Bohužel příspěvek byl mírně dvojsmyslný a měl být rozdělen ... má chybaOskar píše:TJ: Děkujeme za odklizení. Ale v tom šmahu zapadl jeden relevantní příspěvek ...
"Plodné" debaty
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Re: Pražské autobusy
TJ: Děkujeme za odklizení. Ale v tom šmahu zapadl jeden relevantní příspěvek:
V každém případě mělo by to umět brzdit EDB celkem účinně. Když běžné nabíjení se provádí výkonem 7,6 kW, znamená to, že minimálně tímto výkonem to jistě umí rekuperovat. A řekl bych, že to bude umět i víc.
EDIT: Při bližším zkoumání tam to, že elektrický retardér rekuperuje, napsáno není. Ale byli by hloupí ho tam nedat.
Co jsem pochopil z datasheetu, tak to má elektrický retardér, který rekuperuje. Ale co se stane při sešlápnutí levého pedálu, to mi není zcela jasné.Neo_Moucha píše:Přijde mi škoda, že se sám cestou s kopce alespoň trochu nedobíjí...
Nebo se mýlím?
V každém případě mělo by to umět brzdit EDB celkem účinně. Když běžné nabíjení se provádí výkonem 7,6 kW, znamená to, že minimálně tímto výkonem to jistě umí rekuperovat. A řekl bych, že to bude umět i víc.
EDIT: Při bližším zkoumání tam to, že elektrický retardér rekuperuje, napsáno není. Ale byli by hloupí ho tam nedat.
Naposledy upravil(a) Oskar dne 14.1.2010 19:31, celkem upraveno 1 x.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Od kasmeho z 13.1.2010 22:02 příspěvku přesunuto z tématu "pražské autobusy"
OT: DZ
Pemel: Tys nám tu ještě chyběl.
Neboj, jako právník se živit nebudu. Já chci totiž v životě dělat něco užitečného.
Neboj, jako právník se živit nebudu. Já chci totiž v životě dělat něco užitečného.
Re: Pražské autobusy
Bože, Bože, to je doslova právní diletanství.MF píše:Ano.pemel píše:MF: Myslíš, že když někde bude cedule "zákaz vstupu" a ty tam vjedeš na kole, tak to bude O.K.?
Re: Pražské autobusy
Ano.pemel píše:MF: Myslíš, že když někde bude cedule "zákaz vstupu" a ty tam vjedeš na kole, tak to bude O.K.?
Re: Pražské autobusy
MF: Myslíš, že když někde bude cedule "zákaz vstupu" a ty tam vjedeš na kole, tak to bude O.K.?
Re: Pražské autobusy
jo to je jako s těma značkama, co omezují rychlost a je pod nimi napsáno hluk. Dodatkové značky zpřesňují, či omezují význam této DZ, takže já můžu jet klidně normálně, protože tato značka buď platí jen pro vozidla, která dělají hluk, anebo tato značka platí pro hluk, který protože nemá ruce tak nemůže řídit...
Re: Pražské autobusy
milbi:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ještě by to chtělo někoho, kdo má auto a půjde zkusit nezastavit u té Stopky, která dle dodatkové tabulky platí jen pro policii.
Re: Pražské autobusy
Při výkladu jakékoliv právní normy je nejčastější chybou zaměřit se pouze na gramatický výklad. Zkuste si položit otázku, co je účelem té dopravní značky (teleologický výklad). Doporučuji přečíst si některé články od Prof. Vojtěcha Cepla (budiž mu země lehká).
Re: Pražské autobusy
Ohledně té kontroly a umístění DZ Stůj, dej přednost v jízdě má Oskar pravdu. Uvedenou značkou lze jen řešit přednost, kdy navíc označuje vedlejší PK, nebo k příkazu zastavit před železničním přejezdem. Jiný význam tato DZ nemá. Je samosebou, že povinnost zastavit vozidlo je, ale buďto na stopčáře (a pak hledat tu domělou křižovatku), nebo na hranici křižovatky, která tam není , takže projedu-li tamtudy, tak nic nespáchám. Případně lze touto značkou zdůrazňovat povinnost zastavit v nějaké složité křižovatce. Jak zde již zaznělo, tak by se měla správně použít zákazová DZ B27 (clo-zoll), ve které by měl pro tento účel být text "policie - kontrola". Stačí přečíst Vyhlášku č. 91/2009, kterou se upravuje stará 30ka, tedy užití značek.
http://www.autoskoly.cz/psp/Vyhlaska_30 ... 4_2009.pdf
http://www.autoskoly.cz/psp/Vyhlaska_30 ... 4_2009.pdf
Re: Pražské autobusy
Proboha Oskare! Doufám, že se nikdy nebudeš živit jako právník. Aneb, jak by řekl profesor Hrbolek:"A potom, ten váš výklad tohoto slova jest, jest velice svérázný."Oskar píše:Prostě značka P06 nemá mimo křižovatku co dělat a její význam tam vůbec není definován. Takže imho je to z právního hlediska to samé, jako kdyby tam byla A4ka s ve Wordu napsaným nápisem: „Hele prosimtě, zastav, my si tě zkontrolujem. Tvá policie.“
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Pražské autobusy
Přijde mi škoda, že se sám cestou s kopce alespoň trochu nedobíjí...
Nebo se mýlím?
A je pravda, že by se tam spíš hodila značka B27, aby v dnešní době našla nějaké uplatnění
Myslím, že ji používají na Pražském hradě, ale nahradili nápis CLO / ZOLL za STOP / KONTROLA
Nebo se mýlím?
A je pravda, že by se tam spíš hodila značka B27, aby v dnešní době našla nějaké uplatnění
Myslím, že ji používají na Pražském hradě, ale nahradili nápis CLO / ZOLL za STOP / KONTROLA
Naposledy upravil(a) Neo_Moucha dne 14.1.2010 17:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Pražské autobusy
Láska je čaroděj a ticho prý léčí ale zákon hovoří jasnou řečí:kasme píše:a neznamená to: "STOP, dej přednost POLICII"?
361/2000 Sb. o silničním provozu § 22 Jízda křižovatkou píše:(4) Na příkaz dopravní značky "Stůj, dej přednost v jízdě!" musí řidič zastavit vozidlo na takovém místě, odkud má do křižovatky náležitý rozhled.
Prostě značka P06 nemá mimo křižovatku co dělat a její význam tam vůbec není definován. Takže imho je to z právního hlediska to samé, jako kdyby tam byla A4ka s ve Wordu napsaným nápisem: „Hele prosimtě, zastav, my si tě zkontrolujem. Tvá policie.“§ 2 Vymezení základních pojmů píše:q) dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy,