Čorka web
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Čorka web
Hmm, Sysliště Barrandov... :-)
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Tak, snad jsem to všechno opravil, resp. přišel na všechny boty nejrůznějšího druhu.svettram.blog.cz píše: 1) Most v Troji - 5idiči tramvají mu říkají rámusák. Tento most byl v roce 1981 postaven jako prozatimní, když se opravoval most Barikádníků. Jk je vidět, služí do dnes.
2) Stoupání - Trať z trojské na Hercovku má největší stoupání v Praze, až 80.15 procent. Dolů musí řidiči jet max. 25 km/h
3) Stará kolej - Na budově školy naproti libeňskému zámku se nachází 111 let starý úchyt na trolejové vedení. Dodnes Funguje.
4) Moderní - Mezi stanicemi Hlubočepy - Sísliště Barrandov se nachází nejmodernější tramvajová trať v Praze. Trať je dlouhá 3,2 km.
5) Křižovatky - Praha má tři křižovatky s velkými hvezdami, tedy kolejemi do šesti směrů (2 přímé a 4 oblouky)
6) Obratiště - Laurová a Zvonařka, ksou zvláštní tím, že řidič musí při obracení couvat.
7) Výstavba - Tratě se neustáleopravují. Právě se staví nová trať z Laurové do Radlic
8) Muzeum DP - V bývalé vozovně Štřešovice se nachází muzeum MHD . Sbírka má 50 vozidel a 34 dalších předmětů
9) Porshe - Dle výhledů (???) je 14t nejkrásnější v česku.
10) Výhledy - Do roku 2016 má vzniknout 15 km. nových tratí. Letos bude otevřen úsek z Laurové do Radlic k metru, na schvální čekají tratě z Barrandova do Slivcence, nebo stavby na Václaváku.
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 24.3.2008 22:35, celkem upraveno 1 x.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
http://svettram.blog.cz/0802/10-tramvajovych-nej
A tady se můžete vzdělat aneb TT v Trojské - klesání 80,14 procent a plánovaná výstavba TT do Slivence
A tady se můžete vzdělat aneb TT v Trojské - klesání 80,14 procent a plánovaná výstavba TT do Slivence
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Čorka web
Josef píše:Našel jsem zase něco zajímavého
http://svettram.blog.cz/0802/novy-8364- ... em-provozu
Ta nehoda se stala v ten den a on tam má po nehodě v pravidelném provozu...
Re: Čorka web
Našel jsem zase něco zajímavého
http://svettram.blog.cz/0802/novy-8364- ... em-provozu
Ta nehoda se stala v ten den a on tam má po nehodě v pravidelném provozu...
http://svettram.blog.cz/0802/novy-8364- ... em-provozu
Ta nehoda se stala v ten den a on tam má po nehodě v pravidelném provozu...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Ale zase na druhou stranu je třeba uznat, že se chlapec snažil vytvořit něco samostatně. Sice je tam několik nepřesností, mnoho pravopisných chyb a překlepů, ale určitě na vznik tohoto článku vynaložil mimo řádné úsilíPetr píše:tohle fakt žeru:
Přívodní kolejnice , je velice nebezpečná věc, nebť je plná elektřiny. Jsou zní napájena vozidla metra. V přívodní kolejnici je napětí 750V stejnosměrného proudu. Tyto kelejnice jsu samozřejmně izolované. Takovéto izolanty bývají z keramické hmoty umístěné za přívodní kolejnicí. Na vrchu přívodní kolejnice je plastový obal v praze žluté, nebo oranžové barvy. Maximální raychlost po kolejnici může bý 80 km/h, něboť při vyší rychlosti by mohlo dojít k mimo řádné události.
http://svettram.blog.cz/0801/privodni-kolejnice
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Z toho si nic nedělejte pane Petře, takovýchto perel je tam víc až je to sranda.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
tohle fakt žeru:
Přívodní kolejnice , je velice nebezpečná věc, nebť je plná elektřiny. Jsou zní napájena vozidla metra. V přívodní kolejnici je napětí 750V stejnosměrného proudu. Tyto kelejnice jsu samozřejmně izolované. Takovéto izolanty bývají z keramické hmoty umístěné za přívodní kolejnicí. Na vrchu přívodní kolejnice je plastový obal v praze žluté, nebo oranžové barvy. Maximální raychlost po kolejnici může bý 80 km/h, něboť při vyší rychlosti by mohlo dojít k mimo řádné události.
http://svettram.blog.cz/0801/privodni-kolejnice
Přívodní kolejnice , je velice nebezpečná věc, nebť je plná elektřiny. Jsou zní napájena vozidla metra. V přívodní kolejnici je napětí 750V stejnosměrného proudu. Tyto kelejnice jsu samozřejmně izolované. Takovéto izolanty bývají z keramické hmoty umístěné za přívodní kolejnicí. Na vrchu přívodní kolejnice je plastový obal v praze žluté, nebo oranžové barvy. Maximální raychlost po kolejnici může bý 80 km/h, něboť při vyší rychlosti by mohlo dojít k mimo řádné události.
http://svettram.blog.cz/0801/privodni-kolejnice
Re: Čorka web
Od toho autora bychom se mohli leccos naucit, napriklad anoncovat selhani systemu predem
Ale dneska jim stranky porad jedou, tak nevim, kde se stala chybahttp://svettram.blog.cz/0803/omezeni-provozu-stranek píše:V době od 19.3.2008 - 24.3.2008 dojde k přerušení provozu stránek z důvodu selhání našeho počítačového systému.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
http://svettram.blog.cz:
Jo, dobře, že se to tu oživilo. Vracím se k termínu vnitřní jízdní řád - kdo chce opravdu vědět, co je to vnitřní jízdní řád, ať se podívá sem - http://svettram.blog.cz/0802/vnitrni-jizdni-rad. Čeká tam velké překvapení...
Jinak v sekci provoz je zajímavý poslední odkaz z 23.1.2008. A to ani ne tím, co nabízí, ale tím, jak je psaný - dopravní kolabs...
Jo, dobře, že se to tu oživilo. Vracím se k termínu vnitřní jízdní řád - kdo chce opravdu vědět, co je to vnitřní jízdní řád, ať se podívá sem - http://svettram.blog.cz/0802/vnitrni-jizdni-rad. Čeká tam velké překvapení...
Jinak v sekci provoz je zajímavý poslední odkaz z 23.1.2008. A to ani ne tím, co nabízí, ale tím, jak je psaný - dopravní kolabs...
Re: Čorka web
Co tak koukám, tak je to jeden a ten samej papír, nebo mi to tak příjde. Takže nejspíš jenom vzal, dal to tam, vyfotil a dal pryč. Určitě se bál, že by se na to mohlo přijít, tak to dal jenom na internet.Beatlesák píše:Zdravím. Tak jsem prohlížel "stránky" http://svettram.blog.cz/ a celkem se bavím, nad něčím se jen pozastavím a jdu dál ale nad něčím opravdu kroutím hlavou -> http://svettram.blog.cz/0802/nove-reklamy , http://svettram.blog.cz/0803/velkoplosn ... h-tramvaji .
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Zdravím. Tak jsem prohlížel "stránky" http://svettram.blog.cz/ a celkem se bavím, nad něčím se jen pozastavím a jdu dál ale nad něčím opravdu kroutím hlavou -> http://svettram.blog.cz/0802/nove-reklamy , http://svettram.blog.cz/0803/velkoplosn ... h-tramvaji .
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Ale tak jsem zase zabrousil na tyto supermegamega husté stránky - můžete mi někdo prosím objasnit pojem "Vnitřní jízdní řád"? Snažil jsem se na to kliknout, ale odkazuje mě to do určitých míst o kterých se nahlas nemluví. Já jenom, jestli se mám připravovat na nějakou novinku, či mohu zlstat v klidu...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Čorka web
Tonda Ježek: Souhlas. Já když si vzpomenu na sebe v 15ti, tak to fakt taky nebyla žádná sláva a informace se získávaly prostě nasloucháním starších, fotky se KUPOVALY na burze a ne stahovaly zadarmo z internetu. Dodnes si vážím fotek 13x18 z 80. let kupovaných od p. Kačeny... No a dneska je internet a dá se na něm stáhnout ledacos a tak si každej myslí, že může bejt king. Taky si pamatuju svoje zklamání z hledání tramvají na internetu v roce 1995, kdy ještě nebyl českej vyhledávač a používal jsem jenom yahoo.com a altavista.digital.com... Net byl tehdy plnej věcí, který dneska už je nelegální nejen produkovat, ale taky vlastnit, ale zato tramvají tam bylo zoufale málo, našel jsem tehdy jenom asi 10 obrázků celosvětovejhma vyhledávačema a bylo to jenom z ameriky a z austrálie... O pár leto později už byl toho net plný. A taky tehdy mělo hodnotu, když někdo něco VIDĚL a ZNAL a někde BYL, dneska už je to spíš o tom, zda odtamtud MÁ FOTKU a jestli na ni může DÁT ODKAZ... No a dneska se stane, že něco EXISTUJE, ale není to na internetu a hned se o tom sesype 10 stránek diskusí, PROČ a KDO to nedal na net a že si to syslí pro sebe... a tak... respekt a obdiv adminu Petrovi, že do prostředí, kdy se weby rojily jako houby po dešti a ještě větší obdiv za to, že to vydrží i v téhle době....
Šťoura Absolut
Šťoura Absolut
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čorka web
Mně je toho kluka svým způsobem líto. Myslí si, že když někde něco ukradne, okopíruje, tak bude mít super stránky na úrovni prtek nebo třeba metrowebu. Rudolf ovšem netuší, že za skutečným "super webem" stojí desítky hodin práce, snahy vymyslet něco nového, cestování atd. A hlavně takovýto web vytvořit trvá někdy i roky.
Autor to jistě čte, takže mu můžu vzkázat, že kvalitu každý stejně pozná. Zvednutý zájem o jeho blog (kvůli němuž jistě vříská blahem a skáče 2 metry vysoko) bude jenom přechodný. Až opadne, tak mu tam bude chodit minimum lidí, protože jeho stránky jsou v tuto chvíli opravdu nekvalitní. Nenašel jsem tam jednu původní fotku, kterou bych mohl zařadit alespoň do kategorie "průměrné" a jeho čestyna je asi na stejné úrovni.
Autor to jistě čte, takže mu můžu vzkázat, že kvalitu každý stejně pozná. Zvednutý zájem o jeho blog (kvůli němuž jistě vříská blahem a skáče 2 metry vysoko) bude jenom přechodný. Až opadne, tak mu tam bude chodit minimum lidí, protože jeho stránky jsou v tuto chvíli opravdu nekvalitní. Nenašel jsem tam jednu původní fotku, kterou bych mohl zařadit alespoň do kategorie "průměrné" a jeho čestyna je asi na stejné úrovni.