Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
jenže oni nepočítají Moravu s Slezko Brno je asi mimo....
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
To sice byla, ale jen do roku 1949, což by se pro férovost počítat mělo. Na druhou stranu, pražská doprava také nebyla do roku 1897 monopolní.ZXS91 píše:"V roce 1937 dosahovala délka tramvajových tratí v Ústí nad Labem téměř 47 km. Šlo tak po Praze a Brně o třetí nejrozsáhlejší tramvajový provoz v Česku." Citace z wikiSmasska píše:Nějak mi nesedí historické pořadí velikosti tramvajových systémů u nás, zmíněné v článku o MHD v UnL. Podle "největší slávy" by to mělo být takto:
1.Praha
2.Ostrava (a okolí)
3.Brno
až 4.Ústí nad Labem.
Kde je chyba - u mne, nebo v článku?
Knížka "Sto let MHD v Ústí nad Labem" (autoři Ivan a Miroslav Grisovi) pak na straně 18 uvádí: "Tramvajový provoz v Ústí a okolí se výstavbou tratí ve dvacátých a třicátých letech stal co do rozsahu třetím největším v tehdejším ČSR (po Praze a Brnu, ostravská tramvajová doprava byla provozována více majiteli na dvou rozchodech).
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
"V roce 1937 dosahovala délka tramvajových tratí v Ústí nad Labem téměř 47 km. Šlo tak po Praze a Brně o třetí nejrozsáhlejší tramvajový provoz v Česku." Citace z wikiSmasska píše:Nějak mi nesedí historické pořadí velikosti tramvajových systémů u nás, zmíněné v článku o MHD v UnL. Podle "největší slávy" by to mělo být takto:
1.Praha
2.Ostrava (a okolí)
3.Brno
až 4.Ústí nad Labem.
Kde je chyba - u mne, nebo v článku?
Knížka "Sto let MHD v Ústí nad Labem" (autoři Ivan a Miroslav Grisovi) pak na straně 18 uvádí: "Tramvajový provoz v Ústí a okolí se výstavbou tratí ve dvacátých a třicátých letech stal co do rozsahu třetím největším v tehdejším ČSR (po Praze a Brnu, ostravská tramvajová doprava byla provozována více majiteli na dvou rozchodech).
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Nějak mi nesedí historické pořadí velikosti tramvajových systémů u nás, zmíněné v článku o MHD v UnL. Podle "největší slávy" by to mělo být takto:
1.Praha
2.Ostrava (a okolí)
3.Brno
až 4.Ústí nad Labem.
Kde je chyba - u mne, nebo v článku?
1.Praha
2.Ostrava (a okolí)
3.Brno
až 4.Ústí nad Labem.
Kde je chyba - u mne, nebo v článku?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
7251 byla od ledna 2011 do června 2014 na Žižkově a nyní je opět ve Vokovicích. Ostatně není to poprvé, co tyto vozovny tento vůz mezi sebou vyměňují...
Jinak zpráva o opravě 8021 mě hodně těší, jen ale aby ji bylo s čím spojovat, když je jinak ve stavu 5 řídících a 5 řízených T3M (stačí samozřejmě vyřadit 8014 a je to).
Jinak zpráva o opravě 8021 mě hodně těší, jen ale aby ji bylo s čím spojovat, když je jinak ve stavu 5 řídících a 5 řízených T3M (stačí samozřejmě vyřadit 8014 a je to).
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Do SA snad nepatřila, ne? 7251 jezdila za ŽI do 27. 6. a od té doby VO. Stabilně linka 5.parrot píše:Nejezdila ještě v týdnu 7251 na l. 5 za SA?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Jo jo Motolu by tato sestava pankráckých 61 ks 15T slušela Nejezdila ještě v týdnu 7251 na l. 5 za SA? A co dělají T6 v HL? Proč se tam jako dočasná náhrada za vyřazené Terezky nadají přebytečné T3SUCS ze ŽI nebo z VO?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
No, ale mě se aktuálně zobrazuje pod vozovnou Motol vozy z vozovny Pankrác k datu 5.7.2014 a pod vozovnou Pankrác jsou správné vozy, ale k datu 8.6.2014. Zřejmě překlep při nahrávání, kdy data pro Pankrác byla nahrána do Motola.
A ještě drobnost, v Okně do dílen se nám na MO objevil vůz 78021 (HL). Asi by to měl být 8021, pokud je HL správně.Bulterier47 píše:Děkuji za aktuální rozmístění vozů!
- Bulterier47
- Uživatel
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.2.2014 19:21
- Bydliště: 16, 25, 52, 54, 110, 186, 273, 559
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Děkuji za aktuální rozmístění vozů!
Jen poznámka: vůz 8067 již je v provozu.
Jen poznámka: vůz 8067 již je v provozu.
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Budapešť je super. Byl jsem tam několikrát, ale nikdy ne za tramvajemi. Přesto jsem nějaké ty snímečky pořídil. Bohužel soupravy T5 se mi celkem vyhýbaly. Každému mohu návštěvu tohoto města doporučit. Je moc krásné.
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Tak koukám jak posloužila 8005 hasičům. To jako kvůli tomuhle okénku, které bych i já byl schopen za dvě minuty vyříznout flexou zničili vůz, který se mohl případně prodat? To jsem čekal, že ho zrychtují víc. Cvičení jsou protřeba, o tom žádná, ale toto? To je jako kdyby dostal elektrikář kleště a zkoušel si přecvaknout dvojlinku
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Nejsem si jist, že tato formulace je správná: Na linku 91 byl v sobotou 7. června objevil vůz T1 ev.č.5002.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Parádní fotoreportáž o Budapešťských Combinech Jenom jedna menší oprava. Combino je vybavené hned šesti podvozky, ne čtyřmi, jak je uvedeno v článku
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Koukám na ten článek o T6 a B6 a řekl bych, že autor nějak asi moc neví o čem píše. Je zmiňován dle jeho slov: motorový vlečný vůz. Pod tímto označením bych si představil vůz, který se od motorového T6 liší jen tím, že nemá kabinu. Jenže potom je zmiňováno provozní brzdění pomocí brzdných magnetů (solenoidů) a z toho tedy jasně plyne, že vůz není motorový, ale opravdu jen vlečný, jelikož kdyby měl motory, tak bude mít možnost brzdit elektrodynamicky. Takže se jedná jen o tramvajový vlek. Nikoliv o bezkabinový motorák
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
K té smyčce na Vypichu - nemá někdo představu jak to tam má po přestavbě vypadat? Mluvilo se o tom, že uprostřed smyčky budou končit busy. Bude smyčka nějak výrazně zvětšená? Případně budou busy vozit lidi až do smyčky kde bude přestup?