Provoz fóra

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od 9001 » 28.9.2011 13:19

uzivatel: Spíš jde o to, že linkové vedení funguje poměrně dobře a není moc důvod do něj zasahovat. Evergreeny typu rozdělení 22, čachry s ML a podobně nemá moc smysl řešit.

A co si budeme říkat. První důvod šahat do tramvají bude až v roce 2014, když se otevře A do Motola. Do té doby není důvod nějaké masivní změny.

Z mého pohledu BAN byl zasloužilý. Ono se to nasčítalo...

uzivatel35

Re: Provoz fóra

Příspěvek od uzivatel35 » 28.9.2011 11:49

Nechápu, proč jste mi dali ban. Já nenapsal nic špatného, jen jsem napravil svou chybu, že je to jedno, za 4 končí na Hlubočepech nebo na Smíchově. To snad není třeba zdůvodňovat, to je každému trochu myslícímu mozku jasné. Přiznávám, že s těma Hlubočepama to ode mne bylo špatné zdůvodnění, skutečné je takové, že se mi to tak prostě líbí víc, ale když chybu napravím, je drzostí dát mi ban.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od OMH » 18.9.2011 21:18

Udělen ban uživateli Vojta Tramvaj.
Důvod: Roztáčení nesmyslné diskuze o Linkovém vedení s odůvodněním, cituji: Pokud toto může dělat uživatel35. tak proč ne já.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Absolut » 18.9.2011 20:23

Pan Petr není bůh, ale GURU.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od MOp » 18.9.2011 11:38

Bohužel to závažné je. Obnoveni z ranni ani ze vcerejsi zalohy se zatim nepodarilo.

edit 12:12>
Už to jede! Pan Petr je bůh!

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Provoz fóra

Příspěvek od petr03 » 18.9.2011 11:33

Copak je s páteří?Snad to není nic vážného a držím palce při odstranování problému. :smt024

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Bobik » 18.9.2011 10:25

ADD Linkové vedení:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Děkuji.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Provoz fóra

Příspěvek od gabuliatko » 17.9.2011 20:40

Proxy píše:Jak už bylo napsáno níže, Zprávy z tisku mají být rychlým přehledem pro uživatele, kteří kontinuálně nesledují všechny zpravodajské servery a chtějí vědět to nejzajímavější, co se o dopravě napsalo.
Pokud by se reagovalo přímo, tak by zaprvé zanikly zajímavé odkazy a zadruhé by zbytek fóra ztratil význam, protože by se vše řešilo v jedné rubrice. Dokážeš si představit jak by taková diskuze vypadala, když se ve Zprávách z tisku za den objeví třeba 6 různých odkazů?
Naprostý souhlas. Většinou je v diskuzi odkaz na to o čem se diskutuje.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Proxy » 17.9.2011 7:34

Marek B. píše:Oddělení zpráv z tisku a diskuse k tomuto je dle mě chybné. Přispívá to k nepřehlednosti fóra. Většina lidí, co se podívají do zpráv z tisku si už diskuzi nepřečte, protože by museli rozklikávat další téma. Prostě když přímo reaguji na předchozí příspěvek k věci, neměl bych být smazán(jako jsem byl).
Jak už bylo napsáno níže, Zprávy z tisku mají být rychlým přehledem pro uživatele, kteří kontinuálně nesledují všechny zpravodajské servery a chtějí vědět to nejzajímavější, co se o dopravě napsalo.
Pokud by se reagovalo přímo, tak by zaprvé zanikly zajímavé odkazy a zadruhé by zbytek fóra ztratil význam, protože by se vše řešilo v jedné rubrice. Dokážeš si představit jak by taková diskuze vypadala, když se ve Zprávách z tisku za den objeví třeba 6 různých odkazů?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Marek B. » 17.9.2011 0:38

Proxy píše:Jen doplním, že rubrika Zprávy z tisku byla již promazána a můžete se sami přesvědčit, že nic skutečně důležitého tam nechybí.
Pokud máte jiný pohled nebo komentář ke Zprávám z tisku, tak použijte téma Zprávy z tisku (diskuze k tématu). To platí i pro případ, že máte pocit, že se novinář zmýlil nebo napsal neúplnou informaci.
Oddělení zpráv z tisku a diskuse k tomuto je dle mě chybné. Přispívá to k nepřehlednosti fóra. Většina lidí, co se podívají do zpráv z tisku si už diskuzi nepřečte, protože by museli rozklikávat další téma. Prostě když přímo reaguji na předchozí příspěvek k věci, neměl bych být smazán(jako jsem byl).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Bobik » 16.9.2011 14:25

Sice pan OMH bude zase prskat, že tu z toho dělam fejsbůk, :lol: ale s jeho názory a nazory pana 9001 ohledně zpráv z tisku se ztotožňuji.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od Proxy » 16.9.2011 13:59

Jen doplním, že rubrika Zprávy z tisku byla již promazána a můžete se sami přesvědčit, že nic skutečně důležitého tam nechybí.
Pokud máte jiný pohled nebo komentář ke Zprávám z tisku, tak použijte téma Zprávy z tisku (diskuze k tématu). To platí i pro případ, že máte pocit, že se novinář zmýlil nebo napsal neúplnou informaci.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od 9001 » 16.9.2011 12:26

MM: Jdi do fakt už do háje, nebo ještě lépe se odpoj od netu. Takovouhle fnuknu jsem fakt ještě nezažil. Ty sem hlavně dáváš každou blbost. Třeba tu ameriku. Nebo si fakt tak natvrdlý, že ti nedochází rozdíl mezi nehodou tramvaje a nadměrným nákladem na R10? Když vezmeš v potaz význam pro forum o tramvajích.

Ty děláš jako by si dnes mohl čekat od médií objektivitu. Kdo má mozek, si domyslí, že jde o otevřený svršek. Pochybuji, že normální kaštan něco takového řeší... I Radlický splnila úkol jako ilustrační foto.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Provoz fóra

Příspěvek od petr03 » 16.9.2011 12:24

Upřímně, když se to týka dopravy MHD popř. i IAD v Praze, nejsem proti, aby zde takové odkazy byli. Naopak, jsem dost často rád, když zajdu do tohoto vlákna, tam je zajímavý odkaz, a můžu si ho hned přečíst. Neprolejzám naše vyjímečné servry tak často, takže bych přišel o dost zajímavých článků. Takže souhlasím s tím, aby zde byli odkazy na dopravu MHD, popř. IAD související s MHD. A od Milana dost často používám jeho odkazy.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz fóra

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.9.2011 12:08

Ještě se musím vrátit k tomuto:
OMH píše:...Beru, že každý sleduje jiný server a je dobré, když se tu odkaz objeví k věci. Ale nemyslím, že je třeba pak dávat další odkazy na jiné servery. Kdo chce, vyhledá si. Výjimku bych pochopil třeba u nehody tramvaje (která zdejší zajímá víc) a že každý web má jiné fotky.
1.) Takže několik odkazů na nehodu - mnohými zde branou, tak jako tak za chybu řidiče TRAM, je naprosto v pořádku.
2.) Ovšem špatně je několik odkazů na zprávy:
a) o úmyslné chybě vedení města,
kterou je neprezentace závěrů vlastní studie, protože se její teze "nehodí do krámu" - chtějí omezit magistrálu, potažmo mírně zmiňují rozšíření sítě MHD (potažmo TT) v centru města
b) různě (díky neobjektivitě) manipulující čtenáři - jako o protestu záchranářů vůči novým TT z bez žlábkových kolejí, které nemohou využít jejich auta
(Metro uvádělo příklad Letnou - tam jsou žlábkové koleje, takže logicky příčinou je otevřený svršek TT nikoliv typ vlastní koleje. Ovšem otevřený svršek je desítky let v Ďáblicích a nikomu nevadil!
I-dnes zase uveřejnila jako příklad foto ze stavby Radlické, kdy ještě TT neměla konečný asfaltový kryt, aby po ní právě záchranáři mohli objet kolony aut v jediném souběžném pruhu!)

Odpovědět