Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Prukl
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 11.11.2010 18:42

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Prukl » 30.3.2015 22:42

Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá. :shock:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 926
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobek » 27.3.2015 15:50

Jednou jsem šťoura, tak co se dá dělat. :)
...opět na Plzeňské ulici, stanice účastníkem...
Jinak se připojuju ke chvále krušnohorské reportáže.
K povzdechu pana MF: ono je to těžký, když většina potenciálních cestujících byla odejita a navíc to končilo v zahraničí, byť tom, co za války střílelo jen do vzduchu...

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 126
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Marek Kubík » 27.3.2015 12:19

Píšu pochvalu za článek o 9163, je to parádní čtení. =D>

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 115
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od -KUBI- » 26.3.2015 19:59

Na to, že vůz 9163 nebyl v provozu v Praze ani 4 roky, měl docela bohatý životopis :) Jaký je vývoj ohledně vozu 9236, který byl u poslední nehody tohoto vozu? V popiscích u fotografií se zmiňuje, že mu byly vyrobeny dva nové články, jak je na tom se svoji reinkarnací?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.3.2015 13:48

Já také děkuji za dokumentaci všeho (nejen) "kolem" různých drah a její vysokou úroveň, mé občasné připomínky mají jen pomoci k odstranění "drobných kaněk na kráse".

Ještě jednou díky všem, co se na uvedeném jakkoliv podílejí.

PS: adminovi PRTek jsem uvedené sdělil (např. mailem) v minulosti opakovaně, ale tentokrát se přidávám k veřejné pochvale - vím, že admin PRTek nedokumentuje sám, ale jistě mu různou měrou pomáhá nespočet dalších lidí.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MF » 24.3.2015 13:32

Moc pěkné jsou reportáže z té zaniklé železniční trati (a nejen o ni). Když vidím dílo, které sloužilo ku spokojenosti všech a z důvodů, které dráha nezavinila postupně nuceně přestalo sloužit a začalo chátrat až zaniklo je to velmi smutné. Zejména když jde o dílo tak rozsáhlé a nákladné, které navíc dokazuje um našich předků.

Dříve se zde reportáže hodnotily a chválily, ale dnes už se to nějak přestalo (snad je tím myšleno, že je snad jasné a automatické, že reportáž je na vysoké úrovni)....

Takže kluci díky, že dokumentujete, děláte to dobře a určitě v tom pokračujte!

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Fořtík » 20.3.2015 23:21

MM-Mikulovsky píše:"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
No jo, jenomže než někdo takový popisek přelouská, tak u toho usne. :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.3.2015 23:08

Franklin: nemohu s tebou souhlasit - musím souhlasit s petr91
petr91 píše:..............
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
...........
nemohu brát, že jde o obecný popis, když v začátku je uvedeno časové období "v ranní špičce pracovního dne" = správný popisek bych viděl takto:
"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."

Franklin
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 29.11.2013 3:14

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Franklin » 20.3.2015 22:54

Mně ten popisek o pásmování přijde správný. Neříká se v něm, že 3 různé konečné (Dejvická, Petřiny, Nemocnice Motol) budou mít 3 těsně za sebou jedoucí soupravy. Prostě je to obecný popis toho, jaké varianty budou během celého dne.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od petr91 » 20.3.2015 22:05

Fotky z V.A pěkné, některé místa jsem ještě na fotografiích neviděl, ale některé popisky...
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
Pokud budete sledovat vodící slepeckou linii, zjistíte, že jste ve sloupu...
A to je správně, slepci nechodí po vodících pruzích do kterých se umisťují překážky, ale chodí vedle, kde mají přibližně metr z obou stran garantováno (není tomu bohužel většinou pravda), že do ničeho nenarazí.


Pokud bych se něčemu podivoval, tak tomu, že ve vestibulu stanice Nemocnice Motol jsou umístěny označovací strojky i na vstupu k nástupišti, které je určeno pouze pro výstup.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3594
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od von Špilberk » 07.3.2015 9:44

ZXS91 píše:tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o
Hmmm, tak nám vůbec ne. :? :roll: #-o

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 8:46

Podle infa ze školního fakt platí 1.4., ale oficiálně taky od nikoho nic, tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3594
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od von Špilberk » 07.3.2015 7:41

Karosák píše:A víme co je 1.4. za datum jo? :D
Tak to datum opravdu důvěru nebudí. :lol:
Horší je, že jsem čerstvě po Školení 1 a nebylo tam o nějaké úpravě rychlostí na výhybkách ani bůů. :roll:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Karosák » 06.3.2015 21:27

A víme co je 1.4. za datum jo? :D

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bába Foutéř » 06.3.2015 19:57

kruťák píše:Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.
Týkat se to bude pouze uzamykatelných výhybek s červeným návěstidlem.

Odpovědět