Vedení DP hl. m. Praha by asi mělo rychle jednat a napravit populistické chyby předchůdců. Jinak v opačném případě to špatně dopadne - v příloze jsou zobrazeny informace, jak jsou DP a TRAM pro mnohé "póvl", do nějž je snadné si "kopnout"!
Jsem přesvědčen, že za to značně může akce někdejšího ředitele DP p. Dvořáka: 1.) "Slušný řidič", z níž vyplynulo, že řidiči musí dodržovat vše možné (a možná i nemožné) a k cestujícím si nesmí nic dovolit a cestující přesně naopak!
2.) odstranění z vozidel MHD mnoha nálepek připomínajících povinnosti cestujících - např. DRŽET SE!
3.) neumožnění spouštění předehraných varovných/přikazovacích/poučných hlášení cestujícím řidiči vozidel povrchové dopravy (
narozdíl od stanic metra - např. "žádáme cestující aby se rozestoupili po celé délce nástupiště" apod.)
Alianz velmi pravděpodobně porušuje
Kodex reklamy- zejména:
PREAMBULE
Kodex reklamy (dále jen „Kodex“) vydaný Radou pro reklamu (dále jen „RPR“) ve shodě s článkem III. stanov RPR je formulován s cílem, aby reklama v České republice sloužila k informování veřejnosti a splňovala etická hlediska působení reklamy vyžadovaná občany České republiky. Cílem Kodexu je napomáhat tomu, aby reklama byla především pravdivá, slušná a čestná...
3. Základní požadavky na reklamu
3.1 Reklama nesmí navádět k porušování právních předpisů nebo budit dojem, že s jejich porušováním souhlasí. ...
3. 6. Reklama nebude podporovat či vychvalovat chování, poškozující životní prostředí nad společensky akceptovanou míru. ...
VŠEOBECNÉ ZÁSADY REKLAMNÍ PRAXE
1. Slušnost reklamy
1. 1. Reklama nesmí obsahovat tvrzení a vizuální prezentace, které by porušovaly hrubým způsobem normy slušnosti a mravnosti obecně přijímané těmi, u nichž je pravděpodobné, že je reklama zasáhne. ...
2. Čestnost reklamy
2. 1. Reklama nesmí být koncipována tak, aby zneužívala důvěru spotřebitele či využívala nedostatku jeho zkušeností či znalostí, či jeho důvěřivosti.
3. Pravdivost reklamy
3. 1. Reklama nesmí šířit klamavé údaje o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech. ...
3. 2. Reklama nesmí na základě klamavých údajů sjednávat vlastnímu či cizímu podniku prospěch na úkor jiného.
4. Společenská odpovědnost reklamy
4. 2. Reklama nesmí zneužívat předsudků a pověr.
4. 3. Reklama nesmí obsahovat nic, co by mohlo vést k násilným aktům nebo je podporovat.
3. Očerňování a zlehčování soutěžitelů a jejich producentů
3.1 Reklama nesmí útočit na jiné produkty, inzerenty nebo reklamy a nesmí se snažit tyto výrobky, inzerenty či reklamy diskreditovat, a to ani přímo ani nepřímo.
3.2 Inzerenti nesmí snižovat hodnotu produktů jiných inzerentů, a to ani přímo, ani náznakem. ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.