co primárně dle JŘ?P_V píše:viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
článek VII, odstavec 25
Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já myslím, že je to tam jasně, i když schovaný:Proxy píše:Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výkladP_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...
viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html
viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výkladP_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...
viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Stačí ti dokonce až do Větrušic, ale pouze za podmínky, že se v Klecanech nezajíždí k Aholdumatti píše:Mám dotaz, sice trochu zvláštní, ale nikdy sem takto necestoval.
Chápu dobře, že když pojedu z Kobylis č. 374 do Zdib - Přemýšlení (pásmo 1) - 13 minut - bude mi stačit lístek za 10 Kč (na pásma 0,B mám legitku)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ano.matti píše:Mám dotaz, sice trochu zvláštní, ale nikdy sem takto necestoval.
Chápu dobře, že když pojedu z Kobylis č. 374 do Zdib - Přemýšlení (pásmo 1) - 13 minut - bude mi stačit lístek za 10 Kč (na pásma 0,B mám legitku)
http://www.ropid.cz/download.php?idg=68 ... df&Lang=cs
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
dík, nebo je taky varianta koupi u řidiče, s tím, že po praze mám legitku...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
melo by to tak byt. Stejne je to totiz i z budejarny do jesenice. Predtim to byvalo za 12.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mám dotaz, sice trochu zvláštní, ale nikdy sem takto necestoval.
Chápu dobře, že když pojedu z Kobylis č. 374 do Zdib - Přemýšlení (pásmo 1) - 13 minut - bude mi stačit lístek za 10 Kč (na pásma 0,B mám legitku)
Chápu dobře, že když pojedu z Kobylis č. 374 do Zdib - Přemýšlení (pásmo 1) - 13 minut - bude mi stačit lístek za 10 Kč (na pásma 0,B mám legitku)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nenašel by někdo ve svých sbírkách jízdenku DP Praha v ceně 1 Kčs z období 10/1984 - 2/1987 označenou v metru? Nejlépe datum označení ze začátku označování, tedy 9/1985-1987, a to tiskem na bílé zadní straně jízdenky (označenou na tištěné straně mám, ale to není ono ). Jedná se o jednotlivé jízdenky s červenou šipkou, emise mezi Apn a Bnm, t.j. přední strana již s textem "na výšku" a zahrnutím Metra, ale zadní strana zcela bez potisku (již bez tisku "Při nástupu do vozu je cestující..." ale ještě před tiskem "UPOZORNĚNÍ! V metru platí označená jízdenka..."
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Nebezpečná PČR
To máš těžký a tady to fakt nevyřešíme.MM-Mikulovsky píše:Pokládám si otázku, jestli policajti vlastně neudělali minimálně stejný (ne-li závažnější) přestupek, než jaký se jali pokutovat!!! A když nad tím uvažuji, tak si vzpomínám, že podobných excesů PČR jsem viděl za moji nedlouhou praxi nesčetně!!!
Je to prostě ono klasický "co je dovoleno jovovi, není dovoleno volovi"...
Od ledna je na SJM povolená padesátka a přesto mě tam DENNĚ předjíždějí vozidla policie z/do Kongresovky, jedoucí suverénně >80 a nerozpakující se mě probliknout, pokud je svou +-60 neúměrně dlouho blokuju...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Nebezpečná PČR
To už je skutečně nemožný - jak má být na silnicích pořádek, když během jedné sobotní šichty dvakrát tramvajáka předjížděj policajti z leva bez včasného varování, navíc vždy kdy obě koleje jsou určeny nejen TRAM, ale i IAD!!! Poprvé, nebýt prudkého brždění pomocí ČB jsem málem zramoval je i protijedoucí auto, mezi nímž a mnou těsně dokázali udělat myšku - sice jeli na maják, ale bez sirény, jen si v poslední chvíli (až takřka na úrovni mého čumáku) dvakrát zatroubili tím typickým klaksonem nových Octávek!!! No naštěstí to jen tak, tak stihli a ujeli, takže jsem ty kolejovky v poslední chvíli mohl pustit, díky čemuž jsem nepomlátil cestující. No a po druhé v nočních hodinách mě předjížděli naprosto bez majáku (a přitom by stačilo světlo - to by se od okolí ve tmě odráželo) při honbě za nesvítícím osobákem jedoucím cca 100 metrů přede mnou (těsně po tom co jsem se za něj zařadil za křižovatkou a následně jej netrklo ani mé dvojí probliknutí dálkovkami z na moment zhaslých reflektorů)!!! Pokládám si otázku, jestli policajti vlastně neudělali minimálně stejný (ne-li závažnější) přestupek, než jaký se jali pokutovat!!! A když nad tím uvažuji, tak si vzpomínám, že podobných excesů PČR jsem viděl (a o dalších od kolegů slyšel -např. v noci na Lazarské je brzdí TRAM čekající na čas odjezdu a ne vozidla parkující vedle ní v zastávce, či legitimování tramvajáka s výtkou o projetí červené před zastávkou) za moji nedlouhou praxi nesčetně.
PS: Jsem přesvědčen, že v tomto dlouhodobém nerespektování tramvají ostatními účastníky silničního provozu tkví příčina letošního zvýšeného počtu úmrtí na železničních přejezdech (za leden cca polovina, jako za celý loňský rok)!!! Nebo-li začalo to u tramvají a teď se to přenáší na železnici. Provozovatelé kolejových vozidel a PČR by měli okamžitě spojit své síly ke zvrácení tohoto šíleného stavu, ale ovšem musí začít prvně u sebe!!!
PS: Jsem přesvědčen, že v tomto dlouhodobém nerespektování tramvají ostatními účastníky silničního provozu tkví příčina letošního zvýšeného počtu úmrtí na železničních přejezdech (za leden cca polovina, jako za celý loňský rok)!!! Nebo-li začalo to u tramvají a teď se to přenáší na železnici. Provozovatelé kolejových vozidel a PČR by měli okamžitě spojit své síly ke zvrácení tohoto šíleného stavu, ale ovšem musí začít prvně u sebe!!!
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
http://www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html - projížďka transibiřskou magistrálou z Moskvy až do Vladivostoku na videu.