A kolikátého dnes máme? Už došlo?admirak píše:Koukám koukám a co nevidím... Jsem nečekal že na serveru o tramvajích najdu "Kočkožurnál"... Že by nový web: http://www.prazskekocky.cz??
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Koukám koukám a co nevidím... Jsem nečekal že na serveru o tramvajích najdu "Kočkožurnál"... Že by nový web: http://www.prazskekocky.cz??
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
To je dominantou strašnic, co si vzpomenu : 6710,6720,6736,6813,6825 (teď zase kobylisy),6894,6921,6938,6958 všechny mají (měli) orientace za okýnkem.Oskar píše:Aha, tak jsem zas chytřejší. Ono vidět v dnešní době "Genuine" T3 je vůbec takový malý zázrak... Teď jaks to napsal si vlastně vzpomínám, že jsem viděl T3 6XXX, co měla číslo za sklem a že mě to překvapilo.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Momentík.
Všechny T3M jsou přestavby z T3 posledních sérií, konkrétně z řady 6756-6992. To, že vůz nemá některé náležitosti a naopak má novou kabinku, jsou všechno pozdější úpravy, stejně jako na spoustě T3 řady 67xx-69xx, které ještě jezdí !!!!
Vyjímkou jsou T3M2DVC, což ovšem NEJSOU přestavby z T3SU, ale zcela nově postavené vozy na skříni T3SU. Dělalo se to v letech 1996-1999 místo generálních oprav posledních 18 T3, které takovou opravou neprošly. Ironií osudu o několik let později velké opravy PO na vozech s výzbrojí TV1 opět probíhat začaly. Jedná se o nové vozy, na skříních máte rok výroby 1996 a dokončovaly se v letech 1996-1999 postupně v UDDP.
Samostatnou kapitolou je 8029/II, která byla po nehodě původního vozu postavena v PARS Šumperk z Olomoucké T3 (myslím z r. 1966)
Všechny T3M jsou přestavby z T3 posledních sérií, konkrétně z řady 6756-6992. To, že vůz nemá některé náležitosti a naopak má novou kabinku, jsou všechno pozdější úpravy, stejně jako na spoustě T3 řady 67xx-69xx, které ještě jezdí !!!!
Vyjímkou jsou T3M2DVC, což ovšem NEJSOU přestavby z T3SU, ale zcela nově postavené vozy na skříni T3SU. Dělalo se to v letech 1996-1999 místo generálních oprav posledních 18 T3, které takovou opravou neprošly. Ironií osudu o několik let později velké opravy PO na vozech s výzbrojí TV1 opět probíhat začaly. Jedná se o nové vozy, na skříních máte rok výroby 1996 a dokončovaly se v letech 1996-1999 postupně v UDDP.
Samostatnou kapitolou je 8029/II, která byla po nehodě původního vozu postavena v PARS Šumperk z Olomoucké T3 (myslím z r. 1966)
A pak je ještě zajímavý, když přijede T3M, zjišťovat jejich rodokmen. Pod T3M se totiž vyskytují jednak přestavby z T3 (velké střešní klapky, žádné topení vpravo, v zadním voze průhledná kabina řidiče, číslo linky zvenku), přestavby z T3SU (velké střešní klapky, topení vpravo, číslo linky za sklem) a přestavby z T3SUCS (ty jsou nejzajímavější - kvůli zvětšené kabině řidiče z první malé střešní klapky zbyla jen půlka; jinak číslo linky za sklem, topení vpravo)
A propos: Zajímalo by mě, jak takové T3M přestavěné z T3SU(CS) vytápí interiér odpadním teplem. Ty tyristory by se přeci měly hřát podstatně míň, než zrychlovač.
A propos: Zajímalo by mě, jak takové T3M přestavěné z T3SU(CS) vytápí interiér odpadním teplem. Ty tyristory by se přeci měly hřát podstatně míň, než zrychlovač.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to máte vy?
T3 mají cedule s linkou venku (některé bohužel mají nová čela a mají je také za okýnkem), SUCS i SU vždy vevnitř (za okýnkem), jinak platí to co napsal karotka.2217 píše:Není. Já to rpožívám taky. Jenže já nerozeznám T3, T3SU a T3SUCS, kdybys mě zabil. Perfektně opznám tyristorku, Progress, T6 (sérii ne) a kaťuši (rozliším i NP) a samozřejmě Poršešrot. POdle čeho se pozná t3 od T3SU(CS)? Vozovnu a pořadí poznám tyky, ale ne na t6, tam ho nenacházím. Následně zkoumám stav sběrače (žlutý, špinavy) , zvuk dvařní výstrahy a kastli (reklama, klasika, otlučená). Samozřejmě evidenční číslo zjišťuji jako první. linku a směr jako poslrdní, což se mi už taky vymstilo.
Kachny a T6ky mají pořadovky narozdíl od T3jek nahoře za oknem kabiny.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to máte vy?
Není. Já to rpožívám taky. Jenže já nerozeznám T3, T3SU a T3SUCS, kdybys mě zabil. Perfektně opznám tyristorku, Progress, T6 (sérii ne) a kaťuši (rozliším i NP) a samozřejmě Poršešrot. POdle čeho se pozná t3 od T3SU(CS)? Vozovnu a pořadí poznám tyky, ale ne na t6, tam ho nenacházím. Následně zkoumám stav sběrače (žlutý, špinavy) , zvuk dvařní výstrahy a kastli (reklama, klasika, otlučená). Samozřejmě evidenční číslo zjišťuji jako první. linku a směr jako poslrdní, což se mi už taky vymstilo.Oskar píše:Tak by mě zajímalo, jestli jste na tom stejně jak já:
Ještě před tak dvěma měsíci jsem u tramvaje rozlišoval zejména číslo linky a směr no a když jsem nastoupil, zjišťoval sluchem, zda jde o odporovku, tyristorku, nebo tranzistorku.
Pak jsem se začal připravovat na jednuakci a od té doby si na přijíždějící tramvaji ani nevšimnu čísla linky, zato pečlivě rozliším T3 od T3SU a T3SUCS, zjistím, jaká vozovna vlak na jakém pořadí vypravila, a na přijíždějící T6ce zjišťuju, zda je to 1., 2., nebo třetí série.
Tak nevím který stav byl lepší. Ale nemáte pocit, že už je to trochu mánie?