Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2334
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.8.2017 14:30

Jakže?!! :shock:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2005
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Petrpes » 25.8.2017 11:27

Tak ona výška nábřeží, resp. rozdíl nadmořské výšky náplavky a komunikace na nábřeží, nebo jen tvůj dojem nemá vliv na to, kde vyteče voda. Naopak skutečná nadmořská výška toho kterého místa kolem řeky ano :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2334
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.8.2017 4:20

A tedy docela zajímavé, že se voda nerozlila (bez zábran) ani na Výtoni, ačkoliv je tam nábřeží o něco nižší než třeba u Palackého n. =P~
Obrázek

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2334
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.8.2017 0:37

Petrpes píše:XA, XB, atd. jsem při těchto povodních jezdil docela pravidelně a alespoň tramvajové měnírny nějaké zvláštní výpadky neměly, co se pamatuju...
A to byl provoz "jak" bez metra v roce 74 ;)
Vždycky budu obdivovat to, že se v i nejtěžších chvílích se podařilo udržet tramvajový provoz na třech mostech, tj. v zásadě přímo nad epicentrem běsnícího vodního živlu. Pamatuje si někdo - nebyly na těchto místech problémy s dodávkou elektřiny? Např. v nejvíce dramatické noci ze 13. na 14. srpna - nebyla taková Národní třída ve tmě?
Hm, to jsem si myslel, že když v 1. a 3. větě odstavce jde řeč o době vrcholící povodně (13. a 14. srpen), tak každý pochopí, že i dotaz v prostřední větě míří na ono období. #-o

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2005
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Petrpes » 19.8.2017 9:41

XA, XB, atd. jsem při těchto povodních jezdil docela pravidelně a alespoň tramvajové měnírny nějaké zvláštní výpadky neměly, co se pamatuju...
A to byl provoz "jak" bez metra v roce 74 ;)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2334
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fricoolinek2 » 16.8.2017 13:18

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 1#20020813

Díky za obsáhlý článek i galerii. Pokud bych se vyjdářil trochu "drsněji", tak digitální fotografii se rozšířila "právě včas" a umožnila mnohem snažší fotodokumentaci živlu a jeho následků. Byť část fotografií je ješta analogová.

Vždycky budu obdivovat to, že se v i nejtěžších chvílích se podařilo udržet tramvajový provoz na třech mostech, tj. v zásadě přímo nad epicentrem běsnícího vodního živlu. Pamatuje si někdo - nebyly na těchto místech problémy s dodávkou elektřiny? Např. v nejvíce dramatické noci ze 13. na 14. srpna - nebyla taková Národní třída ve tmě? =P~

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Polaanek » 23.4.2017 15:54

Dle všeho se nějak pomíchaly řádky v Okně do dílen, konkrétně stav k určitému datu a to tyto řádky (možná i další)

Stav dílen k 21.4.2017:

GO: 149, 157, 159, 161, 249, 251 (Potsdam), 275 (Mainz), 9102 (ex Miskolc->DPP).
MO: 8324, 8359, 9226.


Stav dílen k 24.3.2017:

GO: 152, 157, 159, 161, 251, 252 (Potsdam), 9101, 9102 (ex Miskolc->DPP).
MO: 5572, 7115, 7134, 8419, 9124, 9210.

Dle tohoto řádku:

Novinky v dílnách v období od 27.3. do 21.4.2017:

GO: KT4DC 152, 252 (Potsdam), KT8D5 9101 (Miskolc->DPP).
Předáno: KT4DC 149, 249 (Potsdam), Düewag M8C 275 (Mainz).

je jasné, že stavy k datům jsou přehozeny. Navíc dle google historie stránek byl stav takovýto:

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od JANEK L. » 22.4.2017 14:45

Bude v nejbližší době aktualizace rozmístění vozů ve vozovnách? Díky

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 292
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MKzB » 08.4.2017 8:44

Díky za fotku mechanického spojení kloubu u KT4. Princip znám, ale konkrétní foto je k dispozici až teď. Moc díky.
Až někdy budete tvořit stránku o prototypu KT4, který také po Praze jezdil, tak by se tam mohla objevit.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2334
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.3.2017 11:29

Obrázek

Vážení, dnes je to přesně deset let od chvíle, co pan A. umístil na PrTky pětici fotografií starých tehdy přesně 10 let, přičemž to bylo prezentováno jako jistá vzácnost, cennost z "dávných dob". Nostalgický odér tomu dávala i jistá patina vinou celkově ne zrovna 100% řetězce "jednoduchý analogový aparát - neoptimalizovaný sken". Kam jsme se tedy za tu dekádu posunuli? No, bezesporu k jisté "fotopřežranosti" posledních cca 12 let. Kdy jste se podívali s nostalgickou náladou na FŽ z roku 2007? :) Moc naději bych tomu nedával. Nicméně paradoxně v té poslední dekádě došlo k mnohem razantnější obměně voz. parku než v té předchozí. Takže možná fotky z roku 2007 by mohly být dnes více "retro" než fotky z roku 1997 v roce 2007. Vlastně ta desetiletka 1997-2007 nebyla pro tramvaje moc veselá. Zejména ve svém prostředku okolo roku 2002, kde se člověk musel smířit s pouhými modernizacemi T3 Z:arrow: T3R.P. Oproti tomu ta součásná dekáda skutečně ten vozový park změnila výrazně, což člověka vskutku přivádí na myšlenku že 15T začínají v historii pražských tramvají zaujímat stále výraznější místo, snad i přímo to "stříbrné".

Jak šel čas...

27.3.1997
Obrázek
27.3.2007
Obrázek
25.3.2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Brejšín » 11.3.2017 21:44

Jo a ještě ty staré KT8, jen protože nějaký šotouš vyrobil cedule do budníků, neb na plátně nejsou. Pěkně je to vidět, jak tam drží přilepené na černé izolačce.
Ale jen díky pořízení skenů origo číslic, které provedl nějaký :absolut .
Jo a samo, nasazení vozu 9004 jako posledního člena ověřovačky, taky byla absolutní náhoda.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4278
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 11.3.2017 17:47

Drobné upozornění k aktualizaci o lince 18 na páteři - obávám se, že na obrázku 15 se nejedná o zastávku Ořechovka, nýbrž Větrník.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2880
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od trainzjohny » 19.2.2017 16:24

Má pravdu , KT8 tam opravdu jezdily a to v srpnu (6. pak 11. pořadí), chvíli v listopadu (1. pořadí) a pak před koncem roku 8. pak 10.), všechny z motola. Navíc se tam pak ukázala 11.5. při nějaké mimořádnosti za hloubětín (32. pořadí) a na polonoci 13.9.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4646
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MOp » 19.2.2017 16:23

Ano, KT8D5RN2P se na lince 7 v roce 2014 vyskytovalo. Je možné, že to byla náhoda, ale 26.8.2014 jsem zdokumentoval vůz 9076 na křižovatce Minská.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Afterman » 19.2.2017 16:15

Článek o tramvajové lince 7 píše:V roce 2014 jsme mohli na lince 7, s výjimkou vozů KT8D5.RN2P, spatřit všechny typy nyní provozovaných vozidel:
T3SU(CS) Strašnice
T3R.P Strašnice a Pankrác
T3R.PV Strašnice
T3R.PLF Strašnice
T6A5 Motol
Škoda 14T Motol
Škoda 15T Pankrác

KT8D5.RN2P na lince 7 čerstvě po vyřazení 14T jezdili.

Odpovědět