Stránka 72 z 75

Napsal: 28.8.2006 13:13
od Petr
pawel píše:ach jo, petře, jen se tu objevím, už abych zas zmizel. tady jde o to, že mezi zastávkami malovanka a královka projíždí linka 23 už mnoho let zbytečné a cestujícím nesloužící metry a kilometry. oblast ulic za strahovem a závěrka je zejména pro starší lidi hůře přístupná vzhledem k tomu, že na malovanku i marjánku je to pěkný krpál. nicméně tramvaje do půlky onoho kopce vyjedou, což by mohlo mnohým usnadnit situaci. proto si myslím, že by zřízení přinejmenším výstupní zastávky nebylo od věci, stejně tak její bezbariérové napojení na chodníky vedoucí k domům a nejen do parku.
No tak pardon, asi jsem si dovolil hodně. Na svou omluvu dovolím prohlásit jen to, že nezřízení zastávky Královka je mi také líto a nejsem proti němu. Ovšem bourat kvůli tomu nedávno opravenou konstrukci lávek mi nepřijde normální. A o tom byla od počátku řeč, protože si mluvil o havarijním stavu lávek, havarijní jsou jen železobetonové na Dlabačově, nikoliv na Královce. Tolik k tomu dodávám a vím že už zde na Tf opravdu raději nic dlouho zase nenapíšu. Howgn

Napsal: 28.8.2006 12:57
od pawel
ach jo, petře, jen se tu objevím, už abych zas zmizel. tady jde o to, že mezi zastávkami malovanka a královka projíždí linka 23 už mnoho let zbytečné a cestujícím nesloužící metry a kilometry. oblast ulic za strahovem a závěrka je zejména pro starší lidi hůře přístupná vzhledem k tomu, že na malovanku i marjánku je to pěkný krpál. nicméně tramvaje do půlky onoho kopce vyjedou, což by mohlo mnohým usnadnit situaci. proto si myslím, že by zřízení přinejmenším výstupní zastávky nebylo od věci, stejně tak její bezbariérové napojení na chodníky vedoucí k domům a nejen do parku.

Napsal: 28.8.2006 11:57
od Petr
pawel píše:no nevím, nějakou dobu jsem tam nebyl, každopádně i pokud je "podlaha" nová, je podle mě dost nebezpečná - po dešti, neřku-li při náledí se tam člověk může pěkne rozmáznout. už jsem k tomu párkrát neměl daleko.
A kruci, to budeme muset ale nechat zavřít českých lávek přes potoky a řeky s prkennými podlahami :lol:

Napsal: 28.8.2006 11:26
od pawel
no nevím, nějakou dobu jsem tam nebyl, každopádně i pokud je "podlaha" nová, je podle mě dost nebezpečná - po dešti, neřku-li při náledí se tam člověk může pěkne rozmáznout. už jsem k tomu párkrát neměl daleko.

Napsal: 17.8.2006 11:10
od Petr
pawel píše:(...)KM: já bych taky spíš řek, že problém je trošku jinde. pole totiž vyklízí sokol, protože jde o přežitou věc (.......), a dále proto, že pro starší lidi není ten krpál na strahov z královky, kór dlabačova úplně košér. a last but not least, lávky na smyčkách jsou v havarijním stavu, osobně bych je navrhoval snést, namalovat přechody, propojit chodníky a vytvořit použitelnou stanici (aspoň výstupní) pro 23.
A zrovinka na Královce jsou ty lávky zcela OK, dokonce s novou prkennou podlahou :lol:

Napsal: 17.8.2006 11:04
od K-M
S dovolením výjímečně upozorňuji na zajímavost u konkurence (abych to sem nekopíroval celé) -
http://www.k-report.net/discus/messages ... POST526663

Re: Yvoně::::::::::::

Napsal: 01.7.2006 20:49
od Yvona
tramvajista píše:YVONA:::::::::::::: Ahoj prosímtě ty řídíš tramvaje??? odepiš mi na email jan.rab@seznam.cz. Rád bych si s tebou popovídal. Děkuji za odpověď.
Prosila bych formou soukromé zprávy "SZ"

a

Napsal: 01.7.2006 20:23
od tramvajista
Kdy bude prosím vás nějaký den otevřených dveří DP Prahy a kde.Děkujji za odpověď. jan.rab@seznam.cz

Yvoně::::::::::::

Napsal: 01.7.2006 15:28
od tramvajista
YVONA:::::::::::::: Ahoj prosímtě ty řídíš tramvaje??? odepiš mi na email jan.rab@seznam.cz. Rád bych si s tebou popovídal. Děkuji za odpověď.

Napsal: 01.7.2006 14:04
od pawel
souhlas s XSC. tohle jsem psal v jiné diskusi:

KM: já bych taky spíš řek, že problém je trošku jinde. pole totiž vyklízí sokol, protože jde o přežitou věc (.......), a dále proto, že pro starší lidi není ten krpál na strahov z královky, kór dlabačova úplně košér. a last but not least, lávky na smyčkách jsou v havarijním stavu, osobně bych je navrhoval snést, namalovat přechody, propojit chodníky a vytvořit použitelnou stanici (aspoň výstupní) pro 23.

Napsal: 30.6.2006 19:29
od XSC
K-M píše:Změňme téma:
Tak tramvaje vyklidily další pole, či prohrály bitvu jak chcete. Návoz Sokolů na Slet uskuteční i po tradiční (75 let) tramvajové větvi autobusy. Tramvajáci, co vy na to?
No řekl bych, že to není ani tak prohra tramvají, jako spíš Sokolů. Bude jich na sletu tak málo, že pár autobusů stačí. A autobusy je aspoň dovezou až na místo, což tramvaje nemůžou.

Napsal: 30.6.2006 11:17
od K-M
Změňme téma:
Tak tramvaje vyklidily další pole, či prohrály bitvu jak chcete. Návoz Sokolů na Slet uskuteční i po tradiční (75 let) tramvajové větvi autobusy. Tramvajáci, co vy na to?

Napsal: 29.6.2006 11:21
od radek31
K-M píše:řeč zejména ve vztahu k večerním intervalům, které jsou 20 minut a to je už docela dost. A kdy máte dost času.
bohužel to tak často není, na většině linek se večer nereálně zkracují jízdní doby a řidič musí jet hodně svižně, aby to stíhal
btw poslední týdny se objevují každý den nové a nové omezené rychlosti a situace se stává kritickou - mám pocit, že se někdo rozhodnul, že má ve skladu moc žlutých cedulek a je načase je použít - řidič, který jezdí podle předpisů to teď nemá snadné
a samozřejmě to má vliv i na jízdní doby - když musím jet na trase několik set metrů 10 nebo 20 km/h, tak si pak opravdu nemůžu dovolit moc často vyčkávat na případné přestupující - ono je krásné počkat na 1 dobíhajícího, ale v tramvaji mám třeba 200 lidí, kteří nechtějí přijet někam o 5 minut pozdě - přece jenom rozhodování, jestli počkám na někoho přestupujícího z 18 do 12 a nebo přivezu desítky lidí včas na Smíchovské nádr. není snadné - intervaly autobusů 3?? ze Smích. nádr. nejsou nic moc a často tam jde o vteřiny - sprintující cestující od tramvaje tam vídám pokaždé
nic není ideální - kdyby se alespoň na Malostranské na noc vypínalo SSZ, ale takhle, když tam je pevný režim ... to je výrazné zdržení

Napsal: 29.6.2006 10:52
od K-M
Hm, Yvono, oni ti cizinci se k řidičům chovají lépe jen do té doby, než zjistí, jak se řidiči chovají k nim. V cizině se řidiči VHD chovají diametrálně odlišně od tvého chování.
Sama dokazuješ nutnost existence kontrolních bodů a veškeré další buzerace, když napíšeš , že tě JŘ zajímá jen pro výjezd z konečné. Bohužel, na takové, jako jsi ty, doplácejí ti slušní z vás. Pak vypadám v Radkových a Akribiových očích jako hyena.
O tom čekání a neujíždění je tady řeč zejména ve vztahu k večerním intervalům, které jsou 20 minut a to je už docela dost. A kdy máte dost času. Den bez JŘ celkem jasně prokázel, že to jde. O čekání ve špičce nikdo nemluví.
Bohužel, dovézt lidi bezpečně a podle jízdního řádu je STANDARD, normál, základ. Ale po VHD se bude stále intenzívněji chtít něco víc. Abys radila cestu, abys prodávala jízdenky, abys komunikovala, atd., atd. Abych ti neuváděl jako příklad jen ČD, tak tedy i Autobusy vašeho vlastního podniku to již díky konkurenci pochopily. Zbývají jen tramvaje.

Napsal: 29.6.2006 10:32
od demon
Yvona píše:Řidič tramky musí vykázat bezpečnou jízdu a ne honitbu za časem. A já se kvůli JŘ, který lecdy s realitou vůbec nemá co společného, nehodlám stresovat, porušovat drážní a silniční zákon, to je pro mě "zákon" a ne JŘ.
Já po tobě taky žádnou honitbu a porušování předpisů kvůli dodržování JŘ nechtěl, většinou je to totiž přesně naopak a desetisekundové posečkání na přestupující na jedné zastávce ti JŘ nerozhodí, tobě nic neudělá a lidem pomůže. Jde jen o to chtít a poznatky z provozu vypovídají o tom, že se moc nechce... PSP byl samozřejmě trochu nadsazený příklad, ale až tak daleko od reality to taky nebylo.

P.S. Teď sem se vrátil z HL, mohli sme dát řeč... 8-)