Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod trainzjohny v 19.2.2017 16:24

Má pravdu , KT8 tam opravdu jezdily a to v srpnu (6. pak 11. pořadí), chvíli v listopadu (1. pořadí) a pak před koncem roku 8. pak 10.), všechny z motola. Navíc se tam pak ukázala 11.5. při nějaké mimořádnosti za hloubětín (32. pořadí) a na polonoci 13.9.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod MOp v 19.2.2017 16:23

Ano, KT8D5RN2P se na lince 7 v roce 2014 vyskytovalo. Je možné, že to byla náhoda, ale 26.8.2014 jsem zdokumentoval vůz 9076 na křižovatce Minská.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Afterman v 19.2.2017 16:15

Článek o tramvajové lince 7 napsal:V roce 2014 jsme mohli na lince 7, s výjimkou vozů KT8D5.RN2P, spatřit všechny typy nyní provozovaných vozidel:
T3SU(CS) Strašnice
T3R.P Strašnice a Pankrác
T3R.PV Strašnice
T3R.PLF Strašnice
T6A5 Motol
Škoda 14T Motol
Škoda 15T Pankrác



KT8D5.RN2P na lince 7 čerstvě po vyřazení 14T jezdili.
Uživatelský avatar
Afterman
Uživatel
 
Založen: 14.9.2012 20:43

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Pepa v 19.2.2017 14:19

ZXS91 napsal:
Někdo zapomněl na chudinky tyristorky :(


V roce 2014 tam asi nejezdily :wink:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod ZXS91 v 19.2.2017 14:10

Článek o tramvajové lince 7 napsal:V roce 2014 jsme mohli na lince 7, s výjimkou vozů KT8D5.RN2P, spatřit všechny typy nyní provozovaných vozidel:
T3SU(CS) Strašnice
T3R.P Strašnice a Pankrác
T3R.PV Strašnice
T3R.PLF Strašnice
T6A5 Motol
Škoda 14T Motol
Škoda 15T Pankrác


Někdo zapomněl na chudinky tyristorky :(
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 51

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Petr v 18.2.2017 17:20

kasme napsal:v Nádražní byla vyměněna dodatková tabulka :)
Ano, netrvalo to ani týden.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Petr v 18.2.2017 17:20

kasme napsal:v Nádražní byla vyměněna dodatková tabulka :)
Ano, netrvalo to ani týden.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Bobik v 18.2.2017 16:34

Hmm, necelý dva měsíce. Docela fofr, čučím... :D
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod kasme v 18.2.2017 13:06

v Nádražní byla vyměněna dodatková tabulka :)

Pražské tramvaje 29 leden v 5:11 https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... 79/?type=3
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
kasme
Uživatel
 
Založen: 28.8.2007 8:37
Bydliště: kasme.rajce.net

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Bobek v 25.1.2017 14:21

Čeština má takové pěkné úsloví, z prdu kulička.
Bobek
Šťoura
 
Založen: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod Karosák v 25.1.2017 13:49

A sakra. Milanovi by asi měli vyměnit prášky, ty první už přestávají zabírat. Začíná citovat sám sebe :lol: Miláně pozor, abys na sebe za chvíli nezačal psát SH (-X :D
Jinak k tématu se mi líbí olomoucký (brněnský?) model, kdy u tlačítka jsou jen piktogramy fuknce a morseovka. A nemusí se řešit ani překlad :wink: Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod MM-Mikulovsky v 25.1.2017 12:22

P_V napsal:
SPP 4.2.4 napsal:Cestující, který hodlá v této zastávce (na znamení) vystoupit, musí včas použít vnitřní signalizační zařízení; nevztahuje se na tramvaj, která není
vybavena tlačítky „Žádost o otevření dveří“
Cestující tudíž bzučák použít musí, i když je tam čudl na dveře. Ale čudl na dveře není označen jako "signál", zatímco bzučák tak označen je.
A) nějak si tam pominul podstatný "dovětek" - mnou zvýrazněně doplněný
B) tento výklad je zcela nesmyslný, protože bypodle něj tlačítka "plošina/invalidní vozík" (v BUS i TRAM) a "kočárek" (v BUS) nebyly signály -
resp. signalizačními zařízeními (dle Přepravního řádu - vyhlášky MD) :!:


Jen by uvedený bod SPP měl znít (a být chápán) přesně takto:
SPP 4.2.4 napsal:Cestující, který hodlá v této zastávce (na znamení) vystoupit, musí včas použít příslušné vnitřní signalizační zařízení, kterým je tlačítko „Žádost o otevření dveří“ nebo u autobusů i "stop".; netýká se to tramvají jej nemajících.

ovšem šlo by to skutečně napsat kračeji a přitom výstižněji - následovně:
SPP 4.2.4 napsal:Cestující hodlající vystoupit v zastávce (zejména) "na znamení", musí dostatečně před ní použít tlačítko „Žádost o otevření dveří“ nebo (u autobusů i) "stop"; netýká se to tramvají jej nemajících.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod P_V v 25.1.2017 9:54

SPP 4.2.4 napsal:Cestující, který hodlá v této zastávce (na znamení) vystoupit, musí včas použít vnitřní signalizační zařízení;

Cestující tudíž bzučák použít musí, i když je tam čudl na dveře. Ale čudl na dveře není označen jako "signál", zatímco bzučák tak označen je.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod MM-Mikulovsky v 25.1.2017 9:48

Dovoluji si ještě uvést upravenou variantu (mého zde předloženého) návrhu pro pana MŠ/ROPID, jak změnit obsah popisu tlačítek signalizace v TRAM) - žluté vypustit/nahradit a zelené nově vložit:

SIGNALIZACE:
- NOUZOVÉ ZASTAVENÍ
stlačovat opakpřerušovaně do zastavení / .......(STOP)
- VÝSTUP OSOBY S OMEZENÍM POHYBU/KOČÁRKEM
těsně před zastávkou stisknout 2x krátce / . .
!!!!! JINÉ/BEZDŮVODNÉ POUŽITÍ SE TRESTÁ !!!!!
(PRO pouhý VÝSTUP V ZASTÁVCE nejen
"NA ZNAMENÍ" VČASNÝM STISKNUTÍM rozsvítit
zelené TLAČÍTKO "předvolby DVEŘÍ".)


protože:
1.) "přerušovaně" je nejvýstižnější k přikázanému/požadovanému ".........." (viz odkaz/citace v předvchozím příspěvku na příslušný celostátní předpis)
2.) MHD mohou tzv. po svých cestovat i psi, kteří nejsou bráni za osoby, ale také např. pro své stáří/zranění (jeho následky) mohou mít omezení pohybu = vyžadovat delší čas k výstupu
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Odeslatod MM-Mikulovsky v 24.1.2017 22:48

MM-Mikulovsky napsal:........... ovšem čtyři zmáčknutí může být také oznámení jen výstupu dvou kočárků (z jedné i dvou plošin), což se může stát před jakoukoliv zastávkou a tedy i bez existence těch "na znamení" - TO JE DALŠÍ ROZPOR PŘEDPISŮ DPP S TĚMI TZV. OBECNÝMI:
1.) v nějakém předpise se přece uvádí "zastav všemi prostředky - el. zvoncem opakovaně do zastavení" = nemohou stačit jen 3-4 zmáčknutí, ale DPP to tak nařizuje
2.) DPP také nařizuje nouzově zastavit i při tzv. "zmatečném signálu" = mohou to být např. 3 pípnutí (dva kočárky z jiných plošin a v jednom pípnutí splynulo 1x současné stalčení dvou tlačítek)
Tak konečně jsem našel ustanovení odpovídající (až na červeně označenou chybu v typu zvonce) mému výše uvedenému tvrzení (zvýrazněnému velikostí):
VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy 173/1995 Sb. - dopravní řád drah; Příl.1 -ZÁKLADNÍ NÁVĚSTI napsal:.............
ČÁST II.
Základní návěsti tramvajových a trolejbusových drah
A.
Návěsti pro drážní dopravu

1. Návěst "Stůj" znamená, že drážní vozidlo musí svým čelem zastavit před touto návěstí. Návěst se dává světlem, návěstním praporkem nebo návěstním terčem červené barvy, nebo vztyčením paže vstříc přijíždějícímu drážnímu vozidlu.
Návěstní terč s návěstí "Stůj" je obdélníková tabulka o rozměrech nejméně 200 x 300 mm s červeným podkladem, bíle orámovaná. Šířka orámování je 30 mm.
2. Návěst "Nebezpečí - zastavte všemi prostředky" znamená, že řidič musí okamžitě učinit opatření k zastavení drážního vozidla všemi prostředky určenými k brzdění. Návěst se dává po celou dobu trvání nebezpečí.
Návěst se dává směrem k řidiči:
2.1. kroužením nataženou paží, praporkem, svítilnou nebo jakýmkoliv předmětem,
2.2. rychle za sebou jdoucími krátkými zvuky mechanickým zvoncem, píšťalkou nebo vnitřním dorozumívacím zařízením,
2.3. nepřetržitým zvukem elektrického zvonce
...........
Z:arrow: při změně popisku tlačítka "signalizece" je potřeba upravit obsah pod bodem "nouzové zastavení", aby bylo v souladu s uvedeným obecným/celostátním předpisem :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron