Stránka 71 z 391

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 15:12
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše:PDT rozhodně měl v pondělí večer do mnoha úseků TT zakázat vjezd TRAM dříve než se stalo
Po bitvě je každý generál. (hlavně by to bylo úplně k prdu bo vozovny jsou na periferii)
Politická objednávka na linku 9? A kterou linku bys vybral Ty? Nehledej diverzanta za každým stromem.
Ad odbory, jednu dobu měli své vozdilo co jezdilo k nehodám, teď mohli jezdit s čajem a sušenkami. :D

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 14:23
od MM-Mikulovsky
WJ: SMS děkovačka do mobilu, je z mého pohledu obecně za pochopení všemi řidiči o nutnosti náhlých změn směn.

Mé postřehy: ROZHODNĚ SMS NEMOHU BRÁT JAKO PODĚKOVÁNÍ KONKRÉTNÍM (MINULÉ PONDĚLNÍ ODPOLEDNE) SLOUŽÍCÍM ŘIDIČŮM, JENŽ VELMI ČASTO PŘETÁHLI VÝRAZNĚ 12HODIN SMĚNY Z:arrow: NEJEN Z DŮVODU UVÁZNUTÍ JEJICH VOZŮ NA TT, ALE I KVŮLI NEAKCESCHOPNOSTI VÝPRAVČÍCH A PDT!
1.) Např. já měl plánovaný nástup na 5:21 - ve vozovně PA jsem byl nejpozději 5:05 (s píše již v celou), ale s pěti kolegy jsem byl vyslán střídat PA řidiče uvázlé v a před zastávkou Bulovka ZC až po 7:00 = s nesmyslným 2 hodinovým zpožděním. A to nemluvím, že snad všichni výpravčí ví (minimálně tuší, kde který řidič bydlí) = kdyby mi již před 4:30 volal (či byla v mobilu SMS "před cestou do práce volat výpravčího"), tak jsem se s ním mohl telefonicky domluvit a nejpozději v 5:00 jsem vystřídat některého z kolegů, kteří s TRAMvají uvázli na Modřanské TT = dříve minimálně o 2hodiny a 40 minut, než jsem vystřídal kolegu v zastávce Bulovka ZC! (Jinak dodávám, že jsem sice mel nutkání volat výpravnu sám i bez té SMS, ale ze zvyku s odmítáním mých návrhů PDT, jsem tak neučinil a rovnou jsem čekal na řešení/řízení situace nadřízenými pracovníky.)
2.) Naprosto dále souhlasím s mnou zaslechnutými připomínkami jako že:
a) PDT rozhodně měl v pondělí večer do mnoha úseků TT zakázat vjezd TRAM dříve než se stalo, když měl od řidičů předchozích spojů informace o jejich nesjízdnosti (zejména s kombinací dostupných informací, jak dopadly/zkolabovaly již v denních hodinách TRAM provozy ve východní části ČR), a to i za cenu zatažení TRAM do nejbližší možné a tedy nedomovské vozovny!
b) někdo z nadřízených měl zařídit nejpozději kolem půlnoci (kdy již v tu dobu byli někteří řidiči v práci kolem 12ti hodin = již dávno měli být doma a dalo se čekat, že jim došly zásoby jídla a pití) rozvoz jakýmikoliv osobními/dodávkovými auty vybavenými složkami DP přijatelného minimálního občerstvení! (Upozorňuji, že nepočítám, že přes realizaci předchozího bodu by neuvázl jediný vlak, ale byl by jich zlomek = na úseku snad cca do 3 a nikoliv i víc jak 7-mi násobek Z:arrow: cca 22 jako kolem Bulovky ZC.)
c) úterní ranní střídání na v terénu uvázlých vozech nemělo být podle příslušnosti vozů k vozovnám, ale podle blízkosti jejich aktuální polohy k vozovnám (cca = Modřany - Myslíkova - Karlák - IPP - Spořilov řidiči z PA, Řepy - Anděl - Barrandov/Právnická fakulta z MO, IPP - Vinohrady - Vršovic nám./nádr. - Hostivař/UDDP z SA, ND/Štefánikův most - Lazarská/Masaryčka - Hlavák - NNŽ - Krejcárek/Spojovací ze ŽI, Nábř. Kpt. Jakoše - Vltavská - Dělnická/Florenc - Palmovka - Nádr.Vysočany/Libeň - Lehovec z HL, Palmovka/Dělnická/Hradčanská přes Strossmajerák a Veletržní palác - Kobylisy =M= - Ďáblice/Voz. Kobylisy z KO, svah Chotkovy sady s Badenyho ul. - Pražský hrad - Brusnice - BH/Podbaba/DŠ z VO)
d) PDT rozhodně měl v úterý po poledni (v době očekávatelně nejvyšší denní teploty) místo pokynu "zákazu manipulace s vozy" vydat řidičům na uvázlých vozech příkaz ve smyslu "Řidiči uvázlých TRAMvají předají před sebou stojícím kolegům informaci kolik vlaků za nimi stojí. Po obdržení uvedené informace se mohou vozy postupně pokusit rozjet vpřed a dojet před nejbližší větvení TT, před nímž se seřadí s rozestupy minimálně 30m a postupně mohou 10minut po uvolnění TT k výhybce žádat jednotlivě o další pokyny PDT. Pokud některá TRAM se nedokáže rozjet či během již nařízené trasy jízdy opět uvázne, tak její řidič ihned tuto informaci podá PDT s, jemu oznámeným, počtem TRAMvají za ním."
(Jenže chápu, že PDT měl asi plnou hlavu starostí s "politickou objednávkou" = spuštěním alespoň jedné TRAMvajové linky - č.9.)

JINAK JAK JIŽ NAKOUSL MF:
- DÍKY PLOŠNÉMU (ale stačilo by asi i jen násobnému - cca 5 a více) OCHROMENÍ TT SE "V NAPROSTÉ NAHOTĚ" UKÁZALA BĚŽNÁ PRAXE DP/PDT ŘÍDÍCÍ SE HESLEM "HLAVNĚ NEZAKAZOVAT TRAM VJEZD DO ÚSEKU TT, O NĚMŽ MÁME INFORMACI O NEPRŮJEZDNOSTI, ALE NEMÁME AKTUÁLNÍ ODBORNÝ ODHAD O DÉLCE LIKVIDACE ZNÁMÉ MU" = i při jednotlivých MU nemá být odhad likvidace vydáván tzv. "od stolu" PDT, ale až "terénním" dispečerem po jeho příjezdu na místo MU a do té doby má být dočasně vydán příkaz vyčkávání na odklonových bodech.
Pokud výše uvedeným realistickým odhadem trvání uvolnění bude toto delší než 15minut od doby ohlášení neprůjezdnosti TT, tak budou vyhlášeny odklony, jinak vyčkávajícím spojům na odklonových bodech bude povoleno najetí za MU s rozestupy minimálně 30m (aby tak či tak přestalo dosavadní dočasné blokování spojů, jichž se MU nedotýká). Logicky z uvedeného vyplývá, že pokud PDT bude mít informaci, že dispečerské vozidlo nedokáže na místo dorazit do 10minut od ohlášení (např. pro zaneprázdnění na jiném místě), tak rovnou musí vyhlašovat odklonové trasy.

MF: :shock: Ty jsi snad už fakt zešílel - copak OO jsou od zajišťování/řízení provozu (jakékoliv) firmy :?: #-o
Jsem přesvědčen, že zákonným smyslem OO je zastupování zájmů zaměstnanců = prosazování jejich:
1.) co nejlepšího/nejvyššího ohodnocování/odměňování
2.) co nejlepších/nejjednodušších pracovních podmínek
A z logiky věci k prosazování uvedeného vede mimo jiné i požadavek na výměnu vedoucích pracovníků (jenž tím a tím ukázali svojí naprostou neschopnost - a to neprokážu, když vlastní aktivitou opravím jejich chyby).
Jinak já (na rozdíl od jiných zde) věřím, že právě OO udělají maximum, aby DPP zajistil (změnou/vypracováním nových pracovních postupů), že do obdobných extrémně stížených pracovních podmínek se v budoucnu nedostane už tak velké (až nezvladatelné) množství řidičů a potažmo tím usnadní i práci dispečerům.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 13:31
od MF
Nechápu, proč se vypravovali noční vlaky. Proč se hodinu nechali najíždět vozy na Barrandov, na Spořilov, proč se netočili někde dřív. Třeba by to taky nešlo, ale snaha by tam byla.
No a řvoucí odbory? CO dělali? Seděli v boudě na Palmovce a jistili to z dálky.
Jestli někdo někde stál bez proudu to pochopím u prvních třech vlaků. Všichni věděli, že to namrzá, ale né, to to musíme dát spřáhlo na spřáhlo. Proč zůstat stát o sto metrů dál pod proudem že. Já bych si tu trolej nad sebou tím panťákem omlátil. Tak dlouho bych mlátil až by se tam těch potřebných 5 cm udělalo. Jestli by se poškodila lišta? No to možné je, nebyla by první. Ale klidně bych to tam za 150 na hodinu hlídal celý týden.
Vždyť pod kulaťákem stály vozy, které normálně jely. Stačilo říct zkus to, ono to šlo a tak odjely....Jinak by tam stály ještě teď.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 13:03
od Filip
Ze strany JPT nezvládnutá situace, snad už konečně budou padat hlavy. Mně tedy nepřišlo žádné poděkování, myslím si, že pořád platí, že řidiči jsou u podniku vnímáni negativně. Tak co se o ně starat. :zadnice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 10:17
od willyjeff
honza z Mo píše::) ...Tak jsem myslel, že se tady na webu někdo zmíní o mimořádné situaci z minulého pondělka (námraza na troleji). Já třeba byl na voze 14 hodin. Nechci ,aby mi někdo děkoval, ale dělat jako že ten minulý pondělek byl vlastně úplně normálka , že se vlastně nic nedělo, mi nepřijde, že je úplně O.K. Čágo H. :D
Mě do mobilu nějaká děkovačka od JPT přišla, visí nám i ve výpravně.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 8:39
od Bobik
Karosák píše: ke křiku OO úměrnému jejich myšlenkovému niveau :-P
No, alespoň, že řvou. Že to bylo v mnoha věcech a směrech nezvládnutý, je snad jasný. A že náprava taky vpodstatě nebude žádná a taknějak to vyšumí, to je počítám jasný taky.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 8:32
od thriller2
honza z Mo: tak se poděl se zážitky (víc detailněji, než jen byl sem u toho)..

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 6:26
od Karosák
Dělej jak umíš. My jsme srdcaři a tady toho moc nevyřešíme. Jestli někdo stojí o zviditelnění, může se přidat ke křiku OO úměrnému jejich myšlenkovému niveau :-P

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 09.12.2014 5:33
od honza z Mo
:) ...Tak jsem myslel, že se tady na webu někdo zmíní o mimořádné situaci z minulého pondělka (námraza na troleji). Já třeba byl na voze 14 hodin. Nechci ,aby mi někdo děkoval, ale dělat jako že ten minulý pondělek byl vlastně úplně normálka , že se vlastně nic nedělo, mi nepřijde, že je úplně O.K. Čágo H. :D

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 15:05
od thriller2
Že nemáš fyzičku a do schodů se zadýcháš ještě neznamená, že jsi obézní.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 13:37
od Bobek
BMI má význam jako statistická veličina, aplikovat šablonovitě na jednotlivce nelze.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 13:12
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše: 2.) Nemohu souhlasit (byť, dle nejen mne - dokonce i některých odborníků, nesmysl zvaný BMI "říká opak"), že chlap při výšce 195cm a váze 120cm má obecně nadváhu (či dokonce obezitu) = pokud má hmotu rozloženou rovnoměrně, tak poměr jeho šířky/obvodu k výšce nemůže být horší než člověka vysokého do 170cm a plnícího tzv. BMI!
3.) Naopak člověk při výšce 195cm plnící tzv. BMI je dle poměru šířky/obvodu k výšce objektivně podvyživený v porovnání se znatelně nižšími osobami plnícími BMI - což je důvod již zmíněné nesmyslnosti BMI (respektive jej možno nazvat nepřesnou orientační pomůckou, ale nesmí se považovat za dogma - jak někteří dělají).
Nevím s čím nesouhlasíš, ale mám 201cm vážím 115kg a jsem obézní. (nevím jak dle BMI ale vím jak dle fyzické námahy). Leda že bych nebyl chlap.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 11:20
od MM-Mikulovsky
kruťák píše:Z praktického hlediska: je V DP švec, jehož hmotnost přesahuje 120 kg? Pokud ne, má smysl to řešit? :)
Pokud ano, jak se to řeší? Nemůže dostat 15T, nebo se na tu cedulku s nosností zkrátka nehledí?
podle mne tací jsou (jen na PA jsem věděl určitě o 2 a počítám, že v HL jich musely být desítky)- dostali při letošních LPP potvrzení nikoliv na 1rok, ale jen na 1/2roku a do ní měli shodit alespoň 5 kilo, ale již nevím, co se pak dělo dál, pokud uvedené nesplnili.

Jinak já jsem pochopil, že max. nosnost 120kg mají sedačky ve všech kabinách řidiče = i T3.
Jde mi však o následující skutečnosti:
1.) kolik lidí (jak velké %) dorůstalo 190cm a víc v době konstruování T3 a kolik lidí té výšky dosahuje v dnešní době.
2.) Nemohu souhlasit (byť, dle nejen mne - dokonce i některých odborníků, nesmysl zvaný BMI "říká opak"), že chlap při výšce 195cm a váze 120cm má obecně nadváhu (či dokonce obezitu) = pokud má hmotu rozloženou rovnoměrně, tak poměr jeho šířky/obvodu k výšce nemůže být horší než člověka vysokého do 170cm a plnícího tzv. BMI!
3.) Naopak člověk při výšce 195cm plnící tzv. BMI je dle poměru šířky/obvodu k výšce objektivně podvyživený v porovnání se znatelně nižšími osobami plnícími BMI - což je důvod již zmíněné nesmyslnosti BMI (respektive jej možno nazvat nepřesnou orientační pomůckou, ale nesmí se považovat za dogma - jak někteří dělají).

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 10:41
od gabuliatko
Bobik píše:No právěže v tom rozdíl je a velkej. U tý sesle v tramvaji bych čekal lepší kvalitu. Přecijen dostává díky tomu hopsání a houpání víc zabrat a to i od lidí mojí muší váhy, natož od nějakýho metrákovýho chlapa.
Proto ji srovnávat se seslí pro rybáře je trošku mimo mísu. (kvalitu pilotova křesla nehodnotím).
PS: Už začínám chápat proč všemi obdivovaný zaměstnanec muzea jezdí ve stoje s historikama. :D

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 27.11.2014 10:40
od kruťák
Z praktického hlediska: je V DP švec, jehož hmotnost přesahuje 120 kg? Pokud ne, má smysl to řešit? :)
Pokud ano, jak se to řeší? Nemůže dostat 15T, nebo se na tu cedulku s nosností zkrátka nehledí?