![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=I-9u8i7NpS0
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To je ale všude. U nás na vsi je přechod na dlažbě a nestačí namalovat, musí se nanést vrstva čehosi aby to chvíli vydrželo, což je drahé.von Špilberk píše:A když vidím, na co peníze jsou a na co pak ne, tak bych
Bobik píše:Teda pokud se bavíme o těch podélnejch čárách, který tam jsou zejména proto, aby právě do toho průřezu nic nevjíždělo.![]()
Ale chápu, "peníze" jsou vždy dobrá výmluva, proč něco nedělat.
Když už je v průjezdním průřezu, tak je to značení špatně, ne? Teda pokud se bavíme o těch podélnejch čárách, který tam jsou zejména proto, aby právě do toho průřezu nic nevjíždělo.Martin Šubrt píše:Záleží, kde přesně to značení je, když už v průjezdním průřezu....
Záleží, kde přesně to značení je, když už v průjezdním průřezu, má si jej malovat DPP, když vedle, je to TSK. Takže i přechod, co vede oběma částmi ulice, se často maluje napůl jedním a napůl druhým. Nejraději by se ale nemaloval vůbec, bo to stojí peníze a město je rozhodně navíc nedá. Musí se to udělat z peněz, co jsou obecně k dispozici. A ty sotva stačí na nějaké základní obnovy.von Špilberk píše:gab: to nevím, proč by to měl platit DPObnova vodorovného značení není snad jen pro DP, ale pro veškerý provoz. Takže na to dostane TSK peníze od Magistrátu, s tím, že se vodorovné značení na kolizních místech IAD a MHD obnoví přednostně, protože MHD je přeci priorita města.
Hádám že TSK zadarmo čáry nemaluje. Když DP zaplatí, TSK určitě rád zabílí celou Prahu.von Špilberk píše:Tak bych byl docela rád, kdyby TSK taky občas obnovovala vodorovné značení tam, kde je to opravdu potřeba.
Jóó, to si vyřiďte s IPRem, ať nepíší, že je to akce TSK, ale MČ Praha 6.Martin Šubrt píše:Nelíbí se to nikomu. TSK většinou neiniciuje, TSK to dostane zadáno udělat. Většinou od nějaké městské části,
Já bych řekl, že pokud je úprava dočasná, tak je to vyhazování peněz. Jinak by mne zajímalo, jakým architektům nebo urbanistům se tohle může líbitInstitut plánování a rozvoje Prahy
Dobrý den, úpravy toho typu jsou zpravidla dočasné. Následně obvykle navazuje trvalé rozšíření chodníků.
Pokud jsou takovéto úpravy dočasné, pak je lze obecně hodnotit kladně. Musí ale následovat řešení trvalé, které skutečně zlepší kvalitu veřejného prostranství.
Tato konkrétní úprava je v gesci Technické správy komunikací, na kterou se můžete obrátit například s dotazem, kdy mají být realizována návazná opatření.
Též by mne zajímalo která firma přišla k malování čar, protože provedení je žalostné.von Špilberk píše:Docela by mě zajímalo, kdy se zastaví tohle šílenství: http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15062443983![]()
![]()