Provoz fóra
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
uzivatel: Spíš jde o to, že linkové vedení funguje poměrně dobře a není moc důvod do něj zasahovat. Evergreeny typu rozdělení 22, čachry s ML a podobně nemá moc smysl řešit.
A co si budeme říkat. První důvod šahat do tramvají bude až v roce 2014, když se otevře A do Motola. Do té doby není důvod nějaké masivní změny.
Z mého pohledu BAN byl zasloužilý. Ono se to nasčítalo...
A co si budeme říkat. První důvod šahat do tramvají bude až v roce 2014, když se otevře A do Motola. Do té doby není důvod nějaké masivní změny.
Z mého pohledu BAN byl zasloužilý. Ono se to nasčítalo...
Re: Provoz fóra
Nechápu, proč jste mi dali ban. Já nenapsal nic špatného, jen jsem napravil svou chybu, že je to jedno, za 4 končí na Hlubočepech nebo na Smíchově. To snad není třeba zdůvodňovat, to je každému trochu myslícímu mozku jasné. Přiznávám, že s těma Hlubočepama to ode mne bylo špatné zdůvodnění, skutečné je takové, že se mi to tak prostě líbí víc, ale když chybu napravím, je drzostí dát mi ban.
Re: Provoz fóra
Udělen ban uživateli Vojta Tramvaj.
Důvod: Roztáčení nesmyslné diskuze o Linkovém vedení s odůvodněním, cituji: Pokud toto může dělat uživatel35. tak proč ne já.
Důvod: Roztáčení nesmyslné diskuze o Linkovém vedení s odůvodněním, cituji: Pokud toto může dělat uživatel35. tak proč ne já.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Provoz fóra
Pan Petr není bůh, ale GURU.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Bohužel to závažné je. Obnoveni z ranni ani ze vcerejsi zalohy se zatim nepodarilo.
edit 12:12>
Už to jede! Pan Petr je bůh!
edit 12:12>
Už to jede! Pan Petr je bůh!
Re: Provoz fóra
Copak je s páteří?Snad to není nic vážného a držím palce při odstranování problému.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Provoz fóra
ADD Linkové vedení:
Děkuji.
Děkuji.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Provoz fóra
Naprostý souhlas. Většinou je v diskuzi odkaz na to o čem se diskutuje.Proxy píše:Jak už bylo napsáno níže, Zprávy z tisku mají být rychlým přehledem pro uživatele, kteří kontinuálně nesledují všechny zpravodajské servery a chtějí vědět to nejzajímavější, co se o dopravě napsalo.
Pokud by se reagovalo přímo, tak by zaprvé zanikly zajímavé odkazy a zadruhé by zbytek fóra ztratil význam, protože by se vše řešilo v jedné rubrice. Dokážeš si představit jak by taková diskuze vypadala, když se ve Zprávách z tisku za den objeví třeba 6 různých odkazů?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Jak už bylo napsáno níže, Zprávy z tisku mají být rychlým přehledem pro uživatele, kteří kontinuálně nesledují všechny zpravodajské servery a chtějí vědět to nejzajímavější, co se o dopravě napsalo.Marek B. píše:Oddělení zpráv z tisku a diskuse k tomuto je dle mě chybné. Přispívá to k nepřehlednosti fóra. Většina lidí, co se podívají do zpráv z tisku si už diskuzi nepřečte, protože by museli rozklikávat další téma. Prostě když přímo reaguji na předchozí příspěvek k věci, neměl bych být smazán(jako jsem byl).
Pokud by se reagovalo přímo, tak by zaprvé zanikly zajímavé odkazy a zadruhé by zbytek fóra ztratil význam, protože by se vše řešilo v jedné rubrice. Dokážeš si představit jak by taková diskuze vypadala, když se ve Zprávách z tisku za den objeví třeba 6 různých odkazů?
Re: Provoz fóra
Oddělení zpráv z tisku a diskuse k tomuto je dle mě chybné. Přispívá to k nepřehlednosti fóra. Většina lidí, co se podívají do zpráv z tisku si už diskuzi nepřečte, protože by museli rozklikávat další téma. Prostě když přímo reaguji na předchozí příspěvek k věci, neměl bych být smazán(jako jsem byl).Proxy píše:Jen doplním, že rubrika Zprávy z tisku byla již promazána a můžete se sami přesvědčit, že nic skutečně důležitého tam nechybí.
Pokud máte jiný pohled nebo komentář ke Zprávám z tisku, tak použijte téma Zprávy z tisku (diskuze k tématu). To platí i pro případ, že máte pocit, že se novinář zmýlil nebo napsal neúplnou informaci.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Provoz fóra
Sice pan OMH bude zase prskat, že tu z toho dělam fejsbůk, ale s jeho názory a nazory pana 9001 ohledně zpráv z tisku se ztotožňuji.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Jen doplním, že rubrika Zprávy z tisku byla již promazána a můžete se sami přesvědčit, že nic skutečně důležitého tam nechybí.
Pokud máte jiný pohled nebo komentář ke Zprávám z tisku, tak použijte téma Zprávy z tisku (diskuze k tématu). To platí i pro případ, že máte pocit, že se novinář zmýlil nebo napsal neúplnou informaci.
Pokud máte jiný pohled nebo komentář ke Zprávám z tisku, tak použijte téma Zprávy z tisku (diskuze k tématu). To platí i pro případ, že máte pocit, že se novinář zmýlil nebo napsal neúplnou informaci.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
MM: Jdi do fakt už do háje, nebo ještě lépe se odpoj od netu. Takovouhle fnuknu jsem fakt ještě nezažil. Ty sem hlavně dáváš každou blbost. Třeba tu ameriku. Nebo si fakt tak natvrdlý, že ti nedochází rozdíl mezi nehodou tramvaje a nadměrným nákladem na R10? Když vezmeš v potaz význam pro forum o tramvajích.
Ty děláš jako by si dnes mohl čekat od médií objektivitu. Kdo má mozek, si domyslí, že jde o otevřený svršek. Pochybuji, že normální kaštan něco takového řeší... I Radlický splnila úkol jako ilustrační foto.
Ty děláš jako by si dnes mohl čekat od médií objektivitu. Kdo má mozek, si domyslí, že jde o otevřený svršek. Pochybuji, že normální kaštan něco takového řeší... I Radlický splnila úkol jako ilustrační foto.
Re: Provoz fóra
Upřímně, když se to týka dopravy MHD popř. i IAD v Praze, nejsem proti, aby zde takové odkazy byli. Naopak, jsem dost často rád, když zajdu do tohoto vlákna, tam je zajímavý odkaz, a můžu si ho hned přečíst. Neprolejzám naše vyjímečné servry tak často, takže bych přišel o dost zajímavých článků. Takže souhlasím s tím, aby zde byli odkazy na dopravu MHD, popř. IAD související s MHD. A od Milana dost často používám jeho odkazy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Ještě se musím vrátit k tomuto:
2.) Ovšem špatně je několik odkazů na zprávy:
a) o úmyslné chybě vedení města, kterou je neprezentace závěrů vlastní studie, protože se její teze "nehodí do krámu" - chtějí omezit magistrálu, potažmo mírně zmiňují rozšíření sítě MHD (potažmo TT) v centru města
b) různě (díky neobjektivitě) manipulující čtenáři - jako o protestu záchranářů vůči novým TT z bez žlábkových kolejí, které nemohou využít jejich auta
(Metro uvádělo příklad Letnou - tam jsou žlábkové koleje, takže logicky příčinou je otevřený svršek TT nikoliv typ vlastní koleje. Ovšem otevřený svršek je desítky let v Ďáblicích a nikomu nevadil!
I-dnes zase uveřejnila jako příklad foto ze stavby Radlické, kdy ještě TT neměla konečný asfaltový kryt, aby po ní právě záchranáři mohli objet kolony aut v jediném souběžném pruhu!)
1.) Takže několik odkazů na nehodu - mnohými zde branou, tak jako tak za chybu řidiče TRAM, je naprosto v pořádku.OMH píše:...Beru, že každý sleduje jiný server a je dobré, když se tu odkaz objeví k věci. Ale nemyslím, že je třeba pak dávat další odkazy na jiné servery. Kdo chce, vyhledá si. Výjimku bych pochopil třeba u nehody tramvaje (která zdejší zajímá víc) a že každý web má jiné fotky.
2.) Ovšem špatně je několik odkazů na zprávy:
a) o úmyslné chybě vedení města, kterou je neprezentace závěrů vlastní studie, protože se její teze "nehodí do krámu" - chtějí omezit magistrálu, potažmo mírně zmiňují rozšíření sítě MHD (potažmo TT) v centru města
b) různě (díky neobjektivitě) manipulující čtenáři - jako o protestu záchranářů vůči novým TT z bez žlábkových kolejí, které nemohou využít jejich auta
(Metro uvádělo příklad Letnou - tam jsou žlábkové koleje, takže logicky příčinou je otevřený svršek TT nikoliv typ vlastní koleje. Ovšem otevřený svršek je desítky let v Ďáblicích a nikomu nevadil!
I-dnes zase uveřejnila jako příklad foto ze stavby Radlické, kdy ještě TT neměla konečný asfaltový kryt, aby po ní právě záchranáři mohli objet kolony aut v jediném souběžném pruhu!)