Do bývalé DDR se dodávaly vozy T4D a vlečné vozy B4D do těchto měst :Dresden(Dráždˇany),Leipzig(Lipsko),Halle,Magdeburg a T3Da B3D Schwerin a Karl-Marx-Stadt(dnes Chemnitz)mixik píše:CITACE
Jinak k těm fotečkám:Staniční sloupky je to nejmenší,stažený sběrač u druhého vozu -Lipská specialita a schází i trolej.To už záleží na majiteli kolejiště jak si ho zhotoví podle svého gusta,jěště třeba není dostavěné.
DPmPET
pravda jsou to jen detaily, ale ty jsounejlepší. jinak kompletní překled tramvají vyrobených tatra smíchov:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:Tramvaje_Tatra
CITACE
V Lipsku na druhých vozech TATRA T4D a T4D-M zcela normální specialita .U vozů T6A2 ve dvojici +vlek B6A2 má druhý motorový vůz stažený sběrač .U KT4D v klasické dvojici druhý vůz stažený sběrač.U třívozových vlaků KT4D v Erfurtu první dva vozy sbírají a třetí má stažený.
Jedná se o jednosměrný čtyřnápravový běžný (vlečný) tramvajový vůz. Konstrukčně vychází z tramvaje Tatra T3, které se velmi podobá. Odstraněno bylo stanoviště řidiče, jeho místo zaujaly sedačky. Může být spřahován nejen s jedním motorovým vozem (MV+VV), ale dokonce i se dvěma tramvajemi T3 (MV+MV+VV).
KT4D :Berlin,Brandeburg,Scho"neiche,Go"rlitz,Zwickau,Gera,Erfurt,Gotha,Cottbus,Franfurkt nad Odrou.
T6A2/B6A2: Dresden,Leipzig,Berlin,Magdeburg,Rostock
KT8D5: Strausberg
Samozřejmě konstrukčně vychází s vozu T3 ale jsou tam jisté úpravy.U T4D užší vozová skřínˇ (2,20)výzbroj upravená na tahání vlečných vozů B4D,dvoustupnˇové převodovky a poloautomatická spřáhla to stejné je i u T3D/B3D akorát že je o něco širší vozová skřínˇ( 2,50 ).
Jinak modely formou stavebnic nebo hotové .Herrmann und Partner-Dresden.Webové stránky : http://www.herrmannundpartner.de
DPmPET