Pozor, ani "aréna" není české slovo.MM-Mikulovsky píše:...pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna"
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
MM: Myslíš jako přesun zastávky Šterboholy a podobný kraviny...
Osobně si myslím, že Multiaréna Praha je naprostá kravina... Pořád si stojím za tím, že to není zastávka jako Sparta, Slavia mají historii, ale tady bych přešel název O2 Arena. Nebo jak už jsem napsal, dát tam natvrdo Českomoravská a bude klid. Stanici metra jen tak někdo nepřejmenuje.
Jenom kdyby náhodou Morava vyhlásila samostatný stát
Osobně si myslím, že Multiaréna Praha je naprostá kravina... Pořád si stojím za tím, že to není zastávka jako Sparta, Slavia mají historii, ale tady bych přešel název O2 Arena. Nebo jak už jsem napsal, dát tam natvrdo Českomoravská a bude klid. Stanici metra jen tak někdo nepřejmenuje.
Jenom kdyby náhodou Morava vyhlásila samostatný stát
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
chudák zahraniční návštěvník hokeje nebo koncertuMM-Mikulovsky píše:"Mnohoúčelová aréna"
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Kdyz uz chces doslovne prekladat do cestiny tak 'viceucelova' je dle meho lepsi.MM-Mikulovsky píše:Ovšem já trvám, že Multiarána Praha je název výstižný - pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna" (at již s či bez dodatku "Praha").
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
9001: A proč by nešlo název Harfa přesunout k aréně a obratiště nazvat jinak?
Vždyť k podobným posunům názvů v PID již určitě došlo několikrát!
Ovšem já trvám, že Multiarána Praha je název výstižný - pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna" (at již s či bez dodatku "Praha").
Vždyť k podobným posunům názvů v PID již určitě došlo několikrát!
Ovšem já trvám, že Multiarána Praha je název výstižný - pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna" (at již s či bez dodatku "Praha").
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Harfa nejde, to už je smyčka za nádražím Libeň
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já souhlasím - dávalo by to smysl a nebo co prostě Na Harfě? nebo Harfa?9001 píše:Jedna dábělská myšlenka. Co ji pojmenovat Českomoravská Docházková vzdálenost kratší než u Hlavního nádraží a zabilo by to dvě mouchy jednou rano...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dík za vysvětlení potvrdila se mi teze, že to všechno se událo naprosto živelně. Myslel jsem, že dodávky Varií skončily už definitivně, ale další wanny to asi chtít bude, když lepší krátká nízká asi neexistuje...P_V píše:Nepochybně to určuje nějaký vrchní šotouš s mírnou obsesivně kompulzivní poruchouBlaueminence píše:Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...
Na počátku byl tisícovkový systém - 6xxx T3, což bylo bohatě využito. 7xxx SU (ach to plýtvání...), 8xxx 1/2vodičové terezky, 9xxx kačeny (těch mělo být mnoho...). Pak přišly nové typy, ale tisícovky došly, pět cifer by bylo ošklivé a začít znova od jedničky zpátečnické, tak se začaly vyplňovat mezery. 9xxx se zobecnilo na článkové vozy.
RT6 je článková a kačen už víc nebude, neb je to vedle tohoto zcela nemoderní kraxna - 91xx.
T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé! Ale jen tak tak to později vyšlo... Zóna od 86xx je tak navždy vyhrazena hranatým tvarům.
Pokusné rekonstrukce T3 - 82xx. Má to přeci jen blíž k terezkám.
Finální rekonstrukce T3 - moc místa už nezbývá, co když je nakonec rekonstruujeme všechny, neb ČKD se v prach řítí a konkurence je drahá, tak pokračujeme 821x.
Přesun výroby do ÚD - tento naprosto zásadní fakt se přece musí odlišit, bujně poskočíme 83xx. No ještě že včas skončili, jinak by jim čísla došla.
Nové skříně T3, ach, nouze o čísla, tak je někam vmáčkneme, 815x budou vysoké a 825x budou nízké, ty jsou pokročilejší, tak musí mít vyšší číslo. Už to není krásné, celkové pořadí ztrácí systém...
Reko KT8 - +50, akorát to vyjde.
14T - 911x, radši šetříme místem, RT6 už víc nebude.
15T 92xx, protože 14T už taky víc nebude.
A jestli ještě přibudou nějaká sólo varia, neboť ropid mnohde větší tramvaj neobjedná a vysokopodlažní tramvaj bude zanedlouho v běžném provozu ostuda, tak vážně nevím kam to nacpou, aby nevhodným číslem nesnížili důstojnost tramvaje a nepřerušili řadu
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To by mě zajímalo, jestli se v době příchodu T6 o nějakých rekonstrukcích T3 uvažovalo. Vždyť tehdy to ještě s ČKD vypadalo slibně, T6 byla sice jen z nouze ctnost, ale RT už se chystaly.P_V píše:T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé!
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nepochybně to určuje nějaký vrchní šotouš s mírnou obsesivně kompulzivní poruchouBlaueminence píše:Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...
Na počátku byl tisícovkový systém - 6xxx T3, což bylo bohatě využito. 7xxx SU (ach to plýtvání...), 8xxx 1/2vodičové terezky, 9xxx kačeny (těch mělo být mnoho...). Pak přišly nové typy, ale tisícovky došly, pět cifer by bylo ošklivé a začít znova od jedničky zpátečnické, tak se začaly vyplňovat mezery. 9xxx se zobecnilo na článkové vozy.
RT6 je článková a kačen už víc nebude, neb je to vedle tohoto zcela nemoderní kraxna - 91xx.
T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé! Ale jen tak tak to později vyšlo... Zóna od 86xx je tak navždy vyhrazena hranatým tvarům.
Pokusné rekonstrukce T3 - 82xx. Má to přeci jen blíž k terezkám.
Finální rekonstrukce T3 - moc místa už nezbývá, co když je nakonec rekonstruujeme všechny, neb ČKD se v prach řítí a konkurence je drahá, tak pokračujeme 821x.
Přesun výroby do ÚD - tento naprosto zásadní fakt se přece musí odlišit, bujně poskočíme 83xx. No ještě že včas skončili, jinak by jim čísla došla.
Nové skříně T3, ach, nouze o čísla, tak je někam vmáčkneme, 815x budou vysoké a 825x budou nízké, ty jsou pokročilejší, tak musí mít vyšší číslo. Už to není krásné, celkové pořadí ztrácí systém...
Reko KT8 - +50, akorát to vyjde.
14T - 911x, radši šetříme místem, RT6 už víc nebude.
15T 92xx, protože 14T už taky víc nebude.
A jestli ještě přibudou nějaká sólo varia, neboť ropid mnohde větší tramvaj neobjedná a vysokopodlažní tramvaj bude zanedlouho v běžném provozu ostuda, tak vážně nevím kam to nacpou, aby nevhodným číslem nesnížili důstojnost tramvaje a nepřerušili řadu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Taky si někdy říkám, zda-li tady dnešní hypermoderní výrobky budou za 30-40 let, jako T3...:]
To už ale budu v důchodu, nebo pod drnem...
To už ale budu v důchodu, nebo pod drnem...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To si, bohužel, nemyslím, neboť se obávám že se to na rozdíl od T3 rozpadne dřív, než k tomu stačí dojít...9001 píše:Ale vážně. 15T má ještě čas. I slavná T3 měla dost dlouhou dobu než jezdila bezproblémově...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Proxy: Otázka je jestli není víc českých součástek v imperialistacké AUDI a nebo VW než v tom tomhle výkvětu
Ale vážně. 15T má ještě čas. I slavná T3 měla dost dlouhou dobu než jezdila bezproblémově...
Ale vážně. 15T má ještě čas. I slavná T3 měla dost dlouhou dobu než jezdila bezproblémově...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jak si někdo dovoluje znevažovat kvalitní český výrobek a podkopávat tak plán národního hospodářství