Příspěvek
od Absolut » 09.9.2011 17:07
Dovoluji si přerušit debatu důležitým sdělením
Dnešního dne začala probíhat zásadní část úprav fóra s cílem zvýšit přehlednost a snížit počet vláken. Když se kácí les, tak obvykle lítají třísky a tak se stane, že některá vlákna skončí v archivu, přestože v nich jsou i nějaké nedávné příspěvky. Někde jde slučovat, někde prostě ne. Prosím tedy všechny uživatele o jistou dávku schovívavosti. Věřím, že model kde není na každý detail samostatné vlákno se ujme, dejme tomu prosím čas. Celkový počet vláken se výrazně snížil, což je ku prospěchu věci, zejména když hledáte vlákno, které aktuálně není v nabídce posledních 10 nových příspěvků.
Několik příkladů:
- v preferenci a antipreferenci se řešilo v podstatě to samé. Proto má tedy preference nově jen jedno vlákno.
- nástupní ostrůvky, čočky apod patří k tramvajovým tratím
- dispečerské vozy patří ke služebním vozům
- tramvajím KT8D5 a KT8D5N stačí jedno vlákno dohromady
- vlákno "Ústřední dílny" je nyní v sekci Doprava v Praze / Tramvajové vozy, neb se tam řeší vozy
a další logické souvislosti, prosím tedy o zvýšené zapojení mozků v prvních dnech upravené struktury.
Změn je mnohem víc a některé budou dotaženy až za dalších pár dní. Tak tedy buďte ve střehu a trpěliví.
Čas vymezený pro úpravy trvá až do 15.10., pouze nyní proběhly ty větší a něco ještě doběhne (zejména názvy vláken)
Žádná debata nebyla smazána, všechno je schované v archivu, ale nejde tam psát.
Prosím, zkuste svůj příspěvek umístit do ponechaných vláken, případně využít "Kam s příspěvkem..."
Menší počet vláken je přehlednější pro nás všechny.
Dále prosím, pokud někomu bude nějaké konkrétní vlákno zásadním způsobem chybět, napište to prosím ZDE a buďte trpěliví.
Všechny reklamace prosím uplatňujte ZDE a ke mně, ostatní moderátoři jsou bez viny.
Bude-li navržená reklamace opodstatněná či prospěšná, bude panem MOpem realizována.