Stránka 75 z 75

OdeslatNapsal: 15.5.2006 20:30
od XSC
Felis catus napsal:Že se nedostává času na lince 23, to ještě pochopím, ale pak by se ho minimálně také tolik mělo nedostávat i na lince 22, ne?
Nemuselo by, sledoval se čas za celou trasu, ta 22 to na konci mohla dohnat.

OdeslatNapsal: 15.5.2006 20:28
od Felis catus
XSC:
Řidiči měli v JŘ vyznačené garantované přestupy.

(OT: Podle zimního času usuzuji, že na tomto fóru ještě panuje zimní spánek.)

Karotka: Ach tak - to zní logicky.

OdeslatNapsal: 15.5.2006 20:25
od Karotka
Když se zjišťovaly jen odjezdy/příjezdy na konečných, tak to 22 v okrajových úsecích (převážně na odděleném pásu) dokáže dohnat.

Re: Provoz na linkách

OdeslatNapsal: 15.5.2006 20:23
od XSC
K-M napsal:Mě osobně z toho plyne nutnost biče a kontroly nad řidiči, protože ty výsledky jsou stejné, jako pamatuji z osmdesátých a sedmdesátých let, kdy žádné KB nebyly.
To mi z toho neplyne. Podle DP-kontaktu měli řidiči k dispozici JŘ jen s časem odjezdů a příjezdů na konečných. Takže během jízdy žádná kontrola dodržování JŘ. Navíc by pak tato akce ztratila smysl - jinak by se nedalo zjistit, jak se JŘ liší od reálně dosažitelných časů.

OdeslatNapsal: 15.5.2006 20:16
od Felis catus
KM:
Z toho, co píšeš, mi vycházejí dvě věci:
- jízdní doby obecně jsou nadsazené,
- nadsazené budou asi proto, že Praha je samá zácpa - dohnat čas je problém, ale chvilku "přidržet koně", pokud zácpa zrovna není, je bez problému.
Z toho, co se píše v DP-K, mi není jasné jedno:
Že se nedostává času na lince 23, to ještě pochopím, ale pak by se ho minimálně také tolik mělo nedostávat i na lince 22, ne?

Provoz na linkách

OdeslatNapsal: 15.5.2006 19:49
od K-M
Mohli byste se zdepřítomní řidiči bývalí i současní, nejmě R31 a Akri vyjádřit k výsledkům víkendu bez KB, jak byly stručně popsány v DP-k č. 5? http://www.dpp.cz/obrazky/90014/kontakt0506.pdf
Ptám se bez záludností, prostě mě zajímá, co si o tom myslíte. A všem ostatním vřele doporučuji k přečtení. Šokovalo mě třeba zrychlení l.č.14 o 13!!! minut, nebo více jak polovina spojů nadjetých a podobně. Mě osobně z toho plyne nutnost biče a kontroly nad řidiči, protože ty výsledky jsou stejné, jako pamatuji z osmdesátých a sedmdesátých let, kdy žádné KB nebyly.