Provoz na linkách

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od gabuliatko » 14.3.2008 21:47

14T uz na 22 nejezdi, ale v obloucich okolo Hradu myslim T3 jezdi (a muze jet) znatelne rychleji

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Štěpán » 14.3.2008 21:41

Willyjeff: Jo, tam je to taky dobrý, ale o tomhle oblouku vím, že je pro normální tramvaje celkem v pohodě, ale u 14T to byly asi nejhorší zvuky a cukání podvozku za celou trasu Ďáblice - I.P. Pavlova, co jsem v ní jel.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od willyjeff » 14.3.2008 16:14

Štěpán píše:Zajímavej oblouček pro 14T je od Bulovky směrem na Vosmíkových. Sice se to tam dá projet vcelku normálně, ale zní to, jako kdyby se kola pravidelně zahryzávali do kolejnice.
Znám daleko lepší příklad z této trati. Konkrétně esíčka mezi Palmovkou a Stejskalovou, tam to škubne i s normální tramvají, už si bohužel nepamatuju jaké to bylo se 14T? Který pak řidič tu jezdí na 10? Podejte prosím svědectví :)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od demon » 14.3.2008 15:55

radek31 píše:2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
Ale dobře, byla v tom trošku nadsázka...
I když ty píšeš, že rozdíl může být 15 km/h a já psal o 20 km/h, tak to zas tak zásadní rozdíl neni.
Určitě máš s 14T větší provozní zkušenosti než já, osobně se jí snažim spíš vyhýbat, ale napadá mě třeba výjezd ze zast.Strašnická k Vinici nebo esíčko pod viaduktem v Jaromírově. Tady se musí s 14T opravdu podstatně pomaleji...

Edit: No vida, ten první příklad už tu je...

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Štěpán » 14.3.2008 15:50

Zajímavej oblouček pro 14T je od Bulovky směrem na Vosmíkových. Sice se to tam dá projet vcelku normálně, ale zní to, jako kdyby se kola pravidelně zahryzávali do kolejnice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 9001 » 14.3.2008 15:47

radek31 píše:
7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T :D
sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je

2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
Mohl by jsi nějakou takovou jmenovat, snad kromě Barrandova?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 14.3.2008 14:43

willyjeff píše:Když jsem dělal "řidičské oprávnění" na 14T, vyjížděli jsme z Vozovny Strašnice. Když jsme vyjížděli směrem na Strašnickou =A= tak ten oblouk do zastávky jsem jel maximálně 6km/h a toto pěkně škublo...Když tam teď jezdím s "kačenama" střihnu si o i ve 20ti. Ale to není ten samý případ jako rozdíl 10kmh a 45kmh...
Ano ano. Na tento oblouk jsem při svém myšlenkovém průjezdu kolejovou sítí zapomněl - krásný příklad. =D>

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 7080 » 14.3.2008 12:09

radek31 píše:
7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T :D
sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je

2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
Tomu věřím, několikrát se mi to stalo, a to ta 14T nebyla příliš plná, takže by se tam bez tlačení vešli.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 14.3.2008 11:31

radek31 píše:2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)
No, jsou místa, kde by mě to zajímalo. Třeba konkrétně ten vyžvejkanej oblouk před Pohořelcem z.c. Jinak asi všeobecně budou mít 14T vždy větší problémy oproti otočným podvozkům tam, kde chybí přechodnice - jestli je to pravda nevím, je to moje domněnka... ;-)

BTW: Tím samozřejmě nemyslím, že ten oblouk snese 45. To bych se fakt bál... :lol:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od radek31 » 14.3.2008 10:58

7080 píše:Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T :D
sorry, ale tomu sám nevěříš, ne? když přijedu se 14T na SN a mám před sebou T6/T3, tak hodně lidí zase přejde do 14T - hádej proč? samozřejmě proto, že druhá tramvaj v pořadí je prázdnější - a je jedno jaký typ to je

2 demon - ukaž mi v Praze místo, kde může 14T maximálně 25 a ostatní tramvaje "v pohodě" 45 - nevěřím, že takové místo existuje - i v nejextrémnějších případech ten rozdíl rychlostí není víc než 10-15 km/h (většinou tak 5-10 km/h a na dobré trati rozdíl 0)

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 7080 » 14.3.2008 10:38

scoffer píše:
Damir Holas píše:Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...
Tak z pohledu obyčejného kaštana jsou nejlepší. Zatim jsme neslysel od nejakeho kamarada nebo z rodiny, ze by se jim 14T libila. Vsichni to maj za smejd, ve kterem je malo mista. A obycejni kastani fakt moc tramvaje nerozlisujou, jestli je to T6 nebo T3 nebo T3M nebo T3RP, hlavne, ze je tam misto a jizda je pohodlna. Mimochodem nizkopodlazni KT taky peknej smejd, cuka to pri rozjezdu a brzdeni jako svine. Tot zavery z meho pruzkumu :D
Je zajímavé koukat se jak reagují lidi na Smíchovském nádraží, když přijede za sebou 14T a T6 nebo T3R.P(V). Hodně lidí raději přejde do T6 nebo T3R.P(V). Přece jen je tam víc místa na nohy. I ke mě lidi přeběhli z té 14T :D

scoffer
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30.8.2005 9:54

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od scoffer » 14.3.2008 10:27

Damir Holas píše:Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...
Tak z pohledu obyčejného kaštana jsou nejlepší. Zatim jsme neslysel od nejakeho kamarada nebo z rodiny, ze by se jim 14T libila. Vsichni to maj za smejd, ve kterem je malo mista. A obycejni kastani fakt moc tramvaje nerozlisujou, jestli je to T6 nebo T3 nebo T3M nebo T3RP, hlavne, ze je tam misto a jizda je pohodlna. Mimochodem nizkopodlazni KT taky peknej smejd, cuka to pri rozjezdu a brzdeni jako svine. Tot zavery z meho pruzkumu :D

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Radek » 14.3.2008 8:53

pawel píše:až se ji dp naučí provozovat a pochopí, že to není plnohodnotná náhrada 2xT, bude to v pohodě.
Bohužel ve zkrácení intervalu nevěřím.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Damir Holas » 14.3.2008 6:16

14T má nesporně svoje vady, na druhou stranu, co je nemá?? Byl přechod z dvounápraváků na téčka bezproblémový? Určitě ne! T3 je fajn věc, ale vážně nejde jezdit s nimi donekonečna... Takže souhlas s Pawlem, kdyby Kim ještě náhodou dostal chuť, nasyťme ho :wink: Já tedy po starých T3/T3SUCS/T3M nebudu tesknit ani náhodou... T3R.P mám celkem rád, z hlediska kaštana, kterej ví prd o technických detailech, je to podobný jako T6 (stejný sedačky, celkově podobně laděný interiér). Původní T3 byly ve své době super, odvedly kus práce, ale je načase jít dál...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 14.3.2008 0:13

demon píše:Že víš kam tím mířím ? :wink:
Vím... :lol:

Zamčeno