Nemyslím, ale vím, že těch procent bylo víc...MF píše:Myslím, že na 99 pct byl skelet sešrotován.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Re: K tématu závěsů
Já tomu taky nerozumím - když hledám takové soukromí, tak proč pracuju v hromadné dopravě?Oskar píše:K tématu závěsů:
Připadá mi velice zajímavé, jaká je situace u
Když má český strojvedoucí má jet s německým vlakem, kde je stanoviště průhledné pro cestující, stěžuje si prostřednictvím odborů na zákaz zatahování záclonek na řídicí stanoviště. Jak je možné, že německý strojvedoucí nemá s průhledným stanovištěm problém a český ano?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Myslím, že na 99 pct byl skelet sešrotován.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
ad MOp: Až teď jsem si všiml Vašeho příspěvku...
Na Národním divadle vykolejila a do tvaru banánu se prohnula 7004, jak píše MF. Stalo se tak v červnu 1985 a vůz byl pak ještě další dva roky odstaven a debatovalo se, co s ním, protože byl nový - jen 3 roky starý. Sešrotován byl v roce 1987.
Vůz 7005, který zmiňujete, pamatuji ještě v roce 1994 v provozu, neprošel devastační nehodou, ale byl místo první velké prohlídky odeslán tuším v roce 1995 do ČKD k modernizaci na vůz typu T3R č. 8206 do soupravy s vozem 8205, modernizace byla zahájena a karosářské úpravy vozu proběhly v roce 1996 a skříň byla v závodě již s novými čely Kotas odstavena mimo halu poté, co se rozhodlo udělat pouze jednu T3R (tu v UDDP - 6329 = 8205). Po roce 1998 (oživení 8205) se již jistě nic s 7005 = 8206 neplánovalo, byla v březnu 1998 prodána ČKD DS. No a tady pro mě její osud končí, někde na nějakých analogových papírcích mám poznamenáno, co se s ní stalo dál, z hlavy si to nevybavuju, kdyby někdo věděl, tak budu rád....
Na Národním divadle vykolejila a do tvaru banánu se prohnula 7004, jak píše MF. Stalo se tak v červnu 1985 a vůz byl pak ještě další dva roky odstaven a debatovalo se, co s ním, protože byl nový - jen 3 roky starý. Sešrotován byl v roce 1987.
Vůz 7005, který zmiňujete, pamatuji ještě v roce 1994 v provozu, neprošel devastační nehodou, ale byl místo první velké prohlídky odeslán tuším v roce 1995 do ČKD k modernizaci na vůz typu T3R č. 8206 do soupravy s vozem 8205, modernizace byla zahájena a karosářské úpravy vozu proběhly v roce 1996 a skříň byla v závodě již s novými čely Kotas odstavena mimo halu poté, co se rozhodlo udělat pouze jednu T3R (tu v UDDP - 6329 = 8205). Po roce 1998 (oživení 8205) se již jistě nic s 7005 = 8206 neplánovalo, byla v březnu 1998 prodána ČKD DS. No a tady pro mě její osud končí, někde na nějakých analogových papírcích mám poznamenáno, co se s ní stalo dál, z hlavy si to nevybavuju, kdyby někdo věděl, tak budu rád....
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
nebo 7004Absolut píše:Vzpomeňme si třeba na výsledek nehody vozu 6736 nebo 6899.zajímalo by mne to: Je možné, že by při prudkém vykolejení někde na nábřeží mohla tramvaj skončit ve Vlatvě nebo je to zcela nemožné?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vzpomeňme si třeba na výsledek nehody vozu 6736 nebo 6899.zajímalo by mne to: Je možné, že by při prudkém vykolejení někde na nábřeží mohla tramvaj skončit ve Vlatvě nebo je to zcela nemožné?
Re: K tématu závěsů
Asi nechce mít za zadkem šotouše v tramvajácký bundě a s kalhotama khaki doplněné ponožkama v sandálích.Oskar píše:K tématu závěsů:
Připadá mi velice zajímavé, jaká je situace u
Když má český strojvedoucí má jet s německým vlakem, kde je stanoviště průhledné pro cestující, stěžuje si prostřednictvím odborů na zákaz zatahování záclonek na řídicí stanoviště. Jak je možné, že německý strojvedoucí nemá s průhledným stanovištěm problém a český ano?
K tématu závěsů
K tématu závěsů:
Připadá mi velice zajímavé, jaká je situace u
Když má český strojvedoucí má jet s německým vlakem, kde je stanoviště průhledné pro cestující, stěžuje si prostřednictvím odborů na zákaz zatahování záclonek na řídicí stanoviště. Jak je možné, že německý strojvedoucí nemá s průhledným stanovištěm problém a český ano?
Připadá mi velice zajímavé, jaká je situace u
Když má český strojvedoucí má jet s německým vlakem, kde je stanoviště průhledné pro cestující, stěžuje si prostřednictvím odborů na zákaz zatahování záclonek na řídicí stanoviště. Jak je možné, že německý strojvedoucí nemá s průhledným stanovištěm problém a český ano?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Kdyby jste se někdo chtěl stát tramvajákem: http://plnehry.idnes.cz/simulatory/mhd- ... ul_hau.idn
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No právě tenhle případ mne napdnul...MOp píše:Na Národním divadle k tomu nebylo se soupravou 7005+7006 daleko..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Na Národním divadle k tomu nebylo se soupravou 7005+7006 daleko..
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Možné je vše. Ale toto je spíše více než nepravděpodobné.
Bojíš se snad, že bys jel od Palačáku a před Výtoní, by do tramvaje jedoucí vysokou rychlostí (tipuju tak 80km/h a více) z boku nějaké vozidlo tak silně praštilo, aby jí to vykolejilo směrem ke sjezdu k Vltavě a tramvaj nakonec sama dokodrcala až do Vltavy? :D
Bojíš se snad, že bys jel od Palačáku a před Výtoní, by do tramvaje jedoucí vysokou rychlostí (tipuju tak 80km/h a více) z boku nějaké vozidlo tak silně praštilo, aby jí to vykolejilo směrem ke sjezdu k Vltavě a tramvaj nakonec sama dokodrcala až do Vltavy? :D
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Asi je to blbost, ale zajímalo by mne to: Je možné, že by při prudkém vykolejení někde na nábřeží mohla tramvaj skončit ve Vlatvě nebo je to zcela nemožné?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ty se v tom nějak vyznáš (vtípek)
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No každej tejden maj v Lidlu akční nabídku nějakýho specifickýho průmyslovýho zboží. Takže pokud by zrovna byla v Lidlu akční nabídka zboží pro turistiku, tak by tam ty nordic hole mít mohly.