Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Provoz na linkách
14T uz na 22 nejezdi, ale v obloucich okolo Hradu myslim T3 jezdi (a muze jet) znatelne rychleji
Re: Provoz na linkách
Willyjeff: Jo, tam je to taky dobrý, ale o tomhle oblouku vím, že je pro normální tramvaje celkem v pohodě, ale u 14T to byly asi nejhorší zvuky a cukání podvozku za celou trasu Ďáblice - I.P. Pavlova, co jsem v ní jel.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Znám daleko lepší příklad z této trati. Konkrétně esíčka mezi Palmovkou a Stejskalovou, tam to škubne i s normální tramvají, už si bohužel nepamatuju jaké to bylo se 14T? Který pak řidič tu jezdí na 10? Podejte prosím svědectvíŠtěpán píše:Zajímavej oblouček pro 14T je od Bulovky směrem na Vosmíkových. Sice se to tam dá projet vcelku normálně, ale zní to, jako kdyby se kola pravidelně zahryzávali do kolejnice.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Ale dobře, byla v tom trošku nadsázka...radek31 píše:2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
I když ty píšeš, že rozdíl může být 15 km/h a já psal o 20 km/h, tak to zas tak zásadní rozdíl neni.
Určitě máš s 14T větší provozní zkušenosti než já, osobně se jí snažim spíš vyhýbat, ale napadá mě třeba výjezd ze zast.Strašnická k Vinici nebo esíčko pod viaduktem v Jaromírově. Tady se musí s 14T opravdu podstatně pomaleji...
Edit: No vida, ten první příklad už tu je...
Re: Provoz na linkách
Zajímavej oblouček pro 14T je od Bulovky směrem na Vosmíkových. Sice se to tam dá projet vcelku normálně, ale zní to, jako kdyby se kola pravidelně zahryzávali do kolejnice.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Mohl by jsi nějakou takovou jmenovat, snad kromě Barrandova?radek31 píše:sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T
2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Ano ano. Na tento oblouk jsem při svém myšlenkovém průjezdu kolejovou sítí zapomněl - krásný příklad.willyjeff píše:Když jsem dělal "řidičské oprávnění" na 14T, vyjížděli jsme z Vozovny Strašnice. Když jsme vyjížděli směrem na Strašnickou =A= tak ten oblouk do zastávky jsem jel maximálně 6km/h a toto pěkně škublo...Když tam teď jezdím s "kačenama" střihnu si o i ve 20ti. Ale to není ten samý případ jako rozdíl 10kmh a 45kmh...
Re: Provoz na linkách
Tomu věřím, několikrát se mi to stalo, a to ta 14T nebyla příliš plná, takže by se tam bez tlačení vešli.radek31 píše:sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T
2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
No, jsou místa, kde by mě to zajímalo. Třeba konkrétně ten vyžvejkanej oblouk před Pohořelcem z.c. Jinak asi všeobecně budou mít 14T vždy větší problémy oproti otočným podvozkům tam, kde chybí přechodnice - jestli je to pravda nevím, je to moje domněnka...radek31 píše:2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
BTW: Tím samozřejmě nemyslím, že ten oblouk snese 45. To bych se fakt bál...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Provoz na linkách
sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T
2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
Re: Provoz na linkách
Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14Tscoffer píše:Tak z pohledu obyčejného kaštana jsou nejlepší. Zatim jsme neslysel od nejakeho kamarada nebo z rodiny, ze by se jim 14T libila. Vsichni to maj za smejd, ve kterem je malo mista. A obycejni kastani fakt moc tramvaje nerozlisujou, jestli je to T6 nebo T3 nebo T3M nebo T3RP, hlavne, ze je tam misto a jizda je pohodlna. Mimochodem nizkopodlazni KT taky peknej smejd, cuka to pri rozjezdu a brzdeni jako svine. Tot zavery z meho pruzkumuDamir Holas píše:Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...
Re: Provoz na linkách
Tak z pohledu obyčejného kaštana jsou nejlepší. Zatim jsme neslysel od nejakeho kamarada nebo z rodiny, ze by se jim 14T libila. Vsichni to maj za smejd, ve kterem je malo mista. A obycejni kastani fakt moc tramvaje nerozlisujou, jestli je to T6 nebo T3 nebo T3M nebo T3RP, hlavne, ze je tam misto a jizda je pohodlna. Mimochodem nizkopodlazni KT taky peknej smejd, cuka to pri rozjezdu a brzdeni jako svine. Tot zavery z meho pruzkumuDamir Holas píše:Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Bohužel ve zkrácení intervalu nevěřím.pawel píše:až se ji dp naučí provozovat a pochopí, že to není plnohodnotná náhrada 2xT, bude to v pohodě.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Provoz na linkách
14T má nesporně svoje vady, na druhou stranu, co je nemá?? Byl přechod z dvounápraváků na téčka bezproblémový? Určitě ne! T3 je fajn věc, ale vážně nejde jezdit s nimi donekonečna... Takže souhlas s Pawlem, kdyby Kim ještě náhodou dostal chuť, nasyťme ho Já tedy po starých T3/T3SUCS/T3M nebudu tesknit ani náhodou... T3R.P mám celkem rád, z hlediska kaštana, kterej ví prd o technických detailech, je to podobný jako T6 (stejný sedačky, celkově podobně laděný interiér). Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Vím...demon píše:Že víš kam tím mířím ?