Drobná lekce z fyziky, jsou dva podstatné rozdíly při brždění a to je maximální zpomalení, u autobusu cca 2 m/s zatímco tramvaj dosahuje až 4 m/s a také tzv ryv, to je jednoduše řečeno rychlost zrychlení nebo zpomalení. U autobusů není příliš strmý, ale u tramvají je nárůst ke konci dosti prudký. To je ten okamžik kdy padají i ti co se drželi.9001 píše:Chemik: Dovolím si reagovat. Pochybuji, že někdo sedá za volant s tím, že bude bourat a nebo že se přizabije. Tedy kromě totálních psychopatů a sebevrahů. Z velké části počítám, že to budou nehody jak si psal. Prostě ten dotyčný má den ***** jako i ten tramvaják co má den *****.
K té nepozornosti. Jak se to vezme. Záleží co bereš jako nehodu. Zadovky stylu, kdy je trochu naprasklý nárazník a nebo uražené zrcátko to pro mě není nehoda..., ale přesto ve statistikách se tak objevuje, kdyby se tyhle vyloučily tak to vypadá jinak...
Třeba autobusy to mají stejné jako tramvaj. Ano očekávám lekci z fyziky, ale ty lidi co jsou vevnitř začínají padat při stejném zpomalení.
Určitě čekám reakci na tu zkoušku co byla v dílnách a vždy si vzpomenu na Imgooda, bud mu země lehká, "při tomhle brždění by tam měl i mrtvé...".
vlacky: Hodně dobře napsáno
Zadovka je taky nehoda, naprosto zbytečná nehoda.
Doufám, že mě všichni fyzici a doc.Pohl odpustí ty špatně napsané jednotky, nejdou mě tu indexy