Tak to asi dnes ráno dospávala v rámci střídané přestávky...willyjeff píše:Dneska měla 12 myslim (nebo 14) často jsem ji potkával na Výstavišti.davidtk píše:Doufám, že si Z. nechal spát až domů jezdila o pořadí za mnou včera
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dneska měla 12 myslim (nebo 14) často jsem ji potkával na Výstavišti.davidtk píše:Doufám, že si Z. nechal spát až domů jezdila o pořadí za mnou včera
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Doufám, že si Z. nechal spát až domů jezdila o pořadí za mnou včera
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
tramfórum a pražské tramvaje budou mít klubovnu?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Inu, jak pějí Kabáti, "Když něco rozeberem..."P_V píše:Ti se s tím nese..., (...)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ti se s tím nese..., žádné ňuňu rozebírání a krájení na úhledné kousky jako v ÚD.OMH píše:Drážďanské tramvaje... (nalezeno na netu)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
http://stts.mosfont.ru/photo/230984/
http://stts.mosfont.ru/photo/230988/
Drážďanské tramvaje... (nalezeno na netu)
http://stts.mosfont.ru/photo/230988/
Drážďanské tramvaje... (nalezeno na netu)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Souhlas, jen tak dal, ale ze by to tak bylo i u nas, to je asi bohuzel utopiedemon píše:Správný přístup, snad se toho časem dočkáme i tady...Akribius píše:Amok v tramvaji....Chlapec byl odsouzen ke 30 dnům vězení.Předtím již byl jednou trestán za drobnou krádež v obchodě 36 dny vězení.Protože se nepoučil z trestu a nerespektuje norské zákony,bude po odpykání trestu vyhoštěn ze země.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak tady přikládám ty odkazy na videa,až budou zmenšený fotky,pošlu odkaz i na ně :tramvajka píše:Jinak byl jsem se dnes podívat na Hostivařský,tak až zmenším fotky,a dám je na stránky,a také pár videí na YouTube,tak jsem pošlu odkazy .
http://www.youtube.com/watch?v=bIoiYWe_kZE
http://www.youtube.com/watch?v=mDLH26W1laU
http://www.youtube.com/watch?v=eRMAQ3intcc
http://www.youtube.com/watch?v=jMPHuaZpFVo
http://www.youtube.com/watch?v=7cAyd85OzjA
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Správný přístup, snad se toho časem dočkáme i tady...Akribius píše:Amok v tramvaji....Chlapec byl odsouzen ke 30 dnům vězení.Předtím již byl jednou trestán za drobnou krádež v obchodě 36 dny vězení.Protože se nepoučil z trestu a nerespektuje norské zákony,bude po odpykání trestu vyhoštěn ze země.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já bych štítky úplně vypustil.V Oslu je taky nemáme a dá se bez toho žít.Celý provoz je sledován GPS,takže se ví,co,kde ,kdy a jak.Naftu netankujeme a kilometry mají spočítané předem,páč od kilometru nás město platí.
A dva články z místního tisku:
Tramvaje v problémech
Autobusy jsou novými tramvajemi v Oslu.Takový dojem to může opravdu vyvolat.Stále častěji najíždí do zastávek autobusy,protože tramvaje stojí.Většinou z důvodu údržby TT,ale stále větší část náhrad tvoří akutní nedostatek tramvají.V posledních 2 letech bylo nahrazeno autobusy 4.000 odjezdů tramvají.Když se to ví včas,jede náhrada jako autobus,vznikne-li potřeba akutně,zůstanou nespokojení cestující na zastávkách.
21.11.2007 do sebe narazily 2 tramvaje u zastávky Saeter na trati do Ekebergu.Srážka byla tak silná a škody tak velké,že vozy museli být odeslány k výrobci do Itálie na opravu.Nebudou hotové dříve jak na podzim 2010.Tyto “dlouhodobé” opravy zraňují vozový park ještě více.Město má dneska 72 tramvají a přesně tolik denně potřebujeme na vypravení všech linek.Jedeme tak na maximální kapacitu.
Jestliže se něco porouchá,nemáme další tramvaj a posíláme autobus.Třeba v létě jsme neměli ty staré krátké tramvaje říká Cato Asperud-komunikační šéf společnosti Trikken AS provozující tramvaje v Oslu.Asperud však podtrhuje,že se situace zlepší po dokončení opravy dílen na podzim letošního roku.
Andreas Behring-lídr Strany zelených v Oslu si přesto myslí,že by se mělo spěchat s nákupem nových tramvají.Když se nabourají či vypadne nějaká tramvaj,tak už nemáme s čím jezdit.To by nás mělo varovat.
Současně je v plánu výstavba a rozšíření sítě na Fornebu,Tonsenhagen před rokem 2015.Samozřejmě při takovém rozšíření bude potřeba více tramvají na pokrytí nových TT.
Další věcí je,že část tramvají je přestárlá a bude je třeba nahradit-to potřebu jen znásobuje.A výběrové řízení zabere nějaký čas.Proto s tou věcí tak spěcháme,říká Behring.
Odbor dopravy zatím vyčkává.Jeho šéf Joran Kallmyr chce nejprve nový strategický plán a skutečnou budoucí potřebu vozů.Plán bude hotový brzo,asi v říjnu.Šéf podtrhuje,že není diskuze o tom,že by město nepotřebovalo nové vozy,ale je potřeba zjistit jaký doopravdový počet budeme potřebovat,které TT se postaví a kde se sníží interval.Pak budeme moci zvážit potřebu počtu kusů nových vozů a vypsat výběrové řízení.Nelze kupovat vozy,aby pak stály nevyužité v garážích.
Amok v tramvaji
16-letý marokánec tvrdí,že byl právě na cestě k řidičovi zakoupit si lístek,když byl zastaven revizory pro kontrolu.
Uprostřed dopoledne ve čtvrtek v červenci tohoto roku nastoupil 16-letý hoch do tramvaje na zastávce Brugata.Chtěl jet jenom jednu stanici k nádraží.Sám tvrdí,že chtěl jít pro jízdenku,ale zrovna ho chytili revizoři a chtěli platný lístek.Mladý hoch nemluvil ani norsky ani anglicky.Přesto však rozuměl,že bude muset zaplatit pokutu,kvůli chybějícímu lístku.Chlapec požádal kontrolory,zda smí vystoupit.
Ti o tom nechtěli slyšet,dokud neuvidí doklady.Přesto se chlapec pokusil utéct,ale byl zatlačen zpátky a při strkanici povalen na zem.Chlapec se naštval a začal revizory napadat,ale těm se ho podařilo udržet na zemi do příjezdu Policie.
Chlapec dostal pouta a byl odveden na policejní stanici.
Na konci srpna proběhl soud.Podle mínění soudu si chlapec nechtěl koupi jízdenku i když to tvrdil.Soud dal najevo,že násilí bylo přiměřené a bylo použito proto,aby byl pachatel zadržen.Na to mají revizoři právo,podobně jako ochranky v obchodech apod.,protože zadržovali pachatele,který chtěl krást.Toto právo mohou použít tam,kde cestující bez platné jízdenky odmítá poskytnout nutné údaje sloužící k vymáhání pokuty-a to byl tento případ.
Soud míní,že kontroloři jednali zcela ve svém právu,když chlapce zadrželi a použili chvaty sebeobrany.Chlapec jim navíc po celou dobu vyhrožoval,že použije nůž a samurajský meč jak proti nim,tak proti jejich rodinám.
Chlapec byl odsouzen ke 30 dnům vězení.Předtím již byl jednou trestán za drobnou krádež v obchodě 36 dny vězení.Protože se nepoučil z trestu a nerespektuje norské zákony,bude po odpykání trestu vyhoštěn ze země.
A dva články z místního tisku:
Tramvaje v problémech
Autobusy jsou novými tramvajemi v Oslu.Takový dojem to může opravdu vyvolat.Stále častěji najíždí do zastávek autobusy,protože tramvaje stojí.Většinou z důvodu údržby TT,ale stále větší část náhrad tvoří akutní nedostatek tramvají.V posledních 2 letech bylo nahrazeno autobusy 4.000 odjezdů tramvají.Když se to ví včas,jede náhrada jako autobus,vznikne-li potřeba akutně,zůstanou nespokojení cestující na zastávkách.
21.11.2007 do sebe narazily 2 tramvaje u zastávky Saeter na trati do Ekebergu.Srážka byla tak silná a škody tak velké,že vozy museli být odeslány k výrobci do Itálie na opravu.Nebudou hotové dříve jak na podzim 2010.Tyto “dlouhodobé” opravy zraňují vozový park ještě více.Město má dneska 72 tramvají a přesně tolik denně potřebujeme na vypravení všech linek.Jedeme tak na maximální kapacitu.
Jestliže se něco porouchá,nemáme další tramvaj a posíláme autobus.Třeba v létě jsme neměli ty staré krátké tramvaje říká Cato Asperud-komunikační šéf společnosti Trikken AS provozující tramvaje v Oslu.Asperud však podtrhuje,že se situace zlepší po dokončení opravy dílen na podzim letošního roku.
Andreas Behring-lídr Strany zelených v Oslu si přesto myslí,že by se mělo spěchat s nákupem nových tramvají.Když se nabourají či vypadne nějaká tramvaj,tak už nemáme s čím jezdit.To by nás mělo varovat.
Současně je v plánu výstavba a rozšíření sítě na Fornebu,Tonsenhagen před rokem 2015.Samozřejmě při takovém rozšíření bude potřeba více tramvají na pokrytí nových TT.
Další věcí je,že část tramvají je přestárlá a bude je třeba nahradit-to potřebu jen znásobuje.A výběrové řízení zabere nějaký čas.Proto s tou věcí tak spěcháme,říká Behring.
Odbor dopravy zatím vyčkává.Jeho šéf Joran Kallmyr chce nejprve nový strategický plán a skutečnou budoucí potřebu vozů.Plán bude hotový brzo,asi v říjnu.Šéf podtrhuje,že není diskuze o tom,že by město nepotřebovalo nové vozy,ale je potřeba zjistit jaký doopravdový počet budeme potřebovat,které TT se postaví a kde se sníží interval.Pak budeme moci zvážit potřebu počtu kusů nových vozů a vypsat výběrové řízení.Nelze kupovat vozy,aby pak stály nevyužité v garážích.
Amok v tramvaji
16-letý marokánec tvrdí,že byl právě na cestě k řidičovi zakoupit si lístek,když byl zastaven revizory pro kontrolu.
Uprostřed dopoledne ve čtvrtek v červenci tohoto roku nastoupil 16-letý hoch do tramvaje na zastávce Brugata.Chtěl jet jenom jednu stanici k nádraží.Sám tvrdí,že chtěl jít pro jízdenku,ale zrovna ho chytili revizoři a chtěli platný lístek.Mladý hoch nemluvil ani norsky ani anglicky.Přesto však rozuměl,že bude muset zaplatit pokutu,kvůli chybějícímu lístku.Chlapec požádal kontrolory,zda smí vystoupit.
Ti o tom nechtěli slyšet,dokud neuvidí doklady.Přesto se chlapec pokusil utéct,ale byl zatlačen zpátky a při strkanici povalen na zem.Chlapec se naštval a začal revizory napadat,ale těm se ho podařilo udržet na zemi do příjezdu Policie.
Chlapec dostal pouta a byl odveden na policejní stanici.
Na konci srpna proběhl soud.Podle mínění soudu si chlapec nechtěl koupi jízdenku i když to tvrdil.Soud dal najevo,že násilí bylo přiměřené a bylo použito proto,aby byl pachatel zadržen.Na to mají revizoři právo,podobně jako ochranky v obchodech apod.,protože zadržovali pachatele,který chtěl krást.Toto právo mohou použít tam,kde cestující bez platné jízdenky odmítá poskytnout nutné údaje sloužící k vymáhání pokuty-a to byl tento případ.
Soud míní,že kontroloři jednali zcela ve svém právu,když chlapce zadrželi a použili chvaty sebeobrany.Chlapec jim navíc po celou dobu vyhrožoval,že použije nůž a samurajský meč jak proti nim,tak proti jejich rodinám.
Chlapec byl odsouzen ke 30 dnům vězení.Předtím již byl jednou trestán za drobnou krádež v obchodě 36 dny vězení.Protože se nepoučil z trestu a nerespektuje norské zákony,bude po odpykání trestu vyhoštěn ze země.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Oskar píše:Jaký je rozdíl mezi pořadím a kurzem?
Jak řidič zjistí čísla zastávek?
Linka 1, pořadí 2, kurz severo-severo-západ!