DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od jara » 27.6.2008 20:57

Josef píše:a ta podnikové trafiky jsou které ? Jina pěkn název :D
Stojany či jen prostě místo kde mají možnost si zaměstnanci svůj časopis vzít. I když v poslední době mi přijde že jsou snad jen proti podpisu :-) :-)

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od Josef » 27.6.2008 20:42

a ta podnikové trafiky jsou které ? Jina pěkn název :D

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od jara » 27.6.2008 20:34

Tak dnes jsem poprvé zaznamenal nové červnové číslo DP-Kontaktu. A musím říci, že po dlouhé době mě opět bavilo si číst články. A co dokonce u některých článků čekám i na papírovou formu a opět si jedno číslo ponechám v archivu. Docela zajímavé tam jsou 3 články vždy den se (Strojvedoucím metra, řidičem tramvaje, řidičem autobusu). Obzvláště s jedním Motolským řidičem je to velmi krásně popsané. U této části jen škoda že to není na pokračování. Dále tam je krásná reportáž o Tramvajích v Záhřebu. A pak se tam dočteme i něco o výluce na žižkově. A dále je tam téma počítačových simulátorů. Ale jinak plné fotek šotoušů :-) :-) A jak jsme se shodnuli s kolegou nejnudnější je článek o ročním působení pana ředitele. Tak hurá na stránky DPP či do podnikové trafiky a můžete číst.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od Absolut » 28.2.2008 12:37

Protože vedení JDCT přemýšlí hlavou. Od března do května má vrchní stavba hodně práce, ale v únoru by se byli bývali rýpali v nose až po loket, tak byli vrhnuti na Olšanskou - ono se jí nic nestane, když bude odkrytá a těsně před výlukou Olšanské na to nebude čas a pracovní síla. Mimochodem únorové práce na Olšanské nejsou jenom odstranění krytu, ale také montáž kolejových polí v UDDP - to je asi mnohem zásadnější část, akorát že není vidět - bude vidět v červnu na stavbě...

Takže Olšanská běží přesně podle plánu.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 926
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od Bobek » 28.2.2008 11:50

Plány jsou od toho, aby se nedodržovaly ;)

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 240
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od zastavaman » 28.2.2008 11:28

k tý olšanský - rád bych pochopil, proč tem ten svršek rozvrtali už v únoru, když oprava je plánovaná až tušim na červen :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od MOp » 27.2.2008 23:04

Z hlediska financí a účetnictví je balíček rekonstrukce téměř prázdný, kdežto balíček oprava částečně plný. Proto obnova svršku = oprava.

Pt
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 22.5.2004 10:50
Bydliště: Žižkov:o))))

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od Pt » 27.2.2008 21:52

A muze mi nekdo vysvetlit pojem souvisla obnova svrsku a ne rekonstrukce ulice Olsanska, tj. dp-kontakt 02/08 :?: :!:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5965
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od demon » 27.2.2008 20:25

gabuliatko píše:oddělení JŘ Metro a Tramvaje -> ja myslel ze odd. JŘ je pro všechny, to jsem zas něco zaspal ?
A to je nejspíš definitivní konec veškerých snah o proklady mezi spoji jednotlivých trakcí mezi sebou, jelikož poslední dobou příliš nefunguje komunikace ani v rámci jednotlivých oddělení a jen těžko lze předpokládat, že se mezi sebou domluví dvě různé, podléhající každé jinému vedení... :(

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3548
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nový semafor

Příspěvek od P_V » 27.2.2008 19:29

Jestli opravdu čočky, nevím proč. Čočky jsou dané z historických důvodů, že tam byly žárovky. Ale z LEDek se dá poskládat i onačejší útvar než kulatá políčka. Předpokládám že tvarové symboly by byly názornější a hůře zaměnitelné.
Nejlepší by byl displej cca 30 x 30 tříbarevných LED 8-)

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový semafor

Příspěvek od jara » 27.2.2008 18:46

8750 píše:
DP-kontakt 2/08 píše:Přítomným byl také představen nový semafor pro tramvaje (podrobněji v březnovém čísle DP KONT@KTu), který vznikl ve spolupráci Dopravního podniku hl. m. Prahy a firmy Eltodo. Ten by měl odstranit veškeré neduhy stávajících monochromatických návěstidel, kdy jsou návěsti z dálky špatně čitelné nebo při prasknutí žárovky neurčité. Nové signalizační zařízení by mělo umět řidiči tramvaje avizovat tolik potřebný signál „Pozor“.
Nemá někdo podrobnější info, nebo fotku, kdo jste na té akci byli? Nechce se mi čekat do dalšího DP-K :D
Podle mého se jedná o nový typ ledkových čoček. Pouze budou asi blikat nebo něco takového. Žárovky nový ledkový "čočky" nemají a z dálky jsou lépe čitelný

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 575
Registrován: 17.12.2005 14:54

Nový semafor

Příspěvek od 8750 » 27.2.2008 16:33

DP-kontakt 2/08 píše:Přítomným byl také představen nový semafor pro tramvaje (podrobněji v březnovém čísle DP KONT@KTu), který vznikl ve spolupráci Dopravního podniku hl. m. Prahy a firmy Eltodo. Ten by měl odstranit veškeré neduhy stávajících monochromatických návěstidel, kdy jsou návěsti z dálky špatně čitelné nebo při prasknutí žárovky neurčité. Nové signalizační zařízení by mělo umět řidiči tramvaje avizovat tolik potřebný signál „Pozor“.
Nemá někdo podrobnější info, nebo fotku, kdo jste na té akci byli? Nechce se mi čekat do dalšího DP-K :D

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od Damir Holas » 27.2.2008 15:57

gabuliatko píše:lepe bych to nenapsal, cituji z DP kontaktu 2/08 #-o :roll:

Kód: Vybrat vše

jak jste již zaznamenali, váš oblíbený časopis prošel od začátku letošního roku změnou, co se týče svého vzhledu. K této zásadní proměně se však přidala i další novinka – předání pomyslného šéfredaktorského žezla nové šéfredaktorce, kterou se od únorového čísla stávám já – Dana Reinišová.
Já já já jenom já... :lol: :lol:
Mno, asi bych to napsal poněkud hodně jinak než Danuška... :shock: (-X

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: DP-kontak. Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.

Příspěvek od gabuliatko » 27.2.2008 15:45

lépe bych to nenapsal, cituji z DP kontaktu 2/08 #-o :roll:

Kód: Vybrat vše

jak jste již zaznamenali, váš oblíbený časopis prošel od začátku letošního roku změnou, co se týče svého vzhledu. K této zásadní proměně se však přidala i další novinka – předání pomyslného šéfredaktorského žezla nové šéfredaktorce, kterou se od únorového čísla stávám já – Dana Reinišová.
a hned první článek s podpisem Ing. Antonin Dub ](*,)

strana 6
oddělení JŘ Metro a Tramvaje -> ja myslel ze odd. JŘ je pro všechny, to jsem zas něco zaspal ?
Pozn.: Změna v sestavení vozu vyhrazena -> jako že se do 14T vloží KT8 ??

strana 10
ano zaspal
Původní snahou bylo zajištění zastupitelnosti konstruktérů jízdních řádů pro tvorbu grafikonů metra, tramvají i autobusů. Odlišnosti jednotlivých druhů dopravy, rozdílná pravidla pro poskytování přestávek řidičů a stále se specializující software pro tvorbu jízdních řádů neumožňují rutinní schopnost konstruktérů tvorby jízdních řádů pro všechny druhy dopravy, což je z hlediska efektivity práce i bezpečnosti provozu nezbytné. Jelikož dosavadní zkušenosti ukázaly, že zastupitelnost konstruktérů není možné z výše uvedených důvodů zajistit, došlo k výše uvedené organizační změně.
to by mne zajímalo v čem se liší tvorba grafikonu natolik, že to musí mít extra odd. a vedoucího ?

strana 14 - Jak se tvoří jízdní řády?
opět pojednání o jízdních řádech



:smt078
Naposledy upravil(a) gabuliatko dne 27.2.2008 16:09, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět