Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Myslel jsem foto 41 zbytek mám.
Jestli dnes jezdí něco extra tak maximálně autobusy, tramvaje už ne.
Jestli dnes jezdí něco extra tak maximálně autobusy, tramvaje už ne.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Jsou ty linky v provozu i dnes?
Podle http://wucc2010.com/content/ceska-sekce je dnes už jen finále a vyhlášení ve Vršovicích - na Strahově nic.
Podle http://wucc2010.com/content/ceska-sekce je dnes už jen finále a vyhlášení ve Vršovicích - na Strahově nic.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Jednu fotku jsem našel na http://www.citybus.czPepa píše:Jen bych dodal k příspěvku o linkách 42 a 43 že jedno pořadí bylo i z Hloubětína s nízkou kachnou a že ve středu jezdila 41 z Kubáně přes Mánes na Malovanku (foto bohužel nemám a kdo ví jestli vůbec někdo jo)
odkaz je zde:
http://citybus.cz/fotodatabaze/php/imag ... it=%20DESC
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Jen bych dodal k příspěvku o linkách 42 a 43 že jedno pořadí bylo i z Hloubětína s nízkou kachnou a že ve středu jezdila 41 z Kubáně přes Mánes na Malovanku (foto bohužel nemám a kdo ví jestli vůbec někdo jo)
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Ještě by to chtělo permici na lanovku, tramvajku a kikikáruMF píše:k té tramvaji a lanovce v ZOO - oboje mi byl čert dlužnej Dcera (3 roky) udělala 12 koleček /3 kola za 10 kč/, než jsem jí z té tramvaje dostal a to pouze po záminkou, že pojedeme lanovkou. Tou zase chtěla jet i zpátky, takže pod záminkou jízdy gumokolovým vláčkem, který nás odvezl takřka k východu jsme zdárně ukončily návštěvu ZOO, no ale čeká mě to zase - mám permici
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
k té tramvaji a lanovce v ZOO - oboje mi byl čert dlužnej Dcera (3 roky) udělala 12 koleček /3 kola za 10 kč/, než jsem jí z té tramvaje dostal a to pouze po záminkou, že pojedeme lanovkou. Tou zase chtěla jet i zpátky, takže pod záminkou jízdy gumokolovým vláčkem, který nás odvezl takřka k východu jsme zdárně ukončily návštěvu ZOO, no ale čeká mě to zase - mám permici
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
K poněkud starší aktualitě o přesunu mezi starého vozu do Liberce:
Vůz jsem v pátek objevil odstavený na konci kusé koleje liberecké vozovny.
Vůz jsem v pátek objevil odstavený na konci kusé koleje liberecké vozovny.
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
O tomto lomu se však v sekci na znamení nehovoří, že?
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Není lom jako lom. Já myslel, že chceš hovořit o lomu na Dvorcích (tedy kamenolomu). Dodnes někteří starší pracovníci říkají smyčce Dvorce Lomy.chemik87 píše:Na PRTkách jsem narazil v sekci na znamení článeček o lomu u Podolského plavečáku. Doplnil bych článeček o toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=ZHFGG4CkN04
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Na PRTkách jsem narazil v sekci na znamení článeček o lomu u Podolského plavečáku. Doplnil bych článeček o toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=ZHFGG4CkN04
http://www.youtube.com/watch?v=ZHFGG4CkN04
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Lince Divoká Šárka-Podbaba žádnou naděje nedávám! Jestli nějaké spojení bude chtít Praha 6 s kulaťákem, tak hlavně z větve Střešovice/Břevnov.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Souhlasím s novou podobou TT na Hradčanské:
1.) rozjezdové výhybky před "nádražím" na Hradčanské provoz spíš zdržovaly.
2.) Místa neznalé také jistě odjezdy tramvají z více zastávek zdržovaly.
3.) Počty linek stanicujích u jedné hrany nástupiště na Nár. třídě - 5 linek DC (6, 9, 18, 21, 22) a 4 ZC (bez 21) z toho oběma směry 2x metrolinka, IPP (od/ke štěpánské) - 5 linek (4, 6, 10, 16, 22) z toho 1x metrolinka a Andělu - 4 linky v Plzeňské (6, 9, 10, 16) z toho 1xM a 5 linek v Nádražní (4, 7, 12, 14, 20) jsou srovnatelné s původním stavem na Hradčanské - 7 linek (1, 8, 15, 18, 20, 25, 26), který se však s velkou pravděpodobností nevrátí. Osobně čekám po zprovoznění prodloužení metra z Hradčanské jen jednu linku do Divoké Šárky, protože dále nepočítám s obnovením linky 2 v trase Červený Vrch - Petřiny, jež propojí mnohem rychleji metro. (Spíše bych věřil obnovení dvojky v trase Podbaba - Divoká Šárka, čímž by se stala zejména napaječovou linkou pro metro a znovu zavedla někdejší přímé spojení těchto dvou větví TT.)
4.) Někde tu byl již nedávno odkaz na plánek, z něhož vyplývá, že ve směru DC bude od zastávky rozjezdová splýtka a následně těsně před křižovatkou na cca délku jedné soupravy rozřazení kolejí pro jízdu přímo a vpravo. Toto jistě provoz velmi urychlí - v případě poruchy automatického stavění řidič přestavuje během stanicování + omezená rychlost přes ní je při rozjezdu (jako na Biskupcově ZC či Ohradě DC) a na následné křižovatce na jeden čas budou moct projet naráz dvě tramvaje různými směry (jako u Letenského tunelu DC).
1.) rozjezdové výhybky před "nádražím" na Hradčanské provoz spíš zdržovaly.
2.) Místa neznalé také jistě odjezdy tramvají z více zastávek zdržovaly.
3.) Počty linek stanicujích u jedné hrany nástupiště na Nár. třídě - 5 linek DC (6, 9, 18, 21, 22) a 4 ZC (bez 21) z toho oběma směry 2x metrolinka, IPP (od/ke štěpánské) - 5 linek (4, 6, 10, 16, 22) z toho 1x metrolinka a Andělu - 4 linky v Plzeňské (6, 9, 10, 16) z toho 1xM a 5 linek v Nádražní (4, 7, 12, 14, 20) jsou srovnatelné s původním stavem na Hradčanské - 7 linek (1, 8, 15, 18, 20, 25, 26), který se však s velkou pravděpodobností nevrátí. Osobně čekám po zprovoznění prodloužení metra z Hradčanské jen jednu linku do Divoké Šárky, protože dále nepočítám s obnovením linky 2 v trase Červený Vrch - Petřiny, jež propojí mnohem rychleji metro. (Spíše bych věřil obnovení dvojky v trase Podbaba - Divoká Šárka, čímž by se stala zejména napaječovou linkou pro metro a znovu zavedla někdejší přímé spojení těchto dvou větví TT.)
4.) Někde tu byl již nedávno odkaz na plánek, z něhož vyplývá, že ve směru DC bude od zastávky rozjezdová splýtka a následně těsně před křižovatkou na cca délku jedné soupravy rozřazení kolejí pro jízdu přímo a vpravo. Toto jistě provoz velmi urychlí - v případě poruchy automatického stavění řidič přestavuje během stanicování + omezená rychlost přes ní je při rozjezdu (jako na Biskupcově ZC či Ohradě DC) a na následné křižovatce na jeden čas budou moct projet naráz dvě tramvaje různými směry (jako u Letenského tunelu DC).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Přesně tak. Když si představím IPP v odpolední špičce Anděl na Plzenské.OMH píše:Na Národní třídě taky nemáme x nástupišť a jde to. Je to jen zvyk.
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
navíc to "nádraží", jak už jsem psal na k-r, provoz často ve výsledku spíš zdržovalo. než tramvaj přeskákala výhybku před stanicí, to byla vždycky věčnost..
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Na Národní třídě taky nemáme x nástupišť a jde to. Je to jen zvyk.