Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Láďa » 24.11.2011 18:17

Já mám za to, že směrovky jsou hned vedle světel. Na obrázku v tom růžovo-fialovém rámečku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od kruťák » 24.11.2011 18:16

chemik píše:Pardón, světla jsem přehlíd, už je vidím, ale blinkry ne.
Blinkry jsou vedle světel v jedné budce :)
Ano to jsou vlaječky, zřejmě aby byla z tramvaje vidět šířka radlice. Maják je ve formě LED blikače po obou stranách na jedné tyči s vlajkami - případně to jsou blikače a maják je u světel.
Jak by se měl řešit průjezd výhybkama?
Délka podvozku 2,7 m + radlice 1,5 až 2m. Bráno podle výkresu pragoimexu za předpokladu, že rozchod kol na bokorysu je 1435mm. U radlice záleží na natočení a hlavně modelu, jaký DPP má, protože Tecna se vyrábí ve velikostech od 2,5m do 3,5m šířky.
Tleskač jen tleská =D> :D
Naposledy upravil(a) kruťák dne 24.11.2011 18:18, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od chemik » 24.11.2011 17:08

Pardón, světla jsem přehlíd, už je vidím, ale blinkry ne. A to vepředu jsou vlaječky?
Zatím taky nevidím majáky, které by to asi mělo mít, stejně jako by asi i tramvaj měla bejt vybavenáá majákama.
A stran toho "závaží" - je vybaveno nějakým zbrzdným systémem? Nebo když se utrhne od tramvaje (např při jízdě z Burranova), tak dojede až na zlíchov?
A jak se bude řešit průjezd výhybkama?
A dokáže někdo odhadnout délku toho celého "nástavce" (závaží + radlička) ???

A co na to Jan Tleskač?
Už mlčim, napadá mě spousta otázek, na které by mohl znát odpovědi pan Démon :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od kruťák » 24.11.2011 16:25

Radlice je speciálně upravený model TECNA od firmy MTM Tech. Mě by zase spíš zajímalo, jak ta radlice vypadá zezadu. Jestli to má přídavný podklápěný břit z oceli a jestli tudíž bude moct i na zledovatělé úseky (když je jeden takový pluh na celou Prahu, je zledovatělost pravděpodobná), neboť vpředu vidím jen umělý břit.
A že jsem tak smělý, to je fotka z ÚDDP?

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Láďa » 24.11.2011 15:25

chemik: Minimálně má světla a směrovky. Je to vidět na fotce.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Absolut » 24.11.2011 15:05

Hydrauliku s ovládáním z vozu to prý má.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MOp » 24.11.2011 14:59

Na to ti odpovim, az to budu videt "na zivo". Budme radi za tento "insider" snimek.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od chemik » 24.11.2011 14:42

Mě by zajímala spousta jinejch věcí, co není z té jedné fotky patrná, např:
- bude ta radlice bržděná, respektive ten podvozek mezi radlicí a tramvají, vezoucí závaží ???
- bude to spojené klasicky spřáhlem?
- budou použity sdružené zásuvky?
- co ta radlice bude umět? Svítit? Zvonit? Bude mít blinkry? Bude hydraulicky zvedatelná? Dálkově?
- kde bude ustájená? Kdo s ní bude moci jezdit?
- nebude na řízení tohoto vlaku potřebné nějaké seznámení?
- kudy bude tenhle pluh jezdit? Když vezmu v potaz, že loni při kalamitě vyjely v podstatě okamžitě všechny pluhy ze všech vozoven a jezdily furt a stejně nestačily odhrabávat, taak jeden takovejdlenc pluh Prahu nevytrhne

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od trainzjohny » 24.11.2011 10:58

Mmch, je opravdu dobrá volba udělat přípojku na jeho připojení jen na 8300 ?? Já bych tedy prioritně jeho připojení udělal na současné pluhy, čímž by se zvýšila jejich použitelnost a navíc to pojedou pluhy dva ? První tenhle co prohrne trať a pak eMko které vyčistí vexle a posolí stanice ?! To je zase logika DP #-o

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobek » 24.11.2011 10:38

No co, TSK se taky nestará o to, že to tu hrne na chodník. :) Když už přijedou. 8-[

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od trainzjohny » 24.11.2011 9:05

V tomto směru s vámi nesouhlasím. Podle mě v Praze není tolik sněhu aby to současné pluhy nezvládly a navíc jeden takovýhle udělák situaci nespraví, jen bude 364 dní v roce někde zabírat místo.

Nemluvě o tom že už slyším správu silnic jak řve že jim hází DPP sníh z kolejí na silnice....

Uživatelský avatar
Jeníček
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 31.7.2010 0:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Jeníček » 23.11.2011 23:19

Láďa píše:
M.Passi píše:Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T? :?:
Asi tak. Nedávno jsem si říkal, že by byla paráda, kdyby přesně něco takového bylo i v Praze. Zejména poté, co jsem viděl odklízení sněhu v Magdeburgu. Ví někdo, co se bude dít s 5572? A ještě 1 dotaz, jaká bude rychlost pluhu? Stejná jako u nynějších pluhů?
Gratuluju, konečně někdo začal myslet hlavou a udělalo se nějaké pořádné řešení na sněhové kalamity! Nebo jen někomu nahoře došlo, že by naši noví plzenští miláčci v těch vánicích, co tu míváme, po pár metrech zdechly? :-) tak či onak, chválím! :)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Láďa » 23.11.2011 22:56

M.Passi píše:Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T? :?:
Asi tak. Nedávno jsem si říkal, že by byla paráda, kdyby přesně něco takového bylo i v Praze. Zejména poté, co jsem viděl odklízení sněhu v Magdeburgu. Ví někdo, co se bude dít s 5572? A ještě 1 dotaz, jaká bude rychlost pluhu? Stejná jako u nynějších pluhů?

M.Passi
Uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 27.2.2007 17:57
Bydliště: Praha 7

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od M.Passi » 23.11.2011 22:42

Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T? :?:

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Encore » 23.11.2011 1:01

Pro priste bych zastavku projistotu zneplatnil treba bagrem... Nebo Tatra by na to mohla stacit... :oD
Pozn.: Jen pokus o vtipek, nechci nikoho urazit. Souhlasim, ze to je krok kupredu a dekuji :)

Odpovědět