Díky za odkazy, stránky znám a tramvaje také. Je to takové - mno. Asi to má dobrý skripty, ale ty kastle se mi nelíbí (provedení textur), i to tvarování (používání 2side face, navazování vertexů, posvařování dílů do kompaktního celku rovněž neexistuje).
Velice pěkné modely tramvají dělá Cab (Düseldorf - NF10) a Coerni (Hamburger Straßenbahn), oba z Německa.
S tou T6A5 jsem opravdu na pochybách, protože má uplně stejně blbě střešní nástavbu, stejně blbě má kabely na spřáhle a stejně chybně jsou udělané šoupačky v oknech kabiny (zatím i u kačeny). To jsou 3 z bolestí, které jsem ihned poznal. Nevím jestli je možné, aby 2 modeláři tak moc ustřelili naprosto stejně. Netušim - nemám jistotu, ale 100% to poznám, jestli dá model někdy ke stažení. Jsou tam další shodnosti - použité textury atp. Konvertor mám také, takže můžu skříň převést k originálu a vše do tisíciny milimetru porovnat. Ale proč má relativně pěkná skříň tak strašidelný pantograf - další věc která mi napověděla, KIN soubory totiž konvertovat nejdou.
T6A5 je free a na požádání bych skříň i ten pantograf rád dal.
Pokud ale přeci staví svou, držím mu palce.
T6A5 ode mě bude mít snad časem aktualizaci s novou skříní stavěnou technologií jako KT8 + skript a vše, co k ní patří, a do třetice tohoto "druhu" by měla být kloubová tramvaj KT4.
KT8D5 - nejsme schopni exportovat tyto funkce i přímo totožný model do 2004, ovšem miilerádi se necháme poučit a poté Vám tramvaj rádi poskytneme, nakonec proto se to staví. Sami ale laborovat nebudem, po roce a půl existence TRS2006 a jeho směšné ceně to není adekvátní k vynaložené práci na freeware modelu.
Pro orientaci - skript vzniká zhruba měsíc a model vozu jsou také mraky hodin - jsem skálopevně přesvědčen, že ČKD mělo prototyp mnohem rychleji.:O))
T3 jsem měl, K2 jsem už ani nestahoval - viděl jsem jen screenshoty a když jsem zjistil, že je to vzhledově stejné, ztratil jsem zájem. Slyšel jsem že skript má vcelku povedený, někdy se na to podívám ale už mě nenapadá co ještě by tramvaj v TRS měla umět
Něco přece. Kopírovat sběračem sníženou trolej - to je největší bolest dep a podjezdů v mapách, že musí mít 6 metrů výšku.