Stránka 5 z 75

Re: Provoz na linkách

Napsal: 01.3.2010 13:39
od Bobik
No a nemůže bejt zakopanej pes v nějakých BP (i když nejsou značený v JŘ) nebo v dýlce směny nebo tak něco?
Ale nic si z toho nedělej, tohle máme taky - zajedeš na Šárku, místo standardních 6min tam odstojíš půlhoďku a hurá do vozovny. Napadlo mě jen tohle, proč to tak je, teda za předpokladu že to nějakou logiku má.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 01.3.2010 10:33
od willyjeff
Hele všechny hloubětínský 3 zatahují přes vnější kolej na St. Hloubětíně. Já dneska na 9. pořadí tam dokonce čekám od 21:36 do 21:54 a pak přejedu jen křižovatku a do vozovny. To je myšlený jako vtip? No moc se nesměju.

Edit : jo už mě napadlo, proč zajíždíme do tý smyčky. Je to kvůli přestupu na NAD. Ale proč tam některý spoje čekaj víc jak 10 minut jsem nepobral...

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 13:45
od Damir Holas
mart337 píše:Pokud vím, tak o razantním omezení tram se nemluvilo. Razantně se měly omezovat autobusy. Tram a metro méně. Alespoň pokud se dobře pamatuju, tak nějak takhle se někde psalo.
Jo jo, v jednom ze zpravodajů Ropidu byly načrtnuty obecné teze, podle kterých se dělaly trvalé změny od března. U tramvají mj. bylo psáno cosi o tom, že mimo špičky se ve vybraných okrajových úsecích bude pásmovat.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 12:37
od mart337
Pokud vím, tak o razantním omezení tram se nemluvilo. Razantně se měly omezovat autobusy. Tram a metro méně. Alespoň pokud se dobře pamatuju, tak nějak takhle se někde psalo.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 9:42
od demon
gabuliatko píše:Upřímně, už jste někde viděli razantní omezení autobusů. Já jen jeden pokus v Radotíně a poměrně rychle ROPID stáhl ocas. :(
Takže s omezováním autobusů jsem v klidu. Snad jen Miškovice se neumějí bránit.
Upřímně, už jsi někde viděl opravdu razantní omezení tramvají ?
Já teda všude vidim jen zbytečný rozšiřování a prodražování provozu, pomocí takzvaných "metrolinek"... :wink:

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 9:36
od mart337
To nekomentuju. Ale bylo tu psáno o jejich posílení - navýšení, což se mi zdá tuplem nereálné. I když člověk nikdy neví.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 8:14
od gabuliatko
Upřímně, už jste někde viděli razantní omezení autobusů. Já jen jeden pokus v Radotíně a poměrně rychle ROPID stáhl ocas. :(
Takže s omezováním autobusů jsem v klidu. Snad jen Miškovice se neumějí bránit.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 05.2.2010 1:28
od mart337
gabuliatko píše:
Brejšín píše:Od Vozovny Kobylisy mám 2 linky na Vysočanskou, tak proč další na Palmovku? Nehledě na to že 24 končí již ve 22:30.
Námitka se přijímá. V tom případě M10 sama do Ďáblic a 17 do Kobylis.
Hm. Nevím jak je to s tím posilováním autobusových linek na Vysočanskou, ale pokud vím tak se dřív mluvilo o razantnějším omezování autobusů oproti tramvajím. Že by se tedy dalo víc spojů na autobusy?
A 24 nekončí ve 22:30, ale 23:30, respektive poslední spoj z Březiněveské jede 23:11.
A jak to bude s M10? Někde se tu uvažovalo, že se vlastně M10 vytvoří z 10+16. Ale 16 má jezdit na Lehovec. Tak jak vznikne M10. Přes Pavlák se toho víc pustit nemůže. Co by se zrušilo?

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 21:40
od gabuliatko
Brejšín píše:Od Vozovny Kobylisy mám 2 linky na Vysočanskou, tak proč další na Palmovku? Nehledě na to že 24 končí již ve 22:30.
Námitka se přijímá. V tom případě M10 sama do Ďáblic a 17 do Kobylis.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 21:05
od Brejšín
Od Vozovny Kobylisy mám 2 linky na Vysočanskou, tak proč další na Palmovku? Nehledě na to že 24 končí již ve 22:30.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 20:54
od opocenskylukas
Brejšín píše:K Vozovně Kobylisy bych prodloužil krátké 17.
Já spíš 24 bych tam poslat CD,CT.A 25 trvale na Březiněveskou.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 20:46
od Brejšín
K Vozovně Kobylisy bych prodloužil krátké 17.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 19:43
od gabuliatko
k voz. Kobylisy jezdi mnoho autobusu (a budou se posilovat), osobne bych 14 zkratil na Vystaviste, 24 voz Kobylisy, 25 Strelnicna
Ale verim, ze inženýr z ROPIDu to zvládne lépe. (tedy pokud to má vyjet v březnu a proklady být k něčemu tak včera už bylo pozdě na definitivní podobu)

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 18:49
od mart337
Brejšín píše:Ano, byl. Ale určitě né v podání sólo 14 po 10 minutové díře a ještě s návozností na metro. Prostě na metro návaznosti 12+20 a 14 sólo bez návaznosti a provoz jen do 22:30.
No, já bych teda nechal ta sóla kdyžtak na 12. Pořád jsem zastáncem, že na dlouhý a důležitý konec trati, jako je třeba Barrandov, Hostivař, Modřany atd. by měly jezdit dvě linky a to z různých směrů, nezávisle na metru. Pak se ti nemůže stát to, co bylo za kalamity, že do Modřan stíhala jen krátká M17, protože dlouhá M17 a 3 měly na trase trable. Nevím proč musí být spojení zrovna 12+20, když ti přes Malou Stranu vozí vzduch. To sólo by 12 podle mne slušelo daleko víc.
Jo, a co by po té 22:30 místo 14 jezdilo k vozovně Kobylisy? Linka 14 tam jezdí večer jako jediná.
A co se týče paradoxů JŘ. Linka 21 odpoledne vyjíždí z Braníka cca 2 min. po dlouhé M17. Teoreticky. Neb je tu střídací bod, tak jedeš M17 na kufru. Na Výtoni se ti do toho přimotá 7. A je tu průser. Pokud M17 stihne najet před 7, tak to 21 na Palačáku má sekeru tak 2-3 min. To se ještě dá slušně na Národní zvládnout. Pokud se ale 7 dostane před M17, tak je v pr..., neb to ti zpoždění na Palačáku naroste tak na 5 min., a pak tě ještě na ND předjedou třeba 18, M22, M9 a na NT máš už 6-7 min. a máš pak na kufru další pořadí 21. To je realita ze začátku týdne.

Re: Provoz na linkách

Napsal: 04.2.2010 10:41
od gabuliatko
Nyní na Pohořelci několik M22 do jedné Hotlinerovo vrakosy.