znovu dodávám, že by to samozřejmě bylo možné jen se skutečně dobře navrženými časy mezi zastávkami.
Shodneme se tedy na tom?
Shodneme se tedy v tom, že by bylo nejlepší, kdyby se na APEXu (MYPOLu) zobrazoval odjezd z každé zastávky? Samozřejmostí by bylo takové vyladění jízdních dob, aby skutečně odpovídaly alespoň většině dne. Slušní řidiči by podle toho času jezdili a prasata bych postihoval (jede-li třeba v úseku UD - Solidarita, kde ho nemá co zdržet, neustále napřed a pak čeká na Solidaritě do času, pak ten člověk nemá co dělat za panelem, kde především SLOUŽÍ cestující veřejnosti). V opačném směru bych například toleroval dřívější odjezd např. linky 11 z Voz. Str. přes křižovatku na Vinici, kdyby za ní třeba zvonila zpožděná 26. Jinak ale bez tolerance. Znovu dodávám, že by to samozřejmě bylo možné jen se skutečně dobře navrženými časy mezi zastávkami.
Shodneme se tedy na tom?
Shodneme se tedy na tom?