Provoz na linkách

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Provoz na linkách

Příspěvek od MF » 10.7.2010 20:57

wucc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od MF » 10.7.2010 20:38

Rozhodně musím říct, že označení těchto smluvních linek bylo podstatně lepší než na busech. Jezdil jsem o víkendu 773 a 772. Některé busy neměly nahrány orientace a ty co ano tak to nebylo zrovna to pravé. Číslo linky bylo zobrazeno jen vzadu a uvnitř. Horní řádek byl WuCC 2010 (přesně nevím název) a spodní neustále překlápěl jména hotelů (Fortuna City, Rhea, Juno a Vrsovice centre). Cestou zpět Strahov centre. To bylo ještě vcelku v pořádku. Linka 772 to už bylo horší, ta jezdila od Špiritky - nedalekého hřiště, které bylo označeno jako Košíře fields, přes Strahov na Kubáň (Vrsovice centre). Krom toho, že opět číslo linky bylo zobrazeno jen vzadu a uvnitř, tak se názvy neustále překlápěly včetně názvu stanice odkud se vyjelo, takže nikdo pohledem na bus nezjistil kam jede. To činilo problémy zejména na Strahově, kdy sportovci běhali z jednoho směru na protější, protože zkrátka neobdrželi tu správnou informaci. Linku 771 jsem nejezdil, ta snad byla v provozu jen některé dny v trase Kubáň - okruh přes hotely.
Dlužno podotknout, že zejména kačerovští řidiči vůbec netušili kam mají jet a bylo nutné, aby před nimi jelo dispečerské vozidlo a navádělo je. Přitom každý obdržel mapku, kde bylo jasně vidět kudy kam. To se den co den opakovalo, protože řidiči tyto linky neměli na stálo, takže každý den se vše vysvětlovalo každému znovu a znovu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od BerryML » 10.7.2010 20:22

Odpovědí je recese řidíčů pamětníků, a leckdy jen a pouze nostalgie... :(

johndj
Uživatel
Příspěvky: 179
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od johndj » 10.7.2010 20:07

Vzhledem k akci WUCC a zvláštním tramvajovým bych měl pár otázek: Jaké asi bylo využití těchto spojů, když jezdily až do 2:30 po 15 minutách a v soupravách?
Jaké bylo vypravení, kolik měla každá linka pořadí?

Ještě otázka mimo: Proč jsem již vícekrát zahlédl na "palubní desce" klasickou ceduli s číslem linky na vozech s digitální orientací? Nemám pocit, že by byl nějaký předpis o nutnosti klasické cedule.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Bobik » 29.3.2010 23:44

Náhodou, mě se to líbí. Kaštany neurazí a řidiče potěší. Aneb pevný údaj krom kontolních bodů (a ten pouze v případě předjetí) stejně nikdy netrefíš a lidi se alespoň nemohou rozčilovat žes jim ujel nebo že jedeš pozdě když neví kdy "přesně" to má jet. A navíc interval není nijak tragický aby to při pohledu na JŘ zavánělo infarktem.

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od milbi » 29.3.2010 23:36

7080 píše:Jestli to nebude tím, že malá i velká 17 jezdí shodnou trasu :D
To máš sice pravdu, ale já se vyjadřoval k uvedenému intervalu 4-8 minut (resp. 3-7), což opravdu pregnantní vyjádření časů odjezdů v jízdním řádu ;-)
Navíc je vtipné porovnání souhrnného jízdního řádu (http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _linka.pdf) a odjezdů z Levského (http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... /17_(945_1)T.pdf) - nesedí mi tam odjezdy (souhrnný navíc tvrdí po celý den interval 5 minut), ani nízké garance.
Nebo se koukám blbě?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1082
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 7080 » 29.3.2010 22:57

milbi píše:Koukám, že se konečně povedl správně vyrobit jízdní řád "metrolinky"
Linka 17, stanice Levského, pracovní dny píše: 14 | 01 int 4-8 min.
:::::
18 | 01 int 3-7 min.
To už rovnou může být napsáno "nějak to jede" :-)
Jestli to nebude tím, že malá i velká 17 jezdí shodnou trasu :D

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od milbi » 29.3.2010 17:02

Koukám, že se konečně povedl správně vyrobit jízdní řád "metrolinky"
Linka 17, stanice Levského, pracovní dny píše: 14 | 01 int 4-8 min.
:::::
18 | 01 int 3-7 min.
To už rovnou může být napsáno "nějak to jede" :-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6325
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od demon » 11.3.2010 22:22

P_V píše:Nechápu, když se nesmí zapojit ovládání, tak se nesmí zapojit ani topení? Jestli se tu někdo nesnaží být úřednější než úřad...
To je snad jasný, že když nemáš na UTZ glejt, nesmíš ho připojit k síti.
Žádný připojení jen napůl neexistuje. (-X

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od pawel » 11.3.2010 22:14

"proklad" linek 12/20 je doopravdy radost. bylo těsně před devátou, jedu z anděla na malostranskou. tak si říkám, že to jistě pojede hned, jenže po 10 minutách už mi dochází trpělivost a podívám se do JŘ. a co tam nevidím: linky 12 a 20 jedou v intervalu 1-14! 20:45/46 a pak 21:00/01. že se zrovna přechází mezi večerem a polonocí mě nezajímá. metrolinka 9 jela mezitím dc 2x nebo snad i 3x.

a co se týče zmršených polonocí na 12,14,20 (sóla, dřívější ukončení provozu apod.) - spořivý program chápu, ale řešil bych to jinak: 12, 20 v prokladu a dvojicích (+návaznost na metro) až do půlnoci, 14 v sólech a dřívější ukončení provozu. pak bude zachováno kapacitní intervalové spojení barr-SN-MA. pokud by hrozilo neobsloužení úseku kobylisy-vozovna ko, tak nechat jeden/dva sólo spoj/e 14ky obrátit ve směru od vozovny na výstavišti a odsud poslat zpátky do kobylis.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3796
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od P_V » 10.3.2010 4:54

Nechápu, když se nesmí zapojit ovládání, tak se nesmí zapojit ani topení? Jestli se tu někdo nesnaží být úřednější než úřad...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6325
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od demon » 09.3.2010 22:38

Bobik píše:Lidi trošku se v tom ztrácim - když to DÚ neschválil, jakto že se přes to jezdí? Nebo se ty vexle akorát nesmí přehazovat, čili jsou "zaklínovaný", tvářej se jako kus rovný (přímý) koleje a čekaj na štempl a tím pádem se přes ně "nějak" jezdit dá?
Taky do toho nevidim, jen ocituju z tisku - "Elektricky vyhřívané výhybky, ovládané přes rádiový signál, nesměly být zapojeny, protože k tomu není povolení DÚ. Ručně to ale šlo jen do soboty, kdy opět začalo mrznout a vydatně sněžit. Výhybky totiž zamrzly. Padlo tudíž rozhodnutí, že se zkrátka do odboček jezdit nebude..."

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Polaanek » 09.3.2010 22:29

Petr píše:...Důvodem je neschválení provozu výhybek na Malovance Drážním úřadem. Z důvodu neschválení technické způsobilosti rozjezdových a sjezdových výhybek bude ve výše uvedených úsecích (č. 612 a 618) obousměrně přerušen tramvajový provoz.
Na vině je DÚ, který změnil proces schvalování výhybek a již nedělá místní šetření při kolaudační jízdě, kde se vše potřebné schválilo, ale od stolu ve lhůtě dané zákonem
...
Úřad v pravém slova smyslu. Bože to je pi****na...
Omlouvám se za výrazy, ale nic lepšího mě nenapdalo

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Bobik » 09.3.2010 22:21

Lidi trošku se v tom ztrácim - když to DÚ neschválil, jakto že se přes to jezdí? Nebo se ty vexle akorát nesmí přehazovat, čili jsou "zaklínovaný", tvářej se jako kus rovný (přímý) koleje a čekaj na štempl a tím pádem se přes ně "nějak" jezdit dá?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6325
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od demon » 09.3.2010 20:51

gabuliatko píše:Otázkou je, zda je na vině DÚ nebo ouřada v DPP/Magistrátu/Městské části/TSK který si změny chování DÚ nevšiml a nezjistil jak se TO má dělat.
Faktem je, že pokud si ouřada z DÚ postaví hlavu (jako třeba teď), protáhne se jakákoliv výluka na n+45 dní, kdy "n" je čas opravy/rekonstrukce a 45 dní standartní čas pro získání razítka.
Velmi smutné, ale DPP s tím asi těžko něco zmůže...

Viz Právo a "„Návrh na kolaudaci můžeme dát skutečně až tehdy, kdy je zařízení primárně odzkoušené. Pak teprve nastoupí kolaudační komise,“ řekl mluvčí DP Ondřej Pečený"

Zamčeno