Podle mě jen 30 m.článek o smyčce Kotlářka píše:Cca 100 následujících metrů pokračují 3 koleje přímých úsekem.
P.S. Tady se nějak rozhodilo menu pro výběr vleček. Z předchozího menu zmizela značka </select> </form> .
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Podle mě jen 30 m.článek o smyčce Kotlářka píše:Cca 100 následujících metrů pokračují 3 koleje přímých úsekem.
MF píše:Asi nemají lidi jako tady na místních oddelenich. Otázkou je proc to hlásit. Stejně nikoho nechytnou9001 píše:Hezké fotky z Budapešti. .
Jinak tyhle zmrdy co zničí auto bych střílel. Já i po dvou letech nacházím střepy, které zapadly buhví kam... Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam.
Škoda, že nemůžu najít scénu z Pulp Ficton s Travoltou, kde tohle "komentuje"
A pochybuji, ze kluci měli hnědku pojistenou na vandalismus.
Asi nemají lidi jako tady na místních oddelenich. Otázkou je proc to hlásit. Stejně nikoho nechytnou9001 píše:Hezké fotky z Budapešti. .
Jinak tyhle zmrdy co zničí auto bych střílel. Já i po dvou letech nacházím střepy, které zapadly buhví kam... Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam.
Škoda, že nemůžu najít scénu z Pulp Ficton s Travoltou, kde tohle "komentuje"
V letech tzv totality byly náhradní díly legislativně ošetřeny, kdy výrobce musel zajistit ND po dobu 10 let od ukončení výroby typu jistého výrobku (kde jsou ty časy), to znamená, že vozy typu T2, jejichž výroba skončila v roce 1962, musely být při GO rekonstruovány na T2R v 70. letech. Předpokládám toto i u vozů T1, u kterých výzbroj byla téměř ze stejných komponent jak T2 (nebo jimi nahraditelných). Jednodušší pro Prahu (oplývající dostatečnými finančními zdroji oproti jiným městům), než rekonstrukce shnilé skříně, byl nákup nových skříní T3 s novou výzbrojí Tr 37 posazenými na repasované podvozky díly z typu T3vláčky87 píše:Ještě k problematice skříní T3, ...
No jedině a možná proto, aby se nahlas neříkalo, že se vlastně vozy vyhodily po 16ti letech. Rekonstrukce zní přijatelněji. I když internet nebyl a tisk byl pod cenzurou...P_V píše:Díky za doplnění, tohle (co se z původní T1 zachovalo) jsem v článku hledal a nenašel.
A jaký to tehdy mělo důvod, rekonstruovat formou nové tramvaje? Dnes je to kvůli odlišným předpisům na nové a reko tramvaje, ale proč tehdy?
Takže Praha dostala 16 nových tramvají T3 za peníze určené na nákup ND a původní T1 posloužily jako zdroj náhradních dílů pro ostatní T1.že_by na konkurenčním fóru píše:Na dotaz na tzv. "rekonstrukce" vozů T1 a T2 na T3 v Praze, Mostě, Bratislavě i Košicích lze odpovědět takto:
Výrobce měl v plánovitém hospodářství ploblém s plněním dodávek náhradních dílů. Bylo pro něj jednodušší dodat soubor náhradních dílů smontovaný do podoby komplení tramvaje. Tu navíc DP zaplatil z peněz na nákup ND a jako bonus mu zůstala starší tramvaj, kterou mohl kanibalizovat k údržbě ostatních vozů či v tichosti sešrotovat po těžší nehodě.
V některých případech byly dodány celé tramvaje vcelku, v jiných případech opravdu jen kompletní kastle bez podvozků (a podvozky třeba o rok/dva později) a v jiných případech byly dodány ND tak, že na jednom vagónu byla kastle na kozách a na druhém vagónu podvozky. Bolševik si rád lhal do kapsy.
Díky za doplnění, tohle (co se z původní T1 zachovalo) jsem v článku hledal a nenašel.MF píše:Protože jak je obecně známo s T1 měly tyto vozy společné jen papíry.