Stránka 1 z 1

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 23.11.2013 21:02
od Jakub
Nejsem si jist, zda tady lze toto řešení použít tak jednoduše. Museli bychom tím zanedbat proklady při přestupech (tedy to, jak dlouho budu čekat na tramvaj, na kterou přestupuji) a sice by to pokaždé přineslo jen pár minut navíc, ve výsledku to ale může být už dost. Taky je otázkou otázkou, kdy začne být výhodnější to jezdit čistě "od křižovatky ke křižovatce" a do kdy se ještě vyplatí projíždět celé trasy linek.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 23.11.2013 20:28
od 7036
http://cs.wikipedia.org/wiki/Problém_čínského_listonoše

stačí si jenom vzít libovolné úplné schéma pojížděných tram tratí ve městě, ohodnotit dobou jízdy a aplikovat

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 21.11.2013 22:36
od fricoolinek2
Ne, to fakt ne. :) Jen mne skutečně zajímalo, jak je to časově náročné. Údaj o 14h mne nepřekvapil. Nicméně při lepším trasování by se to možná dalo stihnout o 1-2h rychleji....

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 21.11.2013 22:16
od gabuliatko
Mnoho zdaru, svačinu a foťák pro dokumentaci s sebou.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 21.11.2013 18:06
od fricoolinek2
6:03 Sídliště Barrandov
6:17 Na Knížecí
6:31 Radlická
6:46 Anděl
7:10 Sídliště Řepy
7:23 Bílá Hora
7:37 Malovanka
7:43 Vozovna Střešovice
7:59 Bořislavka
8:22 Podbaba
8:52 Palmovka (přes Pražská tržnice, Libeňský most)
9:07 Vozovna Kobylisy
9:28 Sídliště Ďáblice
10:14 Lehovec (přes Palmovka, Kolbenova)
10:34 Palmovka (přes Multiarena Praha)
10:49 Spojovací
11:23 ÚDDP
11:59 Nádraží Hostivař
12:15 Na Hroudě
12:21 Kubánské náměstí
12:37 Otakarova
12:55 Spořilov
13:26 Vozovna Pankrác
13:42 Ostrčilovo náměstí
13:54 Výtoň (linkou č. 7)
14:18 Sídliště Modřany
14:59 Veletržní palác
15:17 Bílá Labuť (přes Vltavská, Těšnov)
15:28 Palmovka
15:43 Masarykovo nádraží
16:04 Želivského (přes Lipanská, Flora)
16:13 Olšanské náměstí (přes Olšanská)
16:18 Flora
16:38 Náměstí Bratří Synků
16:47 Koh-i-noor
16:57 Náměstí Míru
17:06 Flora (přes Vinohradská vodárna)
17:27 Moráň
17:31 Albertov (přes Botanická zahrada)
17:35 Moráň
17:42 Anděl
17:59 Hlavní nádraží
18:17 Malostranská (přes Dlouhá třída)
18:38 Moráň
18:44 Lazarská
19:00 Anděl (přes Myslíkova)
19:19 Hradčanská
19:26 Malostranská
19:41 Malovanka
20:06 Petřiny

Mezi Řepama a Bílou Horou přesun busem, stejně jako mezi Na Hroudě a Kubánskym náměstí. Vyloučené úseky (Divoká Šárka, Troja) nezapočítány.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 21.11.2013 8:48
od Filip
Kdysi jsem to zkusil (rok 2011). Trvalo to dohromady cca 16 hodin a rozdělil jsem to do dvou dnů. Ale spíš raději projíždím zahraniční města, která jsou daleko zajímavější než Praha.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 21.11.2013 8:31
od m@rtin
Pokud bychom počítali s tím, že platí bezvýlukový stav a obejdeme se bez nepojížděných manipulačních úseků: Sokolovská (za Palmovkou), Minská, Na Zámecké, Radlická (u Ženských domovů), Zvonařka, Hládkov a u Brusnice, nebudeme projíždět jednotlivé oblouky v křižovatkách, smyčky a stačí síť projet jednokolejně, pak se to za 24 hodin stihnout určitě dá. Nedá se to ale jistě stihnout jen za světla, ani 21. června.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 23:02
od petr03
Leda to pojat jednoduse. Jet linku po lince, od 1 po 26 ( bez nocek), od nastupni po vystupni dane linky, pak uz jen poresit, zda bude stacit jet jednim smerem, ci muset jet obema. A jak poresit prechod z linky na linku. Teoreticky by se to dalo spocitat dle idosu. Laicky bych rekl, ze stihnout se to neda.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 22:44
od gabuliatko
fricoolinek2 píše:Nicméně, je to beztak drobet kindermafiózní.
Asi tak. V cizích městech si většinou vyberu předem zajímavá místa, protože celá síť rozlohy Prahy by byla velmi únavná a pak by se to slilo.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 22:16
od ZXS91
fricoolinek2 píše:Tak hnidopišsky bych to nebral. :) Myslim si, že (v době bez výluk) by to se to dalo stihnout možná do 12-14 hodin.
Pokud by bylo možno použít i jiný dopravní prostředek než tram, tak možná ano

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 22:11
od fricoolinek2
Tak hnidopišsky bych to nebral. :) Myslim si, že (v době bez výluk) by to se to dalo stihnout možná do 12-14 hodin - za předpokladu, že i pro "manipulační jízdy" (tj. jízdy po úsecích po kterých by se nejelo prvně) byla užita tramvaj a ne jiný prostředek. Ať už jiný druh MHD či IGK. Nicméně, je to beztak drobet kindermafiózní.

Re: Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 21:30
od P_V
Dá se to vůbec stihnout?
A když se to začne hnidopišsky rozebírat, musí se projet i všechny výstupní a nástupní zastávky na smyčkách, všechny směry na křižovatkách? Dále narazíme na to, že některé úseky, oblouky, smyčky, jsou bez linkového provozu. Pokud to bude pojato maximalisticky, to abyste si pronajali smluvní tramvaj... Každopádně musíte počkat, až bude celá síť bez výluk. Takže po dlouhé době (výstavba Blanky) asi až v zimě 2014/15.

Projetí celé sítě za jeden den

Napsal: 20.11.2013 21:23
od fricoolinek2
Našel se tu nějaký "fanatik", co si zkusil projet celou pražskou síť za jeden den? Buď z pozice šoto-návštěvníka Praha nebo z pozice místního, co si chtěl zkusit jakousi "šoto-challenge"?