Jak kdy. Ráno je problém kruhák od Netluk, odpoledne semafory zkrz celou Uhříněves (nejvíc Nové Náměstí). Ráno na kruháku bývá zpoždění třeba 10 minut, což se na konečný dožene (zkrácením přestávky řidiče) a z Prahy už bus jede včas - z centra kolona není. Odpoledne je naopak kolona z Prahy. I tak jsem už dlouho nezažil zpoždění >20 min, které při trase přes Průmyslovou bylo standardem, protože se po cestě nabíralo větší než přestávka na konečné. A pak nejde jen o Průmyslovou, ale také o to, odkud se přijíždí na kruhák u tiskárny - od Měcholup bývá kolona třeba k Frutě, kdežto od Petrovic jenom k podjezdu trati.9001 píše:Kruták: Já jsem žil v domnění že hlavní vyhnití je v Uhříněvsi před tím prvním kruhákem...
Samozřejmě nepopírám, že se může stát nějaká mimořádnost, která přinese hodinové zpoždění. Jako že se třeba teď, když jsou komplet rozkopané Říčany, stane nehoda (jako dneska) na kruháku u Kuří a úplně to tam uzavřou, či nehoda na D1 a následný odklon do kolonoidních rozkopaných Říčan. Ovšem to jsou výjimky, dřív to býval standard...
Největší problém, který jsem měl na mysli však nebylo zpožďování směr Praha, ale směr ven, neboť právě na tento směr je napojena řada "přípojáků", na které je třeba napojen další přípoj, či ten spoj na regionální lince 4xx vykonává vůz, který přejede z 38x - a tak se stávalo, že jste se kvůli zdržení kdesi v Praze, nedočkali autobusu kdesi z Vlkovce do vedlejší vesnice (kterýžto spoj nemá zdánlivě s Prahou nic společného).