"Plodné" debaty

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od Bobik » 28.10.2009 20:56

Teda tady to je jak jihoamerický telenovely - tam ti uteče 100 dílů a o nic si nepřišel, tady se člověk půl roku neukáže a koukám ty samé stálice vytahují ty samé problémy. Ach jo. 8-)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od mart337 » 27.10.2009 23:01

9001 píše:Tohle není černobílé, to je bohužel realita.

Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě.

Buďme realisti, tedy v Praze. Varii se tu moc neprohání a "nové" vozy jsou na úrovni 70 let. Tedy wany popř. klasické krnovy. Uznávám 14T je v tomhle podstatně dopředu, ale 60 vozů mezi 900...

Problém je, že nové 14T a 15T ti jezdí samostatně, ne v soupravách. Takže spřáhlo potřebuješ vyjímečně. U starších typů dochází k poměrně časté manipulaci se spřáhly, protože vozy se v soupravách mění a o víkendech, na nočních jezdí v sólech. Takže mít spřáhla nasazovací by bylo provozně dost náročné. Leda spřáhla zkrátit na úroveň vozu a mít nějaké mezikusy. Otazník je, co na to pevnost a bezpečnost takového spojení.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od trainzjohny » 27.10.2009 10:16

:uklizecka: diskuze o spřáhlech přesunuta z tématu o vozech T6-A5.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 27.10.2009 9:00

9001 píše:Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě....
No ona taky řeč, pokud vím, nebyla o vrážení do dveří, nýbrž o pasivní bezpečnosti. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 27.10.2009 1:53

Tohle není černobílé, to je bohužel realita.

Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě.

Buďme realisti, tedy v Praze. Varii se tu moc neprohání a "nové" vozy jsou na úrovni 70 let. Tedy wany popř. klasické krnovy. Uznávám 14T je v tomhle podstatně dopředu, ale 60 vozů mezi 900...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 26.10.2009 23:21

9001 píše:Problém že tramvaje se v tomhle zasekly na úrovni Škoda MB
Ale ? :shock:
Srovnávej srovnatelný, 14T, 15T, VarioLF... Opravdu myslíš, že pasivní bezpečnost je na úrovni 70.let ?
Na druhou stranu tu máme bezpečnostní rámy na SUV, tažná zařízení, nosiče kol na pátých dveřích....
Vidíš to jako obvykle dost černobíle. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 26.10.2009 23:09

demon píše:
9001 píše:Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.
Zase tolik bych to gumokolům neusnadňoval. :wink:
Lokomotivy taky v zájmu bezpečnosti nejezděj bez narážedel... (-X
Zasadní rozdíl je, že lokomotiva jezdí převážně mimo pozemní komunikaci a pokud se už vyskytne na křížení, tak má absoultní přednost a taky z docela velké části jsou přejezdy chráněny PZZ. Přeci jenom tramvaj se převážně pochybuje po pozemní komunikaci. (Ano Modřany, Barrandov, Troja, Krejcárek atd. mimo PK). Tohle není o usnadnění,ale o zvýšení bezpečnosti provozu na PK. Každý z nás se může přehlednout a způsobit dopravní nehodu. Kdo z Vás "profesionálů" se může chlubit čistým kontem v kolonce zaviněná nehoda. Je to o toleranci. Pokud pro řidiče auta, budete ty hovada s prstem na zvonku a a pro vás bude kdokoli s autem blbcem, který je ten obtížný hmyz, který je potřeba zašlápnout tak hold bude potřeba řešit vystrčená "kopí" tedy spřáhla.
Jenom dotaz. Proč asi se auta pořád zdokonalují v hledisku pasivní bezpečnosti? Problém že tramvaje se v tomhle zasekly na úrovni Škoda MB

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 26.10.2009 21:47

9001 píše:Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.
Zase tolik bych to gumokolům neusnadňoval. :wink:
Lokomotivy taky v zájmu bezpečnosti nejezděj bez narážedel... (-X

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

T6A5 a T6A5.3 - úklid

Příspěvek od 9001 » 25.10.2009 22:32

Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od 2217 » 14.10.2009 11:54

V týhle době holt nemůže člověk věřit nikomu a ničemu, občas dokonce ani sám sobě. :cry:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od MF » 13.10.2009 18:25

Proxy píše:Modrý anděl zabíjel :oops: http://www.ceskenoviny.cz/regiony/praha ... nik/402372
Páč to řídí samí profíci. Stačí se na ně podívat. Sotva 18 let. To raději pojedu vožralej jak pytel než si k nim sednout. Už kolikrát to opřeli o tramvaj, nebo to zbořili o jiné auto.

krysarr
Uživatel
Příspěvky: 452
Registrován: 18.2.2009 22:45
Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od krysarr » 02.6.2009 21:20

Nejhorsi je tam hlavne magistrala :(

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od P_V » 02.6.2009 19:52

Absolut píše:Škoda, že se taky nezbourá ten ohyzdnej barák.
Tak před tím tam stály jakési tuctové bytové domy, coby solitér čnící do okolí na exponovaném místě nic moc. Ohyzdná je tam spíš opera odzadu, neforemná kostka z poloviny oplácaná jednotvárným klasicismem.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od XSC » 02.6.2009 18:51

Absolut píše:Škoda, že se taky nezbourá ten ohyzdnej barák.
Ten barák mi přijde docela zajímavý, jsem zvědav, jak ho Muzeum využije.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: "Plodné" debaty

Příspěvek od Brejšín » 02.6.2009 16:34

Třeba si u talibánu nevšimnou změny adresy ... . :devilsmokin

Odpovědět