Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Já mám za to, že směrovky jsou hned vedle světel. Na obrázku v tom růžovo-fialovém rámečku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Blinkry jsou vedle světel v jedné budcechemik píše:Pardón, světla jsem přehlíd, už je vidím, ale blinkry ne.
Ano to jsou vlaječky, zřejmě aby byla z tramvaje vidět šířka radlice. Maják je ve formě LED blikače po obou stranách na jedné tyči s vlajkami - případně to jsou blikače a maják je u světel.
Jak by se měl řešit průjezd výhybkama?
Délka podvozku 2,7 m + radlice 1,5 až 2m. Bráno podle výkresu pragoimexu za předpokladu, že rozchod kol na bokorysu je 1435mm. U radlice záleží na natočení a hlavně modelu, jaký DPP má, protože Tecna se vyrábí ve velikostech od 2,5m do 3,5m šířky.
Tleskač jen tleská
Naposledy upravil(a) kruťák dne 24.11.2011 18:18, celkem upraveno 1 x.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Pardón, světla jsem přehlíd, už je vidím, ale blinkry ne. A to vepředu jsou vlaječky?
Zatím taky nevidím majáky, které by to asi mělo mít, stejně jako by asi i tramvaj měla bejt vybavenáá majákama.
A stran toho "závaží" - je vybaveno nějakým zbrzdným systémem? Nebo když se utrhne od tramvaje (např při jízdě z Burranova), tak dojede až na zlíchov?
A jak se bude řešit průjezd výhybkama?
A dokáže někdo odhadnout délku toho celého "nástavce" (závaží + radlička) ???
A co na to Jan Tleskač?
Už mlčim, napadá mě spousta otázek, na které by mohl znát odpovědi pan Démon
Zatím taky nevidím majáky, které by to asi mělo mít, stejně jako by asi i tramvaj měla bejt vybavenáá majákama.
A stran toho "závaží" - je vybaveno nějakým zbrzdným systémem? Nebo když se utrhne od tramvaje (např při jízdě z Burranova), tak dojede až na zlíchov?
A jak se bude řešit průjezd výhybkama?
A dokáže někdo odhadnout délku toho celého "nástavce" (závaží + radlička) ???
A co na to Jan Tleskač?
Už mlčim, napadá mě spousta otázek, na které by mohl znát odpovědi pan Démon
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Radlice je speciálně upravený model TECNA od firmy MTM Tech. Mě by zase spíš zajímalo, jak ta radlice vypadá zezadu. Jestli to má přídavný podklápěný břit z oceli a jestli tudíž bude moct i na zledovatělé úseky (když je jeden takový pluh na celou Prahu, je zledovatělost pravděpodobná), neboť vpředu vidím jen umělý břit.
A že jsem tak smělý, to je fotka z ÚDDP?
A že jsem tak smělý, to je fotka z ÚDDP?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
chemik: Minimálně má světla a směrovky. Je to vidět na fotce.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Hydrauliku s ovládáním z vozu to prý má.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Na to ti odpovim, az to budu videt "na zivo". Budme radi za tento "insider" snimek.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Mě by zajímala spousta jinejch věcí, co není z té jedné fotky patrná, např:
- bude ta radlice bržděná, respektive ten podvozek mezi radlicí a tramvají, vezoucí závaží ???
- bude to spojené klasicky spřáhlem?
- budou použity sdružené zásuvky?
- co ta radlice bude umět? Svítit? Zvonit? Bude mít blinkry? Bude hydraulicky zvedatelná? Dálkově?
- kde bude ustájená? Kdo s ní bude moci jezdit?
- nebude na řízení tohoto vlaku potřebné nějaké seznámení?
- kudy bude tenhle pluh jezdit? Když vezmu v potaz, že loni při kalamitě vyjely v podstatě okamžitě všechny pluhy ze všech vozoven a jezdily furt a stejně nestačily odhrabávat, taak jeden takovejdlenc pluh Prahu nevytrhne
- bude ta radlice bržděná, respektive ten podvozek mezi radlicí a tramvají, vezoucí závaží ???
- bude to spojené klasicky spřáhlem?
- budou použity sdružené zásuvky?
- co ta radlice bude umět? Svítit? Zvonit? Bude mít blinkry? Bude hydraulicky zvedatelná? Dálkově?
- kde bude ustájená? Kdo s ní bude moci jezdit?
- nebude na řízení tohoto vlaku potřebné nějaké seznámení?
- kudy bude tenhle pluh jezdit? Když vezmu v potaz, že loni při kalamitě vyjely v podstatě okamžitě všechny pluhy ze všech vozoven a jezdily furt a stejně nestačily odhrabávat, taak jeden takovejdlenc pluh Prahu nevytrhne
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Mmch, je opravdu dobrá volba udělat přípojku na jeho připojení jen na 8300 ?? Já bych tedy prioritně jeho připojení udělal na současné pluhy, čímž by se zvýšila jejich použitelnost a navíc to pojedou pluhy dva ? První tenhle co prohrne trať a pak eMko které vyčistí vexle a posolí stanice ?! To je zase logika DP
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
No co, TSK se taky nestará o to, že to tu hrne na chodník. Když už přijedou.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
V tomto směru s vámi nesouhlasím. Podle mě v Praze není tolik sněhu aby to současné pluhy nezvládly a navíc jeden takovýhle udělák situaci nespraví, jen bude 364 dní v roce někde zabírat místo.
Nemluvě o tom že už slyším správu silnic jak řve že jim hází DPP sníh z kolejí na silnice....
Nemluvě o tom že už slyším správu silnic jak řve že jim hází DPP sníh z kolejí na silnice....
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Gratuluju, konečně někdo začal myslet hlavou a udělalo se nějaké pořádné řešení na sněhové kalamity! Nebo jen někomu nahoře došlo, že by naši noví plzenští miláčci v těch vánicích, co tu míváme, po pár metrech zdechly? tak či onak, chválím!Láďa píše:Asi tak. Nedávno jsem si říkal, že by byla paráda, kdyby přesně něco takového bylo i v Praze. Zejména poté, co jsem viděl odklízení sněhu v Magdeburgu. Ví někdo, co se bude dít s 5572? A ještě 1 dotaz, jaká bude rychlost pluhu? Stejná jako u nynějších pluhů?M.Passi píše:Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Asi tak. Nedávno jsem si říkal, že by byla paráda, kdyby přesně něco takového bylo i v Praze. Zejména poté, co jsem viděl odklízení sněhu v Magdeburgu. Ví někdo, co se bude dít s 5572? A ještě 1 dotaz, jaká bude rychlost pluhu? Stejná jako u nynějších pluhů?M.Passi píše:Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Teda ten novej pluh vypadá vážně dobře...že by konečně nějaké řešení nedostatečné šíře radlice u pluhů, kvůli průjezdu 15T?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Pro priste bych zastavku projistotu zneplatnil treba bagrem... Nebo Tatra by na to mohla stacit... :oD
Pozn.: Jen pokus o vtipek, nechci nikoho urazit. Souhlasim, ze to je krok kupredu a dekuji
Pozn.: Jen pokus o vtipek, nechci nikoho urazit. Souhlasim, ze to je krok kupredu a dekuji