Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
To bude dlouhodobá výluka v Jihlavské ulici.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Hmm,
k čemu jsou ty krásné křížky levitující ode dneška kdesi v Michli?
Jinak samozřejmě díky za skvělou práci!
k čemu jsou ty krásné křížky levitující ode dneška kdesi v Michli?
Jinak samozřejmě díky za skvělou práci!
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Souhlasím, tyhle sedačky + nalakovat tyče a interiér rázem tolik nepřipomíná čekárnu u doktora.Bobik píše:K těm tétrojkovejm židlím v 15T - pěkný, pěkný Ale asi není šance to v provozu potkat, co?
Škoda.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
K těm tétrojkovejm židlím v 15T - pěkný, pěkný Ale asi není šance to v provozu potkat, co?
Škoda.
Škoda.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Vážení tvůrci stránek PrT,musím hluboko smeknout,jak úžasný seriál o (pro mě zapomenuté) jste vytvořili. Na každý díl jsem se moc těšil a fotky několikrát prohlížel. Díky
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Ono to už bohužel tolik neplatí... Když vezme T6 14T/15T, tak se T6 dostává do pozice T3...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Kdysi Ing. Jenki na Káčku napsal:martin8211 píše:Ano, na druhé straně je tu nějaká bezpečnost, ale neříkejte mi, že naráz do T6A5 nebo do starého zrychlovače bude jiný.
Při větší železárně:
Cestující z T6 odjíždí z místa nehody sanitkou, vůz je potom na odpis.
Cestující z T3 odjíždí z místa nehody pohřebákem, vůz se potom dá opravit.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Čo sa komfortu týka, nevidím rozdiel. Vysoké schody, podobné dvere, na priamych úsekoch S49 to vo vyššej rýchlosti hádže do strany na oboch ako šialené… Akurát na tom lamináte človek presne vidí do čoho sadá. Ručný radič je mi ako cestujúcemu celkom ukradnutý.
P.S.: Kedy zmizli „diaľničné nálepky“ a schopnosť vozov na S49 sa tak nejak predpokladá?
P.S.: Kedy zmizli „diaľničné nálepky“ a schopnosť vozov na S49 sa tak nejak predpokladá?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Interiéry zrychlovačů jsou často dost zničené, zejména zadní vozy. Ono to pak vypadá opravdu divně, když jedete poškrábaným a zničeným zrychlovačem se sedačkami pro skřety z roku X a vedle vás po silnici jezdí hezká naleštěná auta. Jízda T6A5 má přecijen trochu vyšší kulturu. Už třeba tím že tam nefuní nasávání. Nebo že je z ní vidět ven. Nebo že má ruční řadič.
Ano, na druhé straně je tu nějaká bezpečnost, ale neříkejte mi, že naráz do T6A5 nebo do starého zrychlovače bude jiný.
Ano, na druhé straně je tu nějaká bezpečnost, ale neříkejte mi, že naráz do T6A5 nebo do starého zrychlovače bude jiný.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
S kulturou cestování jistě nesouvisí, ale při rozhodování DPP bude hrát roli. Mezi T3SUCS a T6 jinak žádné velké rozdíly v kultuře cestování nejsou.DG7021 píše:Ale jak souvisí 20 % uspořené energie s kulturou cestování?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Ale jak souvisí 20 % uspořené energie s kulturou cestování?XSC píše:Modernější výzbroj dělá proti zrychlovači asi 20-30% úspory spotřebované el. energie.DG7021 píše:Modernější výzbroj je možná zajímavý technický parametr, ale obávám se, že cestující taková věc nezajímá, resp. ji za jízdy nerozliší, a vyjma zmíněného hlasitého bzučení nevím, v čem ta výzbroj obohacuje "kulturu" cestování (nehodnotíme zde technickou vyspělost/zaostalost!).
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Modernější výzbroj dělá proti zrychlovači asi 20-30% úspory spotřebované el. energie.DG7021 píše:Modernější výzbroj je možná zajímavý technický parametr, ale obávám se, že cestující taková věc nezajímá, resp. ji za jízdy nerozliší, a vyjma zmíněného hlasitého bzučení nevím, v čem ta výzbroj obohacuje "kulturu" cestování (nehodnotíme zde technickou vyspělost/zaostalost!).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Typ vozu ovlivňuje plynulost jízdy minoritně Specifikem už zvolna budiž SU a dost tomu dokáže dát na dobržďování na tuhé ČB. Především však jde o stav infrastruktury, hustotu provozu a samozřejmě kvalitu "mezikusu"slonik píše:... A taky je s nima plynulejší jízda, třeba takový kopec na Letnou bývá někdy v T3 zážitek...
Můžou se zdát plynulejší, protože jsou líné a tak i lecjakému hamtovi co po jede stylem hrc-prd s tím neumožní tolik mávat
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Pro mě osobně je největší výhoda uchycení sedaček. Nemusím mít kolena pod bradou, ale bez problému si můžu natáhnout nohy. To jde jenom v RP a T6. I jsou prostě pohodlnější. A ty dvě řady sedaček vnímám taky jako plus, víc míst k sezení a pro delší jízdy možnost "schovat se" k oknu.
Je pravda, že teploměr docela chybí, ale na většině linek jsou ty T6 na trvalo (1, 9, 12, 20 a určitě ještě další), tak klidně můžou mít tu samolepku. Vím, že bývala, ale už jsem ji dlouho neviděl. A taky je s nima plynulejší jízda, třeba takový kopec na Letnou bývá někdy v T3 zážitek... Bzučení výzbroje považuju naopak za plus, rozhodně ten zvuk není horší.
Problém se schodama uznávám, ale že by to byl takový rozdíl. A to mně připomíná ještě tu perfektní dělící tyč. Ta už je taky jen tam. Třeba v 15T by mohli bez problému nastupovat/vystupovat dva lidi současně, ale vždycky nějaký blb musí prostředkem a smůla...
Je pravda, že teploměr docela chybí, ale na většině linek jsou ty T6 na trvalo (1, 9, 12, 20 a určitě ještě další), tak klidně můžou mít tu samolepku. Vím, že bývala, ale už jsem ji dlouho neviděl. A taky je s nima plynulejší jízda, třeba takový kopec na Letnou bývá někdy v T3 zážitek... Bzučení výzbroje považuju naopak za plus, rozhodně ten zvuk není horší.
Problém se schodama uznávám, ale že by to byl takový rozdíl. A to mně připomíná ještě tu perfektní dělící tyč. Ta už je taky jen tam. Třeba v 15T by mohli bez problému nastupovat/vystupovat dva lidi současně, ale vždycky nějaký blb musí prostředkem a smůla...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
on měl na mysli, že v T6 není uvnitř tzv. teploměr = schéma následující trasy linky!vlakoň píše:IMHO vidět ven teda není spíš z T3. T6 má o dost vyšší okna....DG7021 píše: No informační panely znamenají, že na rozdíl od RP či cedulí není uvnitř vůbec vidět, kudy tramvaj jede, už to tu bylo mockrát probíráno, což mi spíš přijde jako závažný problém než nějaké zlepšení.