No... svůj vliv to mít může. Když se tam dá 133 m jako nejnepříznivější varianta, tak si lidi můžou říct, že je to blbost, že takhle dlouho tramvaj brzdit neviděli, a nebudou to brát vážně.Proxy píše:Ikdyž myslím, že přesné číslo není podstatné - důležité je, že je to prostě hodně
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
56 metrů se píše v tiskové zprávě. 133 metrů se píše v té brožurce: http://www.dpp.cz/druhy-rocnik-projektu ... t-zahajen/9001 píše:Možná by stálo to lépe prezentovat. Co si vzpomínám, tak i na nějakých oficiálních letácích se úvadělo 56 metrů pro tramvaj bez dalšího vysvětlení.
Ikdyž myslím, že přesné číslo není podstatné - důležité je, že je to prostě hodně
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Neměl by být zásadní rozdíl mezi brzdnou dráhou sóla a dvojice, protože oba vozy jsou stejné a každý brzdí sám za sebe (Teoreticky by stejně zatížené vozy jezdily za sebou i bez toho, aby musely být spojeny spřáhlem.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Možná by stálo to lépe prezentovat. Co si vzpomínám, tak i na nějakých oficiálních letácích se úvadělo 56 metrů pro tramvaj bez dalšího vysvětlení.
demon: Jenže tohle je kampan pro přechody. Místa která si uvedl jsou pouze pro přecházení, takže tam chodec přednost stejně nemá.
Rozhodně nechci popírat tvrzení o zábrzdných drahách, ale možná by stálo za to to uvádět trochu více srozumitelněji.
Další věc. Místo hurá akci s cvičným vozem by stálo udělat reálnou se soupravou a třeba i zatíženou kolejnicemi aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu.
demon: Jenže tohle je kampan pro přechody. Místa která si uvedl jsou pouze pro přecházení, takže tam chodec přednost stejně nemá.
Rozhodně nechci popírat tvrzení o zábrzdných drahách, ale možná by stálo za to to uvádět trochu více srozumitelněji.
Další věc. Místo hurá akci s cvičným vozem by stálo udělat reálnou se soupravou a třeba i zatíženou kolejnicemi aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
A 150m pro T3M Tak odtud to staré pořekadlo "šlapat v T3M na brzdu je jako šlapat do ho..."MOp píše:133m pro KT v 55km/h
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
v textu se pise: Brzdná dráha nezatížené tramvaje T3 (starý typ tramvaje) z 50 km/h činí 56 m.
co z toho vyplyva? = solo, bez lidi. V praxi bude vetsinou dvojice s lidma a tam se to blizi zminenym 133m pro KT v 55km/h
co z toho vyplyva? = solo, bez lidi. V praxi bude vetsinou dvojice s lidma a tam se to blizi zminenym 133m pro KT v 55km/h
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Modřany ? Barrandov ? Tam nejsou přechody ? Resp. nechodí se tam přes trať ?9001 píše:Všude kde jsou přechody se jezdí 50 km/h.
Všude se doposud prezentovalo že auto zabrzdí z 50 28 metrů a tramvaj 56 metrů.
K zábrzdným drahám - třeba tady...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Všude kde jsou přechody se jezdí 50 km/h.demon píše:A co ti na tom přijde démonické, když je to pravda ?
Napadá mě maximálně Evropská okolo Citibank ale tam myslím není neosvětlený přechod.
Další věc. Všude se doposud prezentovalo že auto zabrzdí z 50 28 metrů a tramvaj 56 metrů.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
A co ti na tom přijde démonické, když je to pravda ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Docela by mě zajímalo kdo připravoval i léták do dnešního metra.
Tam se píše, že tramvaj jezdí 55 km/h jako zebra a má brzdou dráhu 133 metrů. To už se trochu démonizuje...
Tam se píše, že tramvaj jezdí 55 km/h jako zebra a má brzdou dráhu 133 metrů. To už se trochu démonizuje...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
To víš, takhle to dopadá, když se na jazyk rezignuje už ve škole. Hlavně že se všude používají "anglicismy", to je teď "IN". Mateřský jazyk už neovládá nikdo, bohužel především ti, co by nejvíc měli.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Jenom takovej jeden postřeh. V brožuře k akci zebra je jako 5. téma stanicování. Dobrá věc, ale nechápu, proč to nazvali slovem STANIČENÍ?:roll: Běžnému kaštanovi to může být sice jedno, ale staničení je něco trochu jiného. Na letáku jsem to zatím neviděl.
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
"...která má konečně ukončit nekonečné putování oblouku..."
pěkný
pěkný
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0430124106
Ano, jde jim to od ruky. Parta Masáků (z fotky zretelne poznatelne) bkv a hlavně demolice tratí umí více než dobře. Zvlaste kdyz je diriguje M.N. Stojinové kolejnice jsou z důvodu využití jedné novinky v kolejové síti - pevne jizdni drahy systemu rheda.
Ano, jde jim to od ruky. Parta Masáků (z fotky zretelne poznatelne) bkv a hlavně demolice tratí umí více než dobře. Zvlaste kdyz je diriguje M.N. Stojinové kolejnice jsou z důvodu využití jedné novinky v kolejové síti - pevne jizdni drahy systemu rheda.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Tu hračku ze Zenklovy bych nenazýval finišerem... Je to jen lať na litý asfalt, akorát že automatická a né ve formě prkna drženého ručně pracovníky... Není to špatná věcička, ve větším ji vlastní PSVS a bývá vidět docela často i při rychlých opravách komunikací, tuhle jsem to potkal v nějakým odbočováku na Jižní spojce...