Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 24.4.2015 15:57

To bude dlouhodobá výluka v Jihlavské ulici. :D

sebi
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od sebi » 24.4.2015 15:07

Hmm,
k čemu jsou ty krásné křížky levitující ode dneška kdesi v Michli? :D

Obrázek

Jinak samozřejmě díky za skvělou práci!

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od DG7021 » 20.4.2015 19:20

Bobik píše:K těm tétrojkovejm židlím v 15T - pěkný, pěkný :D Ale asi není šance to v provozu potkat, co?
Škoda.
Souhlasím, tyhle sedačky + nalakovat tyče a interiér rázem tolik nepřipomíná čekárnu u doktora.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 20.4.2015 17:38

K těm tétrojkovejm židlím v 15T - pěkný, pěkný :D Ale asi není šance to v provozu potkat, co?
Škoda.

fanoušek
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 14.10.2008 21:26

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fanoušek » 11.4.2015 21:21

Vážení tvůrci stránek PrT,musím hluboko smeknout,jak úžasný seriál o (pro mě zapomenuté) jste vytvořili. Na každý díl jsem se moc těšil a fotky několikrát prohlížel. Díky =D> =D>

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od 9001 » 06.4.2015 10:16

Ono to už bohužel tolik neplatí... Když vezme T6 14T/15T, tak se T6 dostává do pozice T3...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MKzB » 06.4.2015 8:44

martin8211 píše:Ano, na druhé straně je tu nějaká bezpečnost, ale neříkejte mi, že naráz do T6A5 nebo do starého zrychlovače bude jiný.
Kdysi Ing. Jenki na Káčku napsal:
Při větší železárně:
Cestující z T6 odjíždí z místa nehody sanitkou, vůz je potom na odpis.
Cestující z T3 odjíždí z místa nehody pohřebákem, vůz se potom dá opravit.

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od jeffer » 04.4.2015 22:50

Čo sa komfortu týka, nevidím rozdiel. Vysoké schody, podobné dvere, na priamych úsekoch S49 to vo vyššej rýchlosti hádže do strany na oboch ako šialené… Akurát na tom lamináte človek presne vidí do čoho sadá. Ručný radič je mi ako cestujúcemu celkom ukradnutý.

P.S.: Kedy zmizli „diaľničné nálepky“ a schopnosť vozov na S49 sa tak nejak predpokladá?

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od martin8211 » 04.4.2015 9:50

Interiéry zrychlovačů jsou často dost zničené, zejména zadní vozy. Ono to pak vypadá opravdu divně, když jedete poškrábaným a zničeným zrychlovačem se sedačkami pro skřety z roku X a vedle vás po silnici jezdí hezká naleštěná auta. Jízda T6A5 má přecijen trochu vyšší kulturu. Už třeba tím že tam nefuní nasávání. Nebo že je z ní vidět ven. Nebo že má ruční řadič.

Ano, na druhé straně je tu nějaká bezpečnost, ale neříkejte mi, že naráz do T6A5 nebo do starého zrychlovače bude jiný.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od XSC » 04.4.2015 8:57

DG7021 píše:Ale jak souvisí 20 % uspořené energie s kulturou cestování?
S kulturou cestování jistě nesouvisí, ale při rozhodování DPP bude hrát roli. Mezi T3SUCS a T6 jinak žádné velké rozdíly v kultuře cestování nejsou.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od DG7021 » 04.4.2015 2:15

XSC píše:
DG7021 píše:Modernější výzbroj je možná zajímavý technický parametr, ale obávám se, že cestující taková věc nezajímá, resp. ji za jízdy nerozliší, a vyjma zmíněného hlasitého bzučení nevím, v čem ta výzbroj obohacuje "kulturu" cestování (nehodnotíme zde technickou vyspělost/zaostalost!).
Modernější výzbroj dělá proti zrychlovači asi 20-30% úspory spotřebované el. energie.
Ale jak souvisí 20 % uspořené energie s kulturou cestování?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od XSC » 02.4.2015 19:16

DG7021 píše:Modernější výzbroj je možná zajímavý technický parametr, ale obávám se, že cestující taková věc nezajímá, resp. ji za jízdy nerozliší, a vyjma zmíněného hlasitého bzučení nevím, v čem ta výzbroj obohacuje "kulturu" cestování (nehodnotíme zde technickou vyspělost/zaostalost!).
Modernější výzbroj dělá proti zrychlovači asi 20-30% úspory spotřebované el. energie.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Karosák » 02.4.2015 19:05

slonik píše:... A taky je s nima plynulejší jízda, třeba takový kopec na Letnou bývá někdy v T3 zážitek...
Typ vozu ovlivňuje plynulost jízdy minoritně (-X Specifikem už zvolna budiž SU a dost tomu dokáže dát na :zadnice dobržďování na tuhé ČB. Především však jde o stav infrastruktury, hustotu provozu a samozřejmě kvalitu "mezikusu" 8-)
Můžou se zdát plynulejší, protože jsou líné a tak i lecjakému hamtovi co po jede stylem hrc-prd s tím neumožní tolik mávat Z:idea:

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od slonik » 02.4.2015 16:32

Pro mě osobně je největší výhoda uchycení sedaček. Nemusím mít kolena pod bradou, ale bez problému si můžu natáhnout nohy. To jde jenom v RP a T6. I jsou prostě pohodlnější. A ty dvě řady sedaček vnímám taky jako plus, víc míst k sezení a pro delší jízdy možnost "schovat se" k oknu.
Je pravda, že teploměr docela chybí, ale na většině linek jsou ty T6 na trvalo (1, 9, 12, 20 a určitě ještě další), tak klidně můžou mít tu samolepku. Vím, že bývala, ale už jsem ji dlouho neviděl. A taky je s nima plynulejší jízda, třeba takový kopec na Letnou bývá někdy v T3 zážitek... Bzučení výzbroje považuju naopak za plus, rozhodně ten zvuk není horší. :D
Problém se schodama uznávám, ale že by to byl takový rozdíl. A to mně připomíná ještě tu perfektní dělící tyč. Ta už je taky jen tam. Třeba v 15T by mohli bez problému nastupovat/vystupovat dva lidi současně, ale vždycky nějaký blb musí prostředkem a smůla...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.4.2015 13:16

vlakoň píše:
DG7021 píše: No informační panely znamenají, že na rozdíl od RP či cedulí není uvnitř vůbec vidět, kudy tramvaj jede, už to tu bylo mockrát probíráno, což mi spíš přijde jako závažný problém než nějaké zlepšení.
IMHO vidět ven teda není spíš z T3. T6 má o dost vyšší okna....
on měl na mysli, že v T6 není uvnitř tzv. teploměr = schéma následující trasy linky!

Odpovědět