Stránka 19 z 391

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 16.1.2018 10:27
od vlakoň
Thriller2: Přesně takhle to funguje. Pamatuju doby dávno minulé, každodenní přecházení dvoupruhu, když se ještě jezdilo legálně 60. Po snížení rychlosti se dalo přejít hůř.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 16.1.2018 7:39
od thriller2
Takže, když se buzerující retardér osvědčí na Moravě, tak nám ho dají třeba i k Benešovu. Jenže, co jsem vykoukal z občasných jízd kolem Benešova, tak při 50 vznikne souvislá kolona pomalu jedoucích vozidel, mezi kterými chodec nemá šanci pojít. Zatímco při 70 (jak tam 99 % řidičů jezdí) jsou v koloně občas díry, kterými se dá silnice přeběhnout. Jestli je v Branišovicích silnej provoz, tak vynucování padesátky k bezpečnějšímu přecházení nepovede.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 23:40
od kruťák
Pokud jsem se díval na správné místo, tak to je némlich ten samý případ, taky tam je jenom misto pro přecházení :D

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 23:32
od thriller2
Aha, takže je to naprostá pícˇovina, jako lpět na dodržování padesátky u místa na přecházení na obchvatu Benešova.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 22:55
od P_V
Ten článek je lehce zavádějící. Ono to není v obci Branišovice, ono je to na silničním obchvatu obce. Značka obec je až na sjezdu. V místě kde je autobusová zastávka, si osadili na úseku 250 metrů značku 50. A protože na to řidiči nedbají, tak chtějí přitvrdit. Férovější by asi bylo za ty obecní peníze pořídit semafor pro chodce na tlačítka a ne zátaras.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 21:25
od Bobik
9001 píše:Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák...
Kruhák ne, to by v našich podmínkách, kde se původně dobrá myšlenka dokáže totálně zmrvit, bylo víc škody, než užitku. Stačí vidět různý "vesnický" kruháky, kde má problém se vytočit i trabant, případně se tam dá jet rovně....

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 16:18
od 9001
Jsem trochu skeptický :lol: Při kvalitě některý silnic podle mě řidičům ani nedojde, že to je nějaké výchovné, ale prostě další díra. Navíc co si budeme nalhávat i příčné prahy jdou mnohdy vzít v 50 bez nějakého extra efektu pro komfort...

Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák :-). To je daleko efektivnější a méně násilné.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.1.2018 15:47
od von Špilberk

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 10.1.2018 18:00
od Radek
MOp píše: Náhled a ukázka by nebyla?
Dám to sem záměrně jen z mobilu a v mizerném rozlišení, ať není problém s autorskými právy. Kdyby to i tak vadilo, klidně ať admini smažou.
Celkem 20 stran i s obálkou, cena 40 Kč.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 10.1.2018 17:34
od MOp
Radek píše:... nyní vyšla třetí, k výročí Ústředních dílen.
Náhled a ukázka by nebyla?

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 10.1.2018 16:54
od Radek
Po brožurách o vozovnách Pankrác a Motol vyšla nyní třetí, k výročí Ústředních dílen.
Je docela škoda, že oproti dřívějšímu "hutnému" čtení se brožury omezily na pár stránek, v případě ÚD s překlepy i špatně čitelnými popisky. Ale hlavně že na grafiku byla najatá speciální firma. :cry:
Tak nezbývá než si spravit chuť starými vydáními.
Nezlobím se na autora, myslím, že z jeho hlavy to nebude. :)

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 06.1.2018 8:02
od von Špilberk
Díky odkazu jsem si mohl přečíst i další výživný text: https://jankralik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=641843

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 05.1.2018 18:21
od MM-Mikulovsky
Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy píše:Tato iniciativa vzniká jako reakce na neutěšenou situaci v Dopravním podniku hl. m. Prahy, která začíná ohrožovat životaschopnost celé dopravní společnosti. Na tomto stavu se dlouhodobě podepisuje neschopnost pražské politické reprezentace stabilizovat vrcholový management firmy a vytvořit tým odborníků, který by byl způsobilý společnost efektivně řídit. Svůj díl odpovědnosti nesou odborové organizace, které rezignovaly na svou povinnost hájit zájmy zaměstnanců a ztratily zájem táhnout za jeden provaz. V neposlední řadě je potřeba upozornit na nezájem novinářské obce, která nemá odvahu a odbornou erudovanost zabývat se miliardovými kauzami, které v důsledku výše uvedeného přerostly do obludných rozměrů.
Vnitropodnikový časopis DP-kontakt se stal propagandistickým plátkem, kde si někteří manažeři doslova pěstují kult osobnosti místo toho, aby dali prostor pro věcnou diskuzi a objektivně informovali o všech aspektech dopraváckého života. Vozovny jsou napěchovány desítkami nových tramvají ze Škoda Transportation, které pro fatální technické obtíže nemohou jezdit. Nikomu nevadí, že je v této hromadě šrotu už utopeno více než 6 miliard korun z veřejných zdrojů. Stejně tak se nikdo nepozastavuje nad tím, že autobusové garáže přestaly zvládat vypravování autobusů pro nedostatek řidičů. Jediným zájmem managementu a města je, aby se o tom nemluvilo.
Tato inciativa si klade za úkol jmenování vyšetřovací komise na vládní úrovni České republiky, aby bylo objasněno, proč se v prostorách Dopravního podniku hl. m. Prahy hromadí jedny z nejdražších tramvajových vozů na světě a nejsou schopny plnit účel, pro který byly pořízeny. Manažeři dopravce a politici města, kteří jsou odpovědni za tento tristní stav, který nemá jinde na světě obdoby, musí být pojmenováni a potrestáni. Také není možné brečet, že nejsou peníze na mzdy a zároveň utápět desítky a stovky miliónů korun v nesmyslných projektech jako je např. trolejbusová trať pro jeden nefungující elektrobus nebo chystaná demolice a výstavba nového tramvajového depa, které by bylo možné opravit jen za zlomek ceny.
Iniciativa „Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy“ přivítá jakékoliv Vaše podněty, které mohou pomoci stabilizovat největší pražskou společnost tak, aby pražští dopraváci opět nabyli prestiže, kterou po desítky let budovali jejich předchůdci.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.11.2017 20:04
od 9001
Von: Tak můj názor na současnou radnici je myslím dost známý :lol:
Kéž by tenhle leták byla největší investiční akce vyhozená do koše, tak si myslím, všichni tleskáme...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.11.2017 14:02
od von Špilberk
9001 píše:Von: Dle webu počátek 2019 s pracemi na 4,5 roku. :devilsmokin
Jo děkuji, najít web umím a číst taky. :wink:
Jen jsem asi blbej, protože jaksi neumím ocenit, že město utrácí v roce 2017 peníze za leták k akci, o které si pak přečtu, že možná začne za 2 roky a možná skončí za 6. :evil: