někteří v tom nemají jasno, takže to shrnu: díky úpravám výzbrojí pro provoz na barrandov je možné, aby se bez cestujících sunulo na Trojské 1 ku 1 (počet vadných podvozků 1 ku 1 počtu zdravých podvozků). Vůz 14T se považuje za čtyři podvozky ať je rozbitej, nebo právě ten zachraňující, i když tam je možnost přihlédnutí k jeho síle (pokud on sune) a o poměru motorových skupin rozhodne dispečer na místě, nebo pracovník TK.
U T3 a T3M pokud jsou nemocný a přijede je sunout jiný vůz než T3 či T3M, tak je to také 1 ku 1, pokud ovšem chcípne třeba sólo cokoliv a bude za tím stát zrychlovač či tyristor, tak by se to mělo sunout dvojicí, případně kombivlakem.
Stejné to je s jízdou na HP, kdy u všech typů krom zrychlovače a TV1 se dá jezdit 1 ku 1. proto také když byla zavřená Libeň a Kobylisy měli ještě T3, tak jezdily Trojskou pro vadné vozy s dvojicí a vraceli se s trojicí v režimu HP. Tyristorky to je zvláštní sorta, tam se "pořádně" na HP jet nedá - nedá se jet s oběma vypnutýma podvozkama...no i když...
No a kdo si myslí, že T3 nevyjede Trojskou 1:1 třeba na HP, tak vyjede, několikrát prověřeno. Samosebou bez lidí a preventivně bez zastavení Nad Trojou.