Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...
Nikdy bych neřekl, že v tomto místě byly stromy. Připadá mi to na nějaké zákrsky, které ani nevyrostou do 1. patra. Když koukám na dnešní stav, osovka je tak o metr širší.
Vítězné náměstí (1925 –1940)
náměstí Branné moci (1940–1945)
náměstí dr. Edvarda Beneše (1946–1952)
náměstí Říjnové revoluce (1952–1990)
Vítězné náměstí (1990.....)
Mlask!
Čtyřnápravový Ringhofer č. 2 s rokem výroby 1897, vyrobeno bylo celkem 12 tramvají - ev.č. 1-11 a 16. Tento vůz byl spolu s ostatními (1-11) v roce 1910 přestavěn na dvounápravový volnoosý a v roce 1921 přestavěn na vlečný vůz ev.č. 769. Tento vlek byl v roce 1932 použit na stavbu pojízdné prodejny jízdenek s ev.č. 5037 (později přečíslovaný na 4537), vyřazen v roce 1952. V roce 1974 byl vytažen z kopřiv, opraven a znovu použit jako prodejna jízdenek.
(info z knihy A.Losos - Atlas tramvají)
Tento vůz dle wiki slouží jako dočasná kancelář muzea ve Střešovicích, je to tak a máte někdo fotku?