Tramvajové modely a kolejiště
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové modely
Milý Marty, pokud pamět´ neplete mě, tak si mi říkal pouze svůj hrubý odhad, což není směrodatné. Konečný výsledek jsem se již nedozvěděl, ani to zda si se poptával. Takže pro mě byl výsledek 0. Hold komunikace vázne. Naštěstí výroba modelů nezávisí na tlupě modelářů z Podbaby. Ale chápu, že tramvajoví modeláři mají nyní zcela jiné starosti, např. počítaní nýtků na Barnetově plecháči
Re: Tramvajové modely
Tak nevím, ale pokud mě paměť neplete, tak jsem ti dal počet cca 4 lidí ( cca 10 kusů tram. ), pravda byl to jen hrubý odhad, ale Pepu jsem do toho počítal ( z Podbaby jako jediného, když DPmPET se k nám nehlásí ) a to s jedním vozem ( samozřejmě jsem tenkrát řekl, že bude záležet na ceně a kvalitě ). Jediný, kdo to z PB odmítl jsem byl já.Vendelínek píše:Tak to se mi nedoneslo. Sondoval jsem zájem přes Vašeho vedoucího a bylo mi řečeno že prd. Škoda, každá objednávka dobrá, navíc jdou udělat hned 2 varianty.Pepa píše:Asi teda nespadam pod Podbabu když bych měl zájem o dvě stavebnice...
A jelikož si nemluvil o německém trhu, tak proto jsem řekl, že s toho bude prd, pač kuli cca 10 kusům se nevyplatí dělat forma ...
Re: Tramvajové modely
Ohledně pojezdů do stavebnic dounápravových vozů produkce firmy MB:Do těchto stavebnic a hotových modelů se dají používat pojezdy od firmy Halling .
firma Halling: typ KSW rozvor náprav 35 mm
typ K rozvor náprav 41,5 mm
odkaz : http://www.halling.at
DPmPET
firma Halling: typ KSW rozvor náprav 35 mm
typ K rozvor náprav 41,5 mm
odkaz : http://www.halling.at
DPmPET
Re: Tramvajové modely
Tak to se mi nedoneslo. Sondoval jsem zájem přes Vašeho vedoucího a bylo mi řečeno že prd. Škoda, každá objednávka dobrá, navíc jdou udělat hned 2 varianty.Pepa píše:Asi teda nespadam pod Podbabu když bych měl zájem o dvě stavebnice...
Re: Tramvajové modely
Asi teda nespadam pod Podbabu když bych měl zájem o dvě stavebnice...
Re: Tramvajové modely
Zájem by byl určitě, hlavně v tom Deutschlandu. Ale i tady, co vím tak jediní kdo ohrnul pysky byla Podbaba, což bych asi nepokládal za směrodatné. Vidím že bude nutno to kapitalistovi vysvětlit politicky.Pepa píše:Přímo od inga to nemám. Zájem by možná byl, ale aby mu to pokrylo náklady na formu a neudělal pak sotva 50modelů, ale nevim od kolika kusech se vyplatí dělat formu. A myslim si, že modeláři z německa by T6C5 neodmítli když ji tam maj
Re: Tramvajové modely
Přímo od inga to nemám. Zájem by možná byl, ale aby mu to pokrylo náklady na formu a neudělal pak sotva 50modelů, ale nevim od kolika kusech se vyplatí dělat formu. A myslim si, že modeláři z německa by T6C5 neodmítli když ji tam maj
Re: Tramvajové modely
Pepa: a to řikal kdo? Jestli sám ing, tak ať se bodnout a zmizí v propadlišti dějin. Zájem by byl, ale to by pan podnikatel nesměl ignorovat objednávky. Hlavně že chystá wanu, kterou po něm nikdo nechtěl.
Re: Tramvajové modely
To by bylo, ale údajně neni o ni zájem a nebude se vyrábět (neni to ale 100% info)Vendelínek píše: Asi by bylo smysluplnější udělat T6C5 na kterou má objednávky a která měla být již loni a je v nedohlednu
A taková T6B5 by nebyla už vůbec špatná...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 18
- Registrován: 30.11.2009 20:52
Re: Tramvajové modely
Díky za info k T1, všiml jsem si toho též že bez úpravy jsou u motorové podlahy z T4 dané do T1 krajní kola téměř až pode dveřmi.Zkoušel jsem to doma, používám min. oblouk 22 cm a není to košer:)DPmPET píše:Ohledně modelu vozu T1 od p.Došlého:
délka otočných čepů podvozků T1 6000 mm rozměr HO 68,96 mm
délka otočných čepů podvozků T3/T4D 6400 mm rozměr HO 73,56 mm
Takže není moc vhodný přímo bez úpravy použít pojezd do T4D(musí se dopasovat kovová podlaha a zmenšit délku otočných čepů podvozků)Samozřejmě to zavisí na zručnosti majitele modelu.
Každý má svojí normu poloměru .Já používám min.oblouk r=20 m HO 23 cm.
Takže se musí budˇ odbrousit častečně plenty nebo je úplně udělat nové z tenčího materiálu(papír ,plech,polystyrenový profil Evegreen) .
DPmPET
A jěště k modelu vlečného vozu Plecháč: Už se vybírají zálohy za modely(hotové i stavebnice)přímo u majitele firmy MB a má být někdy koncem května nebo začátkem června už v prodeji.
DPmPET
Asi to nechám zatím ležet, možná další zimu.
Když už se tady rozebírají MB modely,jak to vypadá s motorovou KT8D5?
Máte někdo zkušenosti s motorovým Ringhofferem od MB?
Díky
Re: Tramvajové modely
Zdravím Petřiny! Obávám se, že je řeč o té pražské waně...DPmPET píše:Ohledně wan od firmy MB:jedná se o odlitek a jedná se o variantu s čelem Pelikán.Firma MB má snad jěště ve výrobním programu T3PLF nebo článkové verze.Jedná se o města Ostrava a Olomouc.
DPmPET
Re: Tramvajové modely
Ohledně wan od firmy MB:jedná se o odlitek a jedná se o variantu s čelem Pelikán.Firma MB má snad jěště ve výrobním programu T3PLF nebo článkové verze.Jedná se o města Ostrava a Olomouc.
DPmPET
DPmPET
Re: Tramvajové modely
Prostě odlitek z nějaké pryskyřice či co to bude za pahmotu. O wlkovi nic nevím, ale pokud bude, tak mám obavu že bude T4. Aspoň do doby než bude T3. Pokud ovšem někdy bude T3. Takže celé mi to přijde naprd. Asi by bylo smysluplnější udělat T6C5 na kterou má objednávky a která měla být již loni a je v nedohlednu
Re: Tramvajové modely
Epoxidový odlitek??? No tak to jsem tedy opravdu zvědavý.Nějak si to neumím představit.Taky mě zajímá,jestli k té T3R.PLF budou dělat i wlka se správnými rozměry skříně T3
Re: Tramvajové modely
Má to být jakýsi epoxidový odlitek a má to mít správné rozměry T3. Ale jestli to opravdu někdy bude ukáže čas...mirbrno píše:Chtěl bych se zeptat,jestli někdo neví o té novince na MB modely T3R.PLF ? Zajímalo by mě,jestli to bude zase přestavba T4,nebo to bude novostavba se správnými rozměry skříně T3.