"Plodné" debaty
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: "Plodné" debaty
Teda tady to je jak jihoamerický telenovely - tam ti uteče 100 dílů a o nic si nepřišel, tady se člověk půl roku neukáže a koukám ty samé stálice vytahují ty samé problémy. Ach jo.
Re: T6A5 a T6A5.3
9001 píše:Tohle není černobílé, to je bohužel realita.
Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě.
Buďme realisti, tedy v Praze. Varii se tu moc neprohání a "nové" vozy jsou na úrovni 70 let. Tedy wany popř. klasické krnovy. Uznávám 14T je v tomhle podstatně dopředu, ale 60 vozů mezi 900...
Problém je, že nové 14T a 15T ti jezdí samostatně, ne v soupravách. Takže spřáhlo potřebuješ vyjímečně. U starších typů dochází k poměrně časté manipulaci se spřáhly, protože vozy se v soupravách mění a o víkendech, na nočních jezdí v sólech. Takže mít spřáhla nasazovací by bylo provozně dost náročné. Leda spřáhla zkrátit na úroveň vozu a mít nějaké mezikusy. Otazník je, co na to pevnost a bezpečnost takového spojení.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
diskuze o spřáhlech přesunuta z tématu o vozech T6-A5.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
No ona taky řeč, pokud vím, nebyla o vrážení do dveří, nýbrž o pasivní bezpečnosti.9001 píše:Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Tohle není černobílé, to je bohužel realita.
Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě.
Buďme realisti, tedy v Praze. Varii se tu moc neprohání a "nové" vozy jsou na úrovni 70 let. Tedy wany popř. klasické krnovy. Uznávám 14T je v tomhle podstatně dopředu, ale 60 vozů mezi 900...
Zrovna nevím jak ti tažné zařízení nebo nosiče kol vrazí do dveří a způsobí zranění. To vystrčené spřáhlo zvládne docela spolehlivě.
Buďme realisti, tedy v Praze. Varii se tu moc neprohání a "nové" vozy jsou na úrovni 70 let. Tedy wany popř. klasické krnovy. Uznávám 14T je v tomhle podstatně dopředu, ale 60 vozů mezi 900...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ale ?9001 píše:Problém že tramvaje se v tomhle zasekly na úrovni Škoda MB
Srovnávej srovnatelný, 14T, 15T, VarioLF... Opravdu myslíš, že pasivní bezpečnost je na úrovni 70.let ?
Na druhou stranu tu máme bezpečnostní rámy na SUV, tažná zařízení, nosiče kol na pátých dveřích....
Vidíš to jako obvykle dost černobíle.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Zasadní rozdíl je, že lokomotiva jezdí převážně mimo pozemní komunikaci a pokud se už vyskytne na křížení, tak má absoultní přednost a taky z docela velké části jsou přejezdy chráněny PZZ. Přeci jenom tramvaj se převážně pochybuje po pozemní komunikaci. (Ano Modřany, Barrandov, Troja, Krejcárek atd. mimo PK). Tohle není o usnadnění,ale o zvýšení bezpečnosti provozu na PK. Každý z nás se může přehlednout a způsobit dopravní nehodu. Kdo z Vás "profesionálů" se může chlubit čistým kontem v kolonce zaviněná nehoda. Je to o toleranci. Pokud pro řidiče auta, budete ty hovada s prstem na zvonku a a pro vás bude kdokoli s autem blbcem, který je ten obtížný hmyz, který je potřeba zašlápnout tak hold bude potřeba řešit vystrčená "kopí" tedy spřáhla.demon píše:Zase tolik bych to gumokolům neusnadňoval.9001 píše:Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.
Lokomotivy taky v zájmu bezpečnosti nejezděj bez narážedel...
Jenom dotaz. Proč asi se auta pořád zdokonalují v hledisku pasivní bezpečnosti? Problém že tramvaje se v tomhle zasekly na úrovni Škoda MB
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Zase tolik bych to gumokolům neusnadňoval.9001 píše:Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.
Lokomotivy taky v zájmu bezpečnosti nejezděj bez narážedel...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
T6A5 a T6A5.3 - úklid
Nejideálnější případ by bylo úplné odstranění spřáhla, tedy spíš nasazení skladacího. Pro bezpečnost provozu nejlepší způsob.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
V týhle době holt nemůže člověk věřit nikomu a ničemu, občas dokonce ani sám sobě.
Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)
Páč to řídí samí profíci. Stačí se na ně podívat. Sotva 18 let. To raději pojedu vožralej jak pytel než si k nim sednout. Už kolikrát to opřeli o tramvaj, nebo to zbořili o jiné auto.Proxy píše:Modrý anděl zabíjel http://www.ceskenoviny.cz/regiony/praha ... nik/402372
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Nejhorsi je tam hlavne magistrala
Re: "Plodné" debaty
Tak před tím tam stály jakési tuctové bytové domy, coby solitér čnící do okolí na exponovaném místě nic moc. Ohyzdná je tam spíš opera odzadu, neforemná kostka z poloviny oplácaná jednotvárným klasicismem.Absolut píše:Škoda, že se taky nezbourá ten ohyzdnej barák.
Re: "Plodné" debaty
Ten barák mi přijde docela zajímavý, jsem zvědav, jak ho Muzeum využije.Absolut píše:Škoda, že se taky nezbourá ten ohyzdnej barák.
Re: "Plodné" debaty
Třeba si u talibánu nevšimnou změny adresy ... .