"Plodné" debaty
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Fotožurnály - úklid
Hezký fotožurnál z 11/5/2010, ale nemyslím si že tahle fotka tam patří.
http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/kve ... ova-l3.jpg
Jenom tak trochu doufám, že vůz stál, jestli tohle dělá některý řidič za jízdy tak sebrat okamžitě papíry, zvlášt v centru.
http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/kve ... ova-l3.jpg
Jenom tak trochu doufám, že vůz stál, jestli tohle dělá některý řidič za jízdy tak sebrat okamžitě papíry, zvlášt v centru.
Re: "Plodné" debaty
MM-M: nevjet za určitého stupně provozu do křižovatky nebo na pás prostě nejde, to bys nikam nedojel. Jak s tramvají, tak s autem do křižovatky najíždím. S tramvají z důvodu, jaký píšeš, a s autem z toho důvodu, že vždycky někomu za mnou rupnou nervy, objede mě a zablokuje to stejně. Staroměstská a pod. je problém, ale těch několik okamžiků stání se dá přežít i v klidu a i ta směna je pak lepší, když si to člověk nebere a neprožívá to. Je to práce, ne nic osobního. Nevim jestli mám kliku, ale štítek jsem nikdy neprodlužoval. A jestli mám dřepět v kabině v Modřanech, nebo na nábřeží, je mi úplně jedno. Cestujících mě líto je, ale to je jediné, co můžu dělat. Křikem a zvoněním jim nepomůžu. Ale já už 3 roky nekouřim, u kuřáků ten spěch na konečnou chápu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Bald: V celku s tebou musím souhlasit, až na:
1.) Ta nenávist je i ve směru od řidičů IAD k TRAM. Jinak bych sotva někdy několikrát za směnu neviděl zvednutý prostředník (mnou zmiňované gesto) a to nejlépe po mém zabránění nehodě (mnou nezaviněné) či požadování uvolnění průjezdního profilu, dle mne zbytečně blokovaného (jak jinak, když vedle je místa pro náklaďák a mně každé 3. osobák stojí levými koly na pravé kolejnici) a přitom nestačí zazvonit jednou alespoň na tři z nich naráz, ale skutečně za každým musím poctivě zastavit - chuťovka s "klasikou", kdy to cuká a cestující následně řvou, že jedu jako prase, byť víc stojím!
Osobně se snažím takové události "házet za hlavu" či ještě lépe "se jim zasmát", ale vezmi, že jsme taky pouze lidi (i když oproti většině IAD profíci) a nevždy se to povede - hlavně když na to člověk není zvyklí (jako nováčci - také se říká, že snad do dvou let je z těchto a podobných důvodů největší "úmrtnost" tramvajáku z vlastní vůle).
2.) Dle předpisů by jsi správně na ty koleje při odbočování vlevo neměl najet, když za nimi nemůžeš pokračovat - tak jako do křižovatky (v Praze se ani jedno nedodržuje), ale většinou nezvoním (ale jak jsem psal ne vždy se udržím - hlavně když se mi to za směnu na stejném místě opakuje po několikáté). Když si vlevo odbočujícího auta stojícího na protější koleji všimnu zavčasu (ne vždy se podaří - teprve přijíždí, pozdě začne blikat či jsem velmi zaneprázdněn sledováním se mnou souběžné kolony pohybující se po hranici průjezdního profilu) snažím se jej pustit (samozřejmě nejčastěji, když blokuje stojící či blížící se TRAM naproti, ale někdy i bez toho), záleží na vyhodnocení celkové dopravní situace (další průjezdnost mé koleje či přede mnou brzy následující křižovatky.
3.) Nedodržování IAD zákazu vjezdu do křižovatky, za níž nemůže pokračovat, způsobuje (nečastěji na Staroměstské) "pěkné" následné blokování křižovatky tramvajemi (ty kdyby tam nenajely, tak nikdy neprojedou - byť mají kolej za křižovatkou neustále volnou), na něž na oplátku troubí následující řidiči IAD.
1.) Ta nenávist je i ve směru od řidičů IAD k TRAM. Jinak bych sotva někdy několikrát za směnu neviděl zvednutý prostředník (mnou zmiňované gesto) a to nejlépe po mém zabránění nehodě (mnou nezaviněné) či požadování uvolnění průjezdního profilu, dle mne zbytečně blokovaného (jak jinak, když vedle je místa pro náklaďák a mně každé 3. osobák stojí levými koly na pravé kolejnici) a přitom nestačí zazvonit jednou alespoň na tři z nich naráz, ale skutečně za každým musím poctivě zastavit - chuťovka s "klasikou", kdy to cuká a cestující následně řvou, že jedu jako prase, byť víc stojím!
Osobně se snažím takové události "házet za hlavu" či ještě lépe "se jim zasmát", ale vezmi, že jsme taky pouze lidi (i když oproti většině IAD profíci) a nevždy se to povede - hlavně když na to člověk není zvyklí (jako nováčci - také se říká, že snad do dvou let je z těchto a podobných důvodů největší "úmrtnost" tramvajáku z vlastní vůle).
2.) Dle předpisů by jsi správně na ty koleje při odbočování vlevo neměl najet, když za nimi nemůžeš pokračovat - tak jako do křižovatky (v Praze se ani jedno nedodržuje), ale většinou nezvoním (ale jak jsem psal ne vždy se udržím - hlavně když se mi to za směnu na stejném místě opakuje po několikáté). Když si vlevo odbočujícího auta stojícího na protější koleji všimnu zavčasu (ne vždy se podaří - teprve přijíždí, pozdě začne blikat či jsem velmi zaneprázdněn sledováním se mnou souběžné kolony pohybující se po hranici průjezdního profilu) snažím se jej pustit (samozřejmě nejčastěji, když blokuje stojící či blížící se TRAM naproti, ale někdy i bez toho), záleží na vyhodnocení celkové dopravní situace (další průjezdnost mé koleje či přede mnou brzy následující křižovatky.
3.) Nedodržování IAD zákazu vjezdu do křižovatky, za níž nemůže pokračovat, způsobuje (nečastěji na Staroměstské) "pěkné" následné blokování křižovatky tramvajemi (ty kdyby tam nenajely, tak nikdy neprojedou - byť mají kolej za křižovatkou neustále volnou), na něž na oplátku troubí následující řidiči IAD.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Z tématu o voze 15T oddělena velice plodná diskuze směřující k věčnému problému IGX x TRAM
Re: Škoda 15T ForCity
Ach jo, to jsou argumenty zase:D Na jednu stranu o sobě MM píše, že je ten "rozumný a nevyužívá přesilu" a na závěr to dorazí že sice nerad bourá, ale aspoň se to pak naučí řidiči automobilů, jak se májí ke kolejovým vozidlům chovat.
To mě připomíná větu typu: Nechci ti dát přes držku, jsem silnější, ale když je možnost, tak "tu máš".
A úvahy k železničním přejezdů: to, že někteří řidiče přejíždějí koleje i přes výstrahu je stejné, jako že chodci chodí na přechodech na červenou. Nic zvláštního, ani nového.
To mě připomíná větu typu: Nechci ti dát přes držku, jsem silnější, ale když je možnost, tak "tu máš".
A úvahy k železničním přejezdů: to, že někteří řidiče přejíždějí koleje i přes výstrahu je stejné, jako že chodci chodí na přechodech na červenou. Nic zvláštního, ani nového.
Re: Škoda 15T ForCity
MM-M: máš pravdu ve všech bodech. Je třeba jezdit čitelně, tzn když chci projet, musim to dát najevo a neplížit se ke křižovatce. O tom není pochyb, tak by se mělo jezdit s čímkoliv. Rychlá jízda vůbec není problém. Problém vidím tam, když najedu na koleje, čekám až zmizí protijedoucí auta a ze zatáčky se přiřítí tramvaj. Najede metr před auto a položí palec na zvonek. Tohle a tomu podobné situace - tam vídám tu snahu získat nadřazenost nad motoristy. A toho si samosebou všimnu spíš, když někde někdo půl minuty zvoní na blondýnku. Spíš než prasat v autech, kteří kličkují, spěchají, ale na nikom si nic nevylévají. Prostě žijeme v uspěchaný době. Nedělají to z nenávisti. Já se tu nezastávám prasáren motoristů, ale vidím rozdíl v tom, když někdo bezelstně prasí a v tom, když je někdo plný zla a zášti - natolik, že to s sebou nosí do druhého dne a žere ho to i před výjezdem na další směnu.
A hlavně vůbec nechápu, co má tohle společného s 15T, nadhodil jsem co se mi na ní líbí a hned jsou tu rozbory jak má kdo v autě velkýho lofase - co to s tim má vůbec společného? Honzíku, přehoď to někam do plodnejch debat nebo kam já vím...
A hlavně vůbec nechápu, co má tohle společného s 15T, nadhodil jsem co se mi na ní líbí a hned jsou tu rozbory jak má kdo v autě velkýho lofase - co to s tim má vůbec společného? Honzíku, přehoď to někam do plodnejch debat nebo kam já vím...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
1.) Již v kurzu jsem zjistil, díky vysvětlení některých událostí instruktorem, že slušní lidi jsou dokonce i mezi taxikáři, tak jako naopak hulváti se najdou mezi tramvajáky.Bald píše:..............Já ti na to řeknu jenom jedno - na každý straně se najde sviňák. Jak za volantem, tak za kramlí. A pokud někdo demonstruje svou sílu za tou kramlí, což mimochodem vídám podstatně častěji, je to daleko nebezpečnější.
kramle = madlo pro řidiče tram
2.) Byť se snažím většinou být ten "rozumný co ustoupí" a nevyužívat svou převahu v síle a váze tramvaje, tak jsou situace, kde to jinak nejde, protože v opačném případě se ti druzí nenaučí tu převahu tramvaje vnímat a budou si k ní dovolovat víc a víc (což si mnohdy říkám, že již ani nejde). Od toho instruktora jsem se také naučil, že ne vždy je rozjetí tramvaje na plno nebezpečné. Např. v klidném volném přehledném úseku mezi zastávkami Urxova - Invalidovna, v jehož cca půli je jeden přejezd pro IAD, která by tam mnohdy "ráda závodila", ale právě jen v případě, když se tramvaj "plíží" - čili dle Balda asi rychlou jízdou zrovna "nedemonstruje svou sílu". Musím podotknout, že uvedené místo se vlastně pomalu rovná železničnímu přejezdu a budou-li tramvaje na takových místech pouštět IAD, tak není divu kolik lidí již letos zahynulo na železničních přejezdech - začínají si totiž dovolovat k ještě těžším vlakům to co již dávno dělají tramvajím!!!!
3.) Nemohu souhlasit s tvrzením, že tramvajáci jezdí častěji agresivněji než řidiči IAD - sice i mi jsme lidi, a tedy někdy toho už taky máme "plný zuby" (Zejména, když několikrát za směnu zabráníme nehodě za viněné jiným a ten místo poděkování na nás ukáže jisté gesto.). Pak říkám, ať ode mě IAD nečeká ohleduplnost, mám-li přednost, potom jedu (i když mám času hodně) a basta! Bourám velmi nerad, protože nesnáším vypisování lejster, ale když to v takovém případě nevyjde, já nic neporuším - tzv. "to bude jeho" a snad to alespoň jednoho do budoucna naučí, jak se má ke kolejovým vozidlům chovat.
PS: A upozorňuji, že je to v těchto dnech přesně 12 měsíců co jsem neměl skutečnou nehodu (nepočítám do toho uražené 2 boční blinkry na druhém voze soupravy - pravý otevírajícími se dveřmi zaparkovaného nákladního vozidla, které stihlo ujet než jsem zastavil, a levý asi nějakým protijedoucím - v přímém úseku není na něj vidět, zpozoroval jsem až v levém oblouku). Dovoluji si tvrdit, že je to díky mému řízení se radou instruktora "jezdit sebevědomě - zbytečně se necourat, rozměry a váhou tramvaje si vydobýt přirozený respekt". Jo a mimochodem velmi pomalá a opatrná jízda (snad jako jedinému z kurzu) mi byla vytknuta při zkouškách komisařem z DÚ.
Re: Škoda 15T ForCity
Tahle reakce vypovídá o nějakém vnitřním problému a vzhledem k voleným slovům i o nevyrovnanosti se svým sociálním stavem. Pravděpodobně i se svým pohlavím, protože o délce penisu píší jen ti, kterým se nedostáváP_V píše:Agresivní vzhled slouží u IGK jako prodlužovák penisu, jako nástroj dominance. MOJE zlé auto = vrr na ostatní, kliďte se mi z cesty, padněte do prachu vy bídné socky, jedu JÁ. U tramvaje to ale působí přesně opačně, protože tramvaj není MOJE.
Cestující není záhodno plašit, ale lákat. Tím jako myslím lákat ke svezení, ne k zakoupení ještě agresivnějšího bouráku a laškování při vizuální interakci.
Já ti na to řeknu jenom jedno - na každý straně se najde sviňák. Jak za volantem, tak za kramlí. A pokud někdo demonstruje svou sílu za tou kramlí, což mimochodem vídám podstatně častěji, je to daleko nebezpečnější.
kramle = madlo pro řidiče tram
Škoda 15T ForCity - úklid
Agresivní vzhled slouží u IGK jako prodlužovák penisu, jako nástroj dominance. MOJE zlé auto = vrr na ostatní, kliďte se mi z cesty, padněte do prachu vy bídné socky, jedu JÁ. U tramvaje to ale působí přesně opačně, protože tramvaj není MOJE.Bald píše:... Tramvaj se netváří jako Hyundai, ale má agresivní vzhled. Oproti mírumilovným KT8 a otlemeným sarančatům je to dravec na kolejích (to abych nebyl za patnáctkovýho kverulanta ).
Cestující není záhodno plašit, ale lákat. Tím jako myslím lákat ke svezení, ne k zakoupení ještě agresivnějšího bouráku a laškování při vizuální interakci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Škoda Já myslel, že z toho důvodu to vzniklo...No nic, zasmějeme se později
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Pane Karosáku, vaše představa, že všechny vratné obaly by měly fungovat stejně jako europalety je krásně naivní
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
V potravinářství jsem dělal jenom o prázdninách ve skladu firmy distibující koření.
Já jsem si problematiku přirovnával k paletám, kdy k nim do podniku přivezlo DHLko koření např. z Německa na paletě s vypáleným znakem MÁV nebo PKP, pak přijel kamion maďarské mleté papriky na paletách ÖBB, a když jim z VelMezu přivezly na paletách plastové dózy, tak aby se nemusely ihned z palet sundávat a ušetřil se čas a zbytečná manipulace či proplácení obalů, kamioňákovi se šoupl stejný počet prázdných palet-první které přišly pod ruku. Tedy koloběh vratných obalů (opakovaně použitelného zálohovaného materiálu) předepsaných rozměrů !,označených majitelem, které však kolujují po světě naprosto svobodně, stejně jak bych si to představoval u bas. V tom vidím vtip, výhodu a princip Že si Bernard udělá vratné uzavíratelné láhve, nebo likérka Hill`s vykupuje své ozdobné láhve, je spíš perlička, aby řekněme přilákal zákazníky k dalšímu nákupu (u mě to funguje , protože mívám cesty přes Jindr. Hradec). Ale pokud zavedu ve větším měřítku-plošně systém vratných obalů, měl by fungovat jako palety, nebo se na to vyprdnu, prohlásím obal za "praktický-nevratný" a hurá s tím do nejbližšího kontejneru na tříděný odpad. Basy mají stejné rozměry, a jdou stohovat bez rozdílu majitele a kdybych z "pivovaru Pelhřimov" ošmirgloval nápis a prohlásil, že mi ten "Braník" moc chutnal, tak mi ho vezmou. Stejné je to i v případě Klášter vs. pivovary Praha Já děkuji panu syverinovi za osvětlení, ale nemůžu se systémem souhlasit, byť je to nejspíš jediná možnost, která mi zbývá
Já jsem si problematiku přirovnával k paletám, kdy k nim do podniku přivezlo DHLko koření např. z Německa na paletě s vypáleným znakem MÁV nebo PKP, pak přijel kamion maďarské mleté papriky na paletách ÖBB, a když jim z VelMezu přivezly na paletách plastové dózy, tak aby se nemusely ihned z palet sundávat a ušetřil se čas a zbytečná manipulace či proplácení obalů, kamioňákovi se šoupl stejný počet prázdných palet-první které přišly pod ruku. Tedy koloběh vratných obalů (opakovaně použitelného zálohovaného materiálu) předepsaných rozměrů !,označených majitelem, které však kolujují po světě naprosto svobodně, stejně jak bych si to představoval u bas. V tom vidím vtip, výhodu a princip Že si Bernard udělá vratné uzavíratelné láhve, nebo likérka Hill`s vykupuje své ozdobné láhve, je spíš perlička, aby řekněme přilákal zákazníky k dalšímu nákupu (u mě to funguje , protože mívám cesty přes Jindr. Hradec). Ale pokud zavedu ve větším měřítku-plošně systém vratných obalů, měl by fungovat jako palety, nebo se na to vyprdnu, prohlásím obal za "praktický-nevratný" a hurá s tím do nejbližšího kontejneru na tříděný odpad. Basy mají stejné rozměry, a jdou stohovat bez rozdílu majitele a kdybych z "pivovaru Pelhřimov" ošmirgloval nápis a prohlásil, že mi ten "Braník" moc chutnal, tak mi ho vezmou. Stejné je to i v případě Klášter vs. pivovary Praha Já děkuji panu syverinovi za osvětlení, ale nemůžu se systémem souhlasit, byť je to nejspíš jediná možnost, která mi zbývá
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Chápu rozdíl mezi Plzeňskou (Humpoleckou) láhví s vlastním vzhledem a klasickou Eurolahví, která se liší pouze etiketou, kterou mycí linka stejně tak, jako tak spaří - takže pokud někdo odmítá vykupovat Eurolahve, je to jen pouze jen a jen jeho nezájem a neochota. Pivovarům je šuma fuk, jestli se jim vrátí láhev Platanu, nebo Svijan - je to jenom sklo.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Aha , ty jsi asi nikdy nepracoval v potravinách.
Tvoje představa, že na jednom konci republiky koupíš basu a pak ji na druhém konci půjdeš bez problémů vrátit by totiž fungovala jenom v takovém hypotetickém případě, že by existovala nějaká centrální distribuce společná pro všechny pivovary bez rozdílu, což nefunguje. Současný stav věcí je takový, že
- Plzeňský prazdroj má vlastní distribuční síť, která pokrývá celou republiku
- Větší celostátní pivovary dodávají do distribučních center jednotlivých obchodních sítí, odkud se pivo dál rozváží do jednotlivých obchodů společně s ostatním zbožím. Pro menší prodejce mají nasmlouvané velkoobchodní partnery po celé republice.
- Menší regionální pivovary mají obvykle vlastní síť, která ale pokrývá jenom nejbližší okolí pivovaru.
Takže pro příště doporučuju přeskládat Poutníky do basy od něčeho, co se prodává "na každém rohu po celé republice". Ideálně třeba od Braníku.
Tvoje představa, že na jednom konci republiky koupíš basu a pak ji na druhém konci půjdeš bez problémů vrátit by totiž fungovala jenom v takovém hypotetickém případě, že by existovala nějaká centrální distribuce společná pro všechny pivovary bez rozdílu, což nefunguje. Současný stav věcí je takový, že
- Plzeňský prazdroj má vlastní distribuční síť, která pokrývá celou republiku
- Větší celostátní pivovary dodávají do distribučních center jednotlivých obchodních sítí, odkud se pivo dál rozváží do jednotlivých obchodů společně s ostatním zbožím. Pro menší prodejce mají nasmlouvané velkoobchodní partnery po celé republice.
- Menší regionální pivovary mají obvykle vlastní síť, která ale pokrývá jenom nejbližší okolí pivovaru.
Takže pro příště doporučuju přeskládat Poutníky do basy od něčeho, co se prodává "na každém rohu po celé republice". Ideálně třeba od Braníku.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Reakce na téma "Kam s ním..."
JO O2..jsem si říkal, že když si dobíjím kredit, stojí mě to víc, než leckterý "výhodný kůůl tarif". Ale když vidím do čeho bych se taky mohl úpisem ďáblu dostat...ne, děkuji. Možná mě to ve výsledku přijde levněji, nebo aspoň vím, na čem jsem a v případě nouze můžu kartu hodit do kanálu
A když už jsem u toho běhání od čerta k ďáblu (info ohledně výluky LD na Ještěd) neměl jste někdo v poslední době problém s vrácením bas Dostal jsem za úkol se vratných obalů (3 basy a cca 70 lahví různých pivovarů) zbavit a tak jsem vyrazil do terénu. Přišel jsem do prvních potravin, kde byl lahvomat, nebral však basy, tak mi paní (zpruzená prací ve výkonu trestu) řekla, že mi vezme jen flašku od Burellu, zbytek ne a na basu se musí zeptat vedoucí. Než došla pro vedoucí, tak jsem flašky prohnal opodál stojícím lahvomatem a bylo. Ale basu jsem si nesl zpět. Druhý den jsem flašky zbavil etiket a vzali mi Klášter, P(r)outníka...poznali prd, ale basa "Pivovar Pejhřimov" se mnou procestovala opět půl Prahy. V jedné večerce jsem se taky ptal, jestli jim přijde normální, abych jel basu vrátit půl republiky, a proč je tedy zaveden systém vratných obalů, když je "nelze vrátit". Nakonec jsem se domluvil s pekelně utajeným lahvomatem mezi toaletami a unikovým východem u Edenu, který zbaštil všechno a kecy neměl. Akorát po mém náporu se ucpal a paní za mnou měla smůlu, ale já už měl ruce jak šimpanz a bylo mi to fuk
Má někdo podobnou zkušenost Nění náhodou chyba v systému vratných obalů, když to nefunguje Nebo mi něco uniklo A co na to Jan Tleskač
JO O2..jsem si říkal, že když si dobíjím kredit, stojí mě to víc, než leckterý "výhodný kůůl tarif". Ale když vidím do čeho bych se taky mohl úpisem ďáblu dostat...ne, děkuji. Možná mě to ve výsledku přijde levněji, nebo aspoň vím, na čem jsem a v případě nouze můžu kartu hodit do kanálu
A když už jsem u toho běhání od čerta k ďáblu (info ohledně výluky LD na Ještěd) neměl jste někdo v poslední době problém s vrácením bas Dostal jsem za úkol se vratných obalů (3 basy a cca 70 lahví různých pivovarů) zbavit a tak jsem vyrazil do terénu. Přišel jsem do prvních potravin, kde byl lahvomat, nebral však basy, tak mi paní (zpruzená prací ve výkonu trestu) řekla, že mi vezme jen flašku od Burellu, zbytek ne a na basu se musí zeptat vedoucí. Než došla pro vedoucí, tak jsem flašky prohnal opodál stojícím lahvomatem a bylo. Ale basu jsem si nesl zpět. Druhý den jsem flašky zbavil etiket a vzali mi Klášter, P(r)outníka...poznali prd, ale basa "Pivovar Pejhřimov" se mnou procestovala opět půl Prahy. V jedné večerce jsem se taky ptal, jestli jim přijde normální, abych jel basu vrátit půl republiky, a proč je tedy zaveden systém vratných obalů, když je "nelze vrátit". Nakonec jsem se domluvil s pekelně utajeným lahvomatem mezi toaletami a unikovým východem u Edenu, který zbaštil všechno a kecy neměl. Akorát po mém náporu se ucpal a paní za mnou měla smůlu, ale já už měl ruce jak šimpanz a bylo mi to fuk
Má někdo podobnou zkušenost Nění náhodou chyba v systému vratných obalů, když to nefunguje Nebo mi něco uniklo A co na to Jan Tleskač