Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.4.2014 7:40

Bobik: Milan nepřehání, neboť už i na radnici byl vysloven úkol pro městské organizace, že mají připravit, jak taková místa značit ;-). První foto asi možné, druhé, vzhledem k tomu, že je to jedna křižovatky, asi ne.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4652
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 09.4.2014 6:55

Milane, promiň, ale to už přeháníš. Neměli bychom nakonec tam postavit policajty na 24 hod denně, aby případně varoval před vjetím do jámy? Značek už je na silnicích ažaž. Naopak, čím víc, tím větší chaos to bude.
Ostatně s Brusnicí je problém jinde. Pokud tam někdo omylem vjede, což se u místa neznalých stát může, i když dneska už je to dobře značený, tak si zpravidla omylu hned všimne. Jenže - a to je podstatné - málokomu se to chce vycouvávat, tudíž se to snaží projet. A snaží se to projet i přes jámu, která je dobře vidět i v noci. Další část holt jede jako prase a jámy si všimne obvykle až když je v ní.
A na tohle ti nepomůže ani stopadesát značek.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.4.2014 0:50

Pepa píše:Past na mamuta na Brusnici je úspěšná, už tam minimálně jedno auto skončilo... :)
a můžeme se opravdu divit, když to není jasně označeno DZ (dopravními značkami - viz přílohy)?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Pepa » 08.4.2014 22:56

Past na mamuta na Brusnici je úspěšná, už tam minimálně jedno auto skončilo... :)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2014 13:44

9001 píše:Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam. :wink:
Když jsem bydlel na x Střelničná Davíídkova tak trvalo půl dne než se Ochránci domluvili kterému místnímu oddělení to vlastně patří. Papír od Policie je potřeba pro pojišťovnu. Jednou jsem to u pojišťovny zkusil bez papíru a měli dost řečí.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3846
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 06.4.2014 23:31

článek o smyčce Kotlářka píše:Cca 100 následujících metrů pokračují 3 koleje přímých úsekem.
Podle mě jen 30 m.


P.S. Tady se nějak rozhodilo menu pro výběr vleček. Z předchozího menu zmizela značka </select> </form> .

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4652
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 31.3.2014 19:03

To maj z toho, že neseděj doma na zadku. Doma by jazykový problémy s policií nebyly. :lol:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MF » 31.3.2014 15:18

No já se bavil s maďarským tramvajakem anglicky a docela to slo. Ptal se kolik bereme na hodinu a já rekl 8euro. Nechtěl jsem lhát ale myslel jsem ze 1euro je 20Kč. Takže jsem to trochu nad hodnotil. Hbite vlezl do tramvaje, zatocil klikou a byl pryč. Přitom se zadumane mracil.

Uživatelský avatar
Mr.Cross
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 05.11.2006 23:22

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Mr.Cross » 31.3.2014 14:12

Já ti dám hnědku! :-D Cihlička to byla :-P Pojištěný auto bylo takže sem platil litr spoluúčast a zbytek šlo z havarijka.. Spíš to harakiri se domluvit byt horor..
MF píše:
9001 píše:Hezké fotky z Budapešti. =D> .

Jinak tyhle zmrdy co zničí auto bych střílel. Já i po dvou letech nacházím střepy, které zapadly buhví kam... Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam. :wink:

Škoda, že nemůžu najít scénu z Pulp Ficton s Travoltou, kde tohle "komentuje"
Asi nemají lidi jako tady na místních oddelenich. Otázkou je proc to hlásit. Stejně nikoho nechytnou
A pochybuji, ze kluci měli hnědku pojistenou na vandalismus.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MF » 31.3.2014 12:02

9001 píše:Hezké fotky z Budapešti. =D> .

Jinak tyhle zmrdy co zničí auto bych střílel. Já i po dvou letech nacházím střepy, které zapadly buhví kam... Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam. :wink:

Škoda, že nemůžu najít scénu z Pulp Ficton s Travoltou, kde tohle "komentuje"
Asi nemají lidi jako tady na místních oddelenich. Otázkou je proc to hlásit. Stejně nikoho nechytnou
A pochybuji, ze kluci měli hnědku pojistenou na vandalismus.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9967
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od 9001 » 31.3.2014 10:44

Hezké fotky z Budapešti. =D> .

Jinak tyhle zmrdy co zničí auto bych střílel. Já i po dvou letech nacházím střepy, které zapadly buhví kam... Jinak i PČR mi volala, že mám přijet na služebnu a nafotí to tam. :wink:

Škoda, že nemůžu najít scénu z Pulp Ficton s Travoltou, kde tohle "komentuje"

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od chemik » 31.3.2014 0:38

Chválím admina Petra za pěkný příspěvek v "Na znamení"
:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
J*M*B
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 02.4.2008 19:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od J*M*B » 25.3.2014 11:14

vláčky87 píše:Ještě k problematice skříní T3, ...
V letech tzv totality byly náhradní díly legislativně ošetřeny, kdy výrobce musel zajistit ND po dobu 10 let od ukončení výroby typu jistého výrobku (kde jsou ty časy), to znamená, že vozy typu T2, jejichž výroba skončila v roce 1962, musely být při GO rekonstruovány na T2R v 70. letech. Předpokládám toto i u vozů T1, u kterých výzbroj byla téměř ze stejných komponent jak T2 (nebo jimi nahraditelných). Jednodušší pro Prahu (oplývající dostatečnými finančními zdroji oproti jiným městům), než rekonstrukce shnilé skříně, byl nákup nových skříní T3 s novou výzbrojí Tr 37 posazenými na repasované podvozky díly z typu T3

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 943
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od ZXS91 » 24.3.2014 22:59

Přerovnání odkazů na zastávkovém sloupku je účelem, nebo je chyba u mě? :D

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od vláčky87 » 03.3.2014 22:39

Ještě k problematice skříní T3, něco z toho, co z té doby pamatuji z pohledu člověka od výrobce.
l. Typ T1 byl z celé řady nejmenší počtem kusů, vyroben celkem v 6. seriích, z nichž prvé čtyři měly řadu nedostatků především v oblasti málo spolehlivé el. výzbroje a proto byla většina později různě upravována na standard serií T2, které Praha neměla. Zde docházelo k nahrazování uzlů přímo díly z rozbíhající se výroby T3.
II. Problém byl i v dodávkách ND, protože především Tatra, v té době /do roku 1966/ ještě vyráběla nákadní i osobní vagony a později i lokomotivy. Došlo sice k delimitaci výroby ND na T1 na různá družstva a fabriky s nulovými zkušenostmi z takové výroby, ale výsledky byly tristní, produkce byla nekvalitní nebo vůbec žádná. Naopak pro Tatru i Trakci bylo přijatelnější vyrobit náhradní skříně, které představovaly kontrolovatelné využití výrobních kapacit, a nemusely problematicky řešit náhodné výkyvy pracností jen některých profesí při výrobě ND.
III. Značnou důležitost měla snaha všech DP na unifikaci vozového parku, která v 60. letech směřovala jednoznačně k typu T3, čemuž byla podřízena i probíhající výstavba opravárenských základen především v Praze a Ostravě a projektanti technologií dílen se těmto požadavkům přizpůsobovali. Tento trend unifikací nakonec probíhá i dnes, kdo dnes vzpomene, že na T3 byly převodovky hypoidni i dvoustupňové, blatníky plechové i plastové, motorgenerátory SS 16 i SMD 16, motory TM 22 nebo TE 022 a mnoho dalších změn, které se při opravách promítaly do předchozích serií.

Odpovědět