Stránka 51 z 91

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 12:14
od Absolut
Trainzjohny: To je tutově focený z okna :)

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:44
od trainzjohny
von Špilberk píše:Mohla by se zkusit nová hra: Poznej místo, z kterého bylo foceno.
Ale toto je moc lehké, příště něco těžšího. Třeba nějaký komín. :lol:
můžeš začít :-)

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:40
od thriller2
MM-Mikulovsky píše:Velmi děkuji za zajímavé nevšední (ať již pohledem či zachyceným provozem) fotožurnály.
2.) Fotožurnál - 13.05.2012 Maratonské odklony má určitě chybu v popiskách:
a) Dle 10. fota l.18 jela od zastávky Bruselská DC rovně k Muzeu = dále od něj pokračovala ulicí Vinohradskou.
b) U fotek 12 a 13 je v popisku jistě nedopatřením uvedeno "linka 18 u Vinohradské vodárny" - když ona je u tamní tržnice. Děkuji za opravu.
Já děkuji za upozornění, nevím, proč si pořád pletu vodárnu a tržnici.. Ale popisek k fotce 10 jsem napsal správně, takže nerozumím připomínce.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:38
od von Špilberk
Mohla by se zkusit nová hra: Poznej místo, z kterého bylo foceno.
Ale toto je moc lehké, příště něco těžšího. Třeba nějaký komín. :lol:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:32
od MM-Mikulovsky
Velmi děkuji za zajímavé nevšední (ať již pohledem či zachyceným provozem) fotožurnály.
1.) Částečně se připojuji s žádostí specifikace (podlaží/střecha?) k položené otázce - budova je ovšem jistě hotel Olypik.
2.) Fotožurnál - 13.05.2012 Maratonské odklony má určitě chybu v popiskách:
a) Dle 10. fota l.18 jela od zastávky Bruselská DC rovně k Muzeu = dále od něj pokračovala ulicí Vinohradskou.
b) U fotek 12 a 13 je v popisku jistě nedopatřením uvedeno "linka 18 u Vinohradské vodárny" - když ona je u tamní tržnice.(Zde pohled ZC/k fotu 12 s TRAM DC a tady pohled DC/k fotu 12 s TRAM ZC.) Děkuji za opravu.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:19
od von Špilberk
Já hádám Hotel Olympik.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.5.2012 10:10
od Filip8399
Odkud jste fotili ptačí pohled nad Karlínem??? :?:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 13.5.2012 12:37
od trainzjohny
prtky v článku o smyčce vozovna pankrác u páté fotky píše:6388+8389
V novém článečku se vloudil zajímavý překlep. Je vidět že R.Péčka už k pankráci neodmyslitelně patří, ale v roce 1994 ještě asi ne.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 07.5.2012 11:20
od Karosák
Ty odjezdy z Gablenzu jsou teda hodně negarantované, upozorňuji, že 26.4. ani nebyla v ulicích, což celkem zkazí náladu, když už jeden vysaje nádrž a i Strassenbahnmuseum je otevřené až od víkendu. Náklady na dopravu nám na vrátnici odmítli proúčtovat, když jsme se marně kovali k šínám a dožadovali se vypravrní Schadewerke, ábr kchain šanc. Záplatou budiž opravdový Zababov-opuštěné nádraží Reitzenhain u Hory sv. Šebestiána :lol:

Pohlednice PrT z Království železnic

Napsal: 05.5.2012 19:12
od jendelin.i
u obrázků č. 27, 28 je poněkud zavádějící popisek "Železniční stanice Karlovy Vary dolní nádraží a továrna Karlovarského porcelánu."
Z pohledu obr. 28, to dominantní kolejiště v popředí je horní nádraží (podle budovy, přístřešku a lávky). Půlkruhová budova s točnou (výtopna?) je skutečně v areálu dolního nádraží, samotné dolní nádraží by muselo být mezi touto půlkruhovou budovou a modrou budovou v pozadí (nebo to má být ta modrá budova?). Možná už modeláři počítají s plánovanou přestavbou "Dolňáku" a tak si zatím nechali místo :wink: . Porcelánku lokalizovat neumím. V reálu mezi oběma nádražími navíc protéká řeka Ohře.
Navrhoval bych tedy popisek "obě karlovarská nádraží ..." nebo "karlovarské horní a dolní nádraží ..."

Jinak text "postupně vzniká model České republiky, zprovozňovaný po jednotlivých krajích" ve mě vyvolal údiv, jak se to vůbec může do nějaké haly vejít, vždyť ty tratě mezi městy musí být hrozně dlouhé. Pak jsem si řekl, že se ty širé trati prostě hodně zkrátí. Ale to co jsem viděl na fotkách... I jednotlivé stanice a areály nejsou v měřítku, celé je to šíleně pokroucené a nahňácané těsně vedle sebe, odděleno jen pár stromky. Jistě to ani nemá jednotnou orientaci ke světovým stranám. Cítil jsem se rozčarován, zklamán, podveden :cry: . Pak jsem si fotky prohlédl znovu a řekl jsem si: A stejně je to krásné :)

Edit: Děkuji za opravu dolní->horní :wink:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 04.5.2012 22:17
od MM-Mikulovsky
Takže si dovolím obrazovou dokumentaci k uhnutým kolejnicím na začátku rozpletu rozjezdové splítky Hradčanská DC:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 03.5.2012 8:40
od Bobik
Výluka tam byla. Co vím, tak se šťourali v té prasklé koleji na přejezdu ZC. Zdali i v tomhle to nevím, nic tomu nenasvědčovalo (rozložení techniky před a po uzavřením) a "desítka" zůstala.
MM-Mikulovsky píše:Na tamní fotce...
Jo, vidím. Dlouhý švele. Od začátku to vypadá jako kdyby při stavbě sice skvěle vykroužili oblouk (ten drží), ale netrefili srdcovku v přímé, takže "se jim ta přímá drobet uhla". No a teď po nějaký době provozu to dělá psí kusy. Resp. díky teplu do toho oblouk z Bádenky strčil trochu víc než je zdrávo a díky společnejm pražcům s částí oblouku se to zvlnilo.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 03.5.2012 8:35
od MM-Mikulovsky
Bobik: Rozklikni odkaz v mém původním příspěvku - Na tamní fotce je skvěle vidět, že přímá kolej rozpletu uhla právě těsně v momentě počátku oblouku odbočné a to k němu!

PS: Nebyla tam náhodou v noci výluka? Neopravovalo se to náhodou alespoň nějak nouzově?

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 03.5.2012 8:25
od Bobik
Nejsem si zcela jist, ale mám za to, že to ustřelení je v místech kde se sice už rozcházejí, ale ještě jsou přidělaný oboje glajzy společně na dlouhejch švelech. Čili je to blbě "z výroby" a rychlá jízda přes ono místo tomu asi moc nepřidala.
Každopádně až tam pojedu, prozkoumám.

Rychle myslím do 30km dle jednoduchého vzorečku, kterým se řídím já i spousta kolegů:
a) srdcovka není křížení,
b) nejvyšší "bezpečná" rychlost přes (mělkou) srdcovku je na vexli "po hrotech přímo" a to 30km.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 02.5.2012 23:23
od MM-Mikulovsky
Takže k problematice zkroucené koleje u hradčanské:
1.) "pěkná novinka" prezentovaná mluvčí DPP -"Na některých místech došlo k ovlivnění tramvajových tratí extrémním vzestupem teplot," vysvětlila mluvčí dopravního podniku Monika Lojínová, která dodává, že na všech místech byly závady opraveny.
2.) žel nemám nejsprávnější fotky oné vzpomínané MU s vylítlým 1. podvozkem soupr. 2xT3M (8057+8013) u místa poškození, ale její finální postavení zdokumentované mám a připadá mi celou délkou za současným poškozením (zejména ze dvou přiložených fotek)
3.) připadá mi, že:
a) kolejnice rozjezdové splýtky jsou připevněny k pražcům pouze z jedné strany (z druhé je další kolejnice pro druhý směr)
b) v počátku rozpletu splýtky do dvou samostatných souběžřných kolejí dostaly přednost v oboustranném uchycení k pražcům kolejnice opouštějící splýtku oblouke = koleje vedou cí do Badeniho ul.
4.) Právě místo neuchycení kolejnic přímé koleje na Letnou ze strany od osuběžné pravé kolejnice odpovídá přesně místu, kde se přímé kolejnice vychýlili doprava!